Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.05.1970

obiectiv

 

Sunt entuziastă față de excelența profesională în managementul evenimentelor și în office administration. Realizarea obiectivelor este întotdeauna o prioritate de vârf și pot garanta că voi găsi mereu cea mai bună soluție, în momentele de criză. În plus, sunt capabilă să susțin și să deserveasc în mod eficient aproape orice fel de capacitate necesară : relații publice, multimedia, planificare strategică, asistență în crearea de diverse materiale de marketing pentru evenimente, rapoarte, corespondență prin e-mail, comunicate, pliante, postere, broșuri. site-uri web și utilizarea de aplicații online. Pot oferi o experiență organizatorică și administrativă deosebită, în planificarea, gestionarea și executarea diferitelor evenimente și proiecte. Office Management, Social Media, Relații publice, Consultant imagine, Organizator de evenimente, sunt doar cateva dintre specialitățile care conturează profilul meu de angajat.

Salariu: 4.000,00 USD / luna

Beneficii:  Telefon, transport.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Imobiliare, Vanzari, Farmacie, Publicitate, Grafica / Webdesign / DTP, Administrativ / Logistica, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Import - export, Crewing / Casino / Entertainment

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2014 - 31.08.2016

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator proiecte

Responsabilitati:

Poziția mea implică managementul artiștilor companiei și organizarea evenimentelor, apariția în broșuri, prezentări, discursuri pentru mass-media și prezentări de proiect. Coordonarea echipei evenimentului, comunicarea cu oamenii din interiorul și din afara biroului, reprezentând artiștii în fața publicului, agenții de rezervare, fonduri, guvern și alte surse externe, în scris, prin telefon sau e-mail și administrarea imaginii prin intermediul Social Media și prin Internet. Dezvoltarea, proiectarea și crearea de noi imagini, noi proiecte, idei, relații, inclusiv contribuții artistice. Booking internațional.

01.01.2013 - prezent

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator proiecte, pr și social media manager

Responsabilitati:

O viață dedicată muzicii universale, naiului, folclorului românesc, naturii și numeroaselor altor pasiuni cum ar fi scrisul și pictura, fac din maestrul Gheorghe Zamfir unul dintre cei mai remarcabili artiști de pe planetă. Poziția mea implică gestionarea imaginii artistului, apariția de broșuri, discursuri pentru mass-media, guvern și organizații non-profit. Comunicarea cu oamenii din interiorul și exteriorul biroului artistului, reprezentând artistul în fața publicului, agenții de booking și gestionarea imaginii sale prin intermediul Social Media și pe internet. Crearea, întreținerea și update pentru pagina web. Crearea de videoclipuri muzicale, bannere, proiectarea și crearea de noi aplicații, gestionarea email-ului si a corespondenței artistului.

01.08.2012 - 31.08.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator proiecte

Responsabilitati:

Poziția mea implică managementul evenimentului, apariția în broșuri, prezentări, discursuri pentru mass-media și organizații non-profit. Coordonarea echipei evenimentului, comunicarea cu reprezentanții artiștilor, agenții de rezervare, în scris, prin telefon sau e-mail și administrarea imaginii prin intermediul Social Media și pe Internet. Dezvoltare, proiectare și booking internațional.

01.06.2010 - 30.04.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: pr

Responsabilitati:

Planificarea, dezvoltarea şi punerea in aplicare a strategiilor de relaţii publice;
- Asigurarea legăturii cu colegii şi purtătorii de cuvant;
- Asigurarea legăturii cu presa şi răspunde la intrebările din partea presei, persoane fizice şi alte organizaţii, prin telefon şi e-mail.
- Conceperea, scrierea şi distribuirea, pe plan intern si extern, a comunicatelor de presă pentru mass-media vizata;
- Coroborarea şi analizarea si arhivarea presei;
- Conceperea şi editarea de articole in reviste in-house, studii de caz, discursuri, articole şi rapoarte anuale;
- Pregătirea şi supervizarea producţiei de brosuri publicitare, pliante, si campanii de mail direct, videoclipuri promoţionale, fotografii, filme şi programe multimedia;
- Elaborarea şi coordonarea imaginii;
- Organizarea evenimentelor inclusiv conferinţele de presă, expoziţii,
- Proiectarea, designul, intreţinerea şi actualizarea informaţiilor pe site-urile interpretului si promovarea proiectelor acestuia pe site-urile de profil, intern si international, inclusiv in principalele reţele sociale internaţionale de internet;(Facebook, Myspace, Youtube, ILike, Twitter).
- Promovarea imaginii prin implicarea in iniţiative comunitare;
- Gestionarea aspectului unei situaţii de criză.
Responsabil pentru găsirea de noi artişti care să semneze sau artişti deja cunoscuti pentru a semna contracte de management artistic si promovare.
Lucrul, in stransă colaborare, cu managerii de evenimente, pentru a se asigura un line-up pentru trupe si artisti solo pentru fiecare eveniment.

