Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.03.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.2007

obiectiv

 

INFORMAŢII PERSONALE Nume : Tudor Ana Maria Adresă: Str. Baba Novac, nr.6, cod postal 031627, Bucuresti , Romania Telefon : 0722197444 E-mail : anamaria_viami@yahoo.com Naţionalitate : Romana Data naşterii : 23.03.1980 O buna cunoastere a proceselor de control al calitatii in procesul de vanzare a produselor bancare; in activitatea de coordonare fiind totodata responsabila de auditul calitatii O buna cunoastere a procesului de vanzare de tip cross sell; Autonomie, disciplina, perseverenta in procesul de invatare; Aptitudini şi competenţe sociale : Abilitati excelente de lucru in echipa O buna capacitate de integrare Abilitati foarte bune de comunicare Foarte bune competente de comunicare dobandite prin experienta proprie de manager de vanzari ; Capacitatea de a comunica constructiv in situatii sociale diferite Capacitatea de a relationa eficient Capacitatea de a observa si intelege puncte de vedere diferite Aptitudini şi competenţe organizatorice: Experienta extinsa in managementul si coordonarea echipei sucursalei, dobandita de-a lungul a 10 ani de experienta in coordonare (in prezent sunt responsabil de o echipa formata de 7 oameni) Inclinare spre organizarea activitatii administrative a echipei ; Atentie deosebita la detalii si o excelenta capacitate analitica; Experienta in gestionarea aspectelor cantitative si calitative a vanzarilor de produse bancare Abilitati de leadership, capacitate de sinteza si analiza, capacitate decizionale, spirit organizatoric ; Punctualitate, capacitatea de a lua decizii in conditii de stres si de a respecta termenele limita; Capacitatea de autoperfectionare – autididact; Spirit de evaluare si imbunatatire Capacitatea de lucra in mod cooperant si flexibil in cadrul unei echipe; Capacitate de initiativa si de a raspunde pozitiv la schimbari Abilitatea de a identifica punctele slabe si punctele forte; Alte aptitudini şi competenţe : Capacitatea de a relationa eficient cu colegii si clientii; Capacitatea de a crea incredere si empatie in alti indivizi

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordonator vanzari sucursala

Responsabilitati:

FIRST BANK
Bucuresti, Sucursala Lipscani

Aria de vanzari:
 Actiuni specifice ce conduc la cresterea portofoliului: identificarea nevoilor clientilor actuali si potentiali, insotita de promovarea si vanzarea celor mai potrivite produse si servicii si de asigurare oferite de banca
 Monitorizarea pietei bancare cu scopul de a identifica nevoile acesteia, contribuind astfel la o mai buna conturare a produselor oferite
 Participarea la targuri si expozitii, cu scopul promovarii si vanzarii serviciilor si produselor bancare
 Intocmirea si transmiterea rapoartelor de vanzari

Aria operationala:
 Procesarea activitatilor specifice ca urmare a solicitarii exprese a clientilor privind:
- deschiderea si inchiderea de conturi
- inchiderea de produse si servicii
- accesarea de canale alternative de tranzactionare (WinBank, POS, Infobank, TeleBank)
- efectuarea platilor non cash, in lei sau valuta
 Actualizarea bazei de date
 Eliberarea extraselor de cont
 Intocmirea rapoartelor privind operatiunile efectuate pe fiecare tip de operatiune

01.08.2007 - 30.04.2016

Departament: banci

Titlu Job: director adjunct sucursala/specialist bancar

Responsabilitati:

Alte activitati desfasurate in cadrul PIRAEUS BANK ROMANIA (sucursalele Panduri, Mihai Bravu, Marasesti si Muncii), in perioada 2007 – 2018

Aria de vanzari:
 Promovarea si vanzarea produselor si serviciilor tranzactionale si de economisire

Aria operationala:
 Procesarea activitatilor specifice ca urmare a solicitarii exprese a clientilor privind:
- deschiderea si inchiderea de conturi
- inchiderea de produse si servicii
- accesarea de canale alternative de tranzactionare (WinBank, POS, Infobank, TeleBank)
- efectuarea platilor non cash, in lei sau valuta
 Actualizarea bazei de date
 Eliberarea extraselor de cont
 Asigurarea afisarii zilnice a cursului valutar
 Coordonarea activitatilor de transfer valori monetare si non monetare in si din seif/tezaur (primire/remitere numerar, alimentare ATM, alimentare distribuitor de numerar/Cash Box)
 Verificarea concordantei intre evidenta scriptica si cea faptica a numerarului si generarea registrelor casei de circulatie si a casei de schimb valutar
 Organizarea si coordonarea activitatilor specifice deschiderii, respectiv inchiderii de zi
 Verificarea si autorizarea operatiunilor, in timp real, conform nivelului de competenta
 Intocmirea rapoartelor privind operatiunile efectuate pe fiecare tip de operatiune
 Clasarea si arhivarea tuturor documentelor zilei conform reglementarilor in vigoare
 Asigurarea aspectului fizic interior si exterior al unitatii conform standardelor bancii, informand departamentele responsabile asupra situatiilor care nu corespund
 Coordonarea activitatea operationala a unitatii si se asigura ca procesul de instruire al personalului operational se desfasoara corespunzator, cu privire la standardele de cunoastere a clientelei cu prezentarea principiilor si procedurilor de identificare a clientilor si monitorizarea clientelei si a tranzactiilor

01.01.2002 - 31.01.2007

Departament: it hardware

Titlu Job: consilier vanzari

Responsabilitati:

Consilier vanzari

 Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor
 Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti
 Intocmirea documentelor comerciale

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Management economic la Academia de Studii Economice Bucuresti din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close