Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.06.1986

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Sunt o persoana cu 12 ani experiență în activitati de back-office, alimentarea aeronavelor de zbor cu produse de catering si coordonare transportului. Profesionist, independent și orientat catre gasirea soluțiilor si rezolvarea problemelor, cu o structură de abordarea a noilor oportunități ce imi apar in cale in fiecare zi.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Jurnalism / Editorial

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2020 - 30.06.2020

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator transport

Responsabilitati:

- Pregatire comenzilor si introducerea acestora in sistemul de gestiune (peste 200 de comenzi / persoană) conform cerințelor clienților provenind de la departamentul de asistență pentru clienți - target zilnic/shift- 3000 de comenzi.
- Pregătirea documentelor de expediere UPS/FEDEX/DHL si inregistrarea datelor in sistem.
- Prelucrarea și scanarea coletelor.

01.10.2018 - 30.09.2019

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: operator comercial

Responsabilitati:

- Încărcarea și descărcarea aeronavelor pentru zboruri naționale și internaționale ale companiilor precum TAROM, WIZZAIR, LUFTHANSA, RYANAIR, CSA, AUSTRIAN AIRLINES, DELTA, în conformitate cu programul de funcționare a acestora, urmând toate standardele și procedurile specifice Aeroportului International„Henri Coanda " Bucuresti.
- Pregatirea și livrarea produselor alimentare și nealimentare care se încadrează în categoria "Dispoziții de consiliere" catre consumul pasagerilor.
- Verificarea produselor conform procedurii atestate de Aeroportul International „Henri Coanda "BUCUREȘTI.
- Verificarea corectitudinii pregătirii pentru standardele de zbor, conform instrucțiunilor primite de la reprezentanțele companiilor de zbor.
- Respectarea procedurilor de securitate de la aplicarea sigililor pana la completarea documentație specifice companiilor de zbor.
- Completarea documentației specifică în sistemul de gestiune al companiei Wizz Air-TS4.
- Participarea la inventarele specifice ale companiilor de zbor, precum și la cele interne.
- Finalizarea, verificarea și transmiterea matricei de gestionare și facturare către Departamentul Financiar din cadrul companiei.
- Participarea, verificarea și confirmarea recepției mărfurilor catre reprezentantii companiilor de zbor.

01.09.2017 - 31.10.2018

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: analist back office

Responsabilitati:

- Analiza documentelor şi realizarea operaţiunilor necesare soluţionării în sistemul de gestiune;
- Prelucrarea, transmiterea documentelor si solutionarilor către clienţi;
- Urmarirea aplicarii tarifelor conform prevederilor legale catre clientii in conformitate cu soliticitarile acestora.
- Transmiterea oricarei disfunctionalitati din cadrul sistemului de operare catre departamentul Helpdesk pentru solutionare.
- Asigurarea arhivarii documentelor.
- Emiterea facturiilor continand taxele aferente in sistemul CRM.
- Transmite ofertelor de furnizare si racordare catre clienti.

01.07.2017 - 30.09.2017

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

- Preluarea apelurilor telefonice şi solutionarea reclamaţiilor furnizate de clienti.
- Inregistrarea comenzilor clientilor in sistemul de gestiune
- Comunicarea indicativului clientului dupa inregistrarea comenzii
- Informarea clientilor referitor la modalitatile de plata, a tarifelor practicate si a noilor oferte aparute
- Redirectionarea apelurile telefonice catre departamentele vizate de client
- Efectuarea baremului de comenzi stabilit de catre coordonatorul dispeceratului

01.10.2006 - 30.06.2017

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: operator servicii clienti

Responsabilitati:

- Transportarea si pregatirea produselor alimentare si a bauturilor in conditii atestate catre aeronavele companiilor de zbor din cadrul Aeroportului International Henri Coanda Bucuresti .
- Coordonarea transportului si incarcarea cat mai rapida a produselor de catering furnizate de companie in aeronavele de zbor.
- Gestionarea relatiilor cu personalul companiilor de zbor.
- Incasarea platilor cash si prin POS corespondente produselor de catering achizionate.

studii

 

Facultati:

2011 - 2014 Masterat: Drept la Spiru Haret din Bucuresti.
2005 - 2009 Facultate: Drept la Spiru Haret din Bucuresti.
2005 - 2009 Facultate: la din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Apr 2015 - Jul 2015: Germana incepator- Fides

Apr 2012 - Apr 2012: Inspector resurse umane

Hobby-uri
calatoriile, muzica, cititul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close