01.12.2009 - 30.06.2010

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: pr

Responsabilitati:

Presupunea gestionarea percepţiei evenimentului, aspectul campaniei media, al broşurilor, concept pentru discursuri, legatura cu instituțiile și organizaţiile guvernamentale.
Publicitate şi relaţii publice, conceperea de strategii de comunicare, de marketing și consultanţă culturală.

08.03.2007 - 09.11.2009

Departament: transport / distributie

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Directionarea altor persoane pentru atingerea obiectivelor lor. Delegarea de responsabilitati - Angajarea de manageri buni - Organizarea de divizii, astfel incat angajaţii sa ştie exact ce rol are fiecare - Luarea de decizii corecte cu privire la activităţile departamentelor. - Gestionarea şi supravegherea echipei de personal. Supervizarea intregii activitati si negocierea contractelor.

08.05.2004 - 08.05.2006

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

Planificarea şi punerea in aplicare a politicii comerciale a societăţii - Orientarea spre realizarea obiectivelor - Management şi urmărirea de vanzări inclusiv directa administrare a departamentului de clienţi mari şi in special dezvoltarea de canale de vanzare.

01.05.2001 - 31.05.2004

Departament: farmacie

Titlu Job: director general

Responsabilitati:

Directionarea altor persoane pentru atingerea obiectivelor companiei. Delegarea de responsabilitati - Angajarea de manageri buni - Organizarea de divizii, astfel incat angajaţii sa ştie exact ce rol are fiecare - Luarea de decizii corecte cu privire la activităţile departamentelor. - Gestionarea şi supravegherea echipei de personal. Supervizarea intregii activitati si negocierea contractelor.

01.05.1999 - 31.05.2001

Departament: farmacie

Titlu Job: director executiv

Responsabilitati:

Monitorizarea standardelor de calitate pentru fiecare produs şi punerea in aplicare a programelor de control - asigurarea că produsul finit corespunde unui anumit nivel de calitate. În cazul în care produsul nu corespunde acelui nivel, cercetarea cauzelor și găsirea soluției - Contactul cu furnizorii externi pentru a imbunătăţi calitatea materiilor prime. Colaborarea cu diferite departamente in procesul de producţie. Lucrul indeaproape cu alţi manageri pentru punerea in aplicare a politicilor companiei si obiectivelor. Lucrul cu departamentele financiare pentru elaborarea bugetelor şi a planului de cheltuieli. Colaborare directă cu directorii de vinzări, achiziţii publice şi logistică.

01.05.1996 - 31.05.1998

Departament: farmacie

Titlu Job: office manager

Responsabilitati:

Ca office manager trebuie sa fii capabil să finalizezi atribuţiile de zi cu zi într-un mod eficient și în timp util.
- Să coordonezi şi să interferezi, de asemenea, în diverse atribuții de afaceri, care sunt efectuate de către alţi angajaţi ai societăţii sau corporatiei .
- Să efectuezi o gamă largă de sarcini. În rolul meu ca manager de birou, efectuam interviuri cu potenţialii viitori angajaţi, mă asiguram că toate livrările sunt in ordine, controlam magazia de aprovizionare pentru a mă asigura că produsele erau întotdeauna în stoc, îndeplineam sarcinile de pontare pe fiecare angajat, efectuam plăti pentru chiria clădirii de birouri, precum şi facturile privind utilitatile și îndeplineam și alte atribuții, în conformitate cu nevoile companiei.

studii

 

Facultati:

1991 - 1993 Facultate: Drept la Universitatea Ecologica din Bucharest. Studii intrerupte după 2 ani.
1986 - 1988 Liceu / Școală profesională: Industrie Usoara la Anghel Rugină din Vaslui.
1984 - 1986 Liceu / Școală profesională: Industrie Usoară la Vasile Alecsandri din Bacau.

Premii

Proiecte
Jan 2013 - Jul 2019: Evenimente de anvergură, pentru artiști internaționali
The Masterpiece, The Original Blues Brother Band, ZAMFIR + 100, Exploring Jazz, The Red Army Choir , TU Y YO - David Bisbal Concert Tour, DESTINNATIE ROMANIA, "Călătorie de Craciun" cu Gheorghe Zamfir, Zamfir - 50 years on stage anniversary...

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close