Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 10.09.1990

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:07.01.2010

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Dezvoltare personala

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Marketing, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Protectia mediului, Controlul calitatii, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Bucuresti, Alexandria, Giurgiu, Buftea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator operatiuni

Responsabilitati:

Responsabilitati :
-Consilierea echipelor de vânzări din România ( ASM si RSM ) și Bulgaria asupra proceselor de afaceri și a operațiunilor de zi cu zi .
- Gestionarea si monitorizarea cerintelor complexe ale clientilor pana la gasirea solutiilor optime si implementarea acestora
- Supravegherea activitatilor precum : validarea si introducerea comenzilor in ERP ; achizitii si aprovizionare ; alocarea stocurilor pentru clienti ; confirmarea livrarilor ; gestionarea situatiilor de mărfuri returnate ; diminuarea sesizarilor de ordin calitativ ;
- Rularea și analizarea diferitelor rapoarte legate de afaceri pentru creșterea veniturilor și reducerea costurilor .
- Sprijinirea echipei de credit și colecții pentru o recunoaștere a veniturilor în timp util .

Beneficii :
-Dobandirea experientei prin rezolvarea multor situatii diferite
-Intelegerea intriseca a modului de functionare al unei organizatii prin legaturile functionale dintre departamentele acesteia
-Dezvoltarea capacitatii de vedere in ansamblu : pozitia si rolul unei organizatii in cadrul unui sistem economic

01.02.2013 - 31.01.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii

Responsabilitati:

Achizitie marfa
Stock controller
Forwarder
Customer service
Analiza vanzari vs. Stocuri

Responsabilitati :
- Achizitia si aprovizionarea cu marfa necesara exporturilor
- Verificarea stocului , a incadrarilor in termene de valabilitate , a conformitatii marfii cu standardele impuse de UE)
- Creearea unei baze de date cu fise logistice pentru >1000 de sortimente
- Asigurarea documentatiei necesare clientilor (specificatii tehnice , analize de laborator, declaratii de conformitate , etc. ) in vederea obtinerii de contracte in urma licitatiilor ;
- Realizarea de paletizari noi adaptabile fiecarui client ;
- Eliminarea stocurilor cu miscare lenta , permitand astfel rularea unor cantitati mai mari de marfa si automat cresterea profitului .

Realizari :
Am invatat ca planurile si proiectele sunt bune, dar doar pentru a exista o linie directoare si a nu ne abate de la drum, insa ce e cu adevarat folositor este verificarea minutioasa a fiecarui pas din planul respectiv pentru ca acesta sa aibe o finalitate !

01.02.2010 - 30.04.2010

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: practica de specialitate

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- asistarea ECR (Engineer Control Room) in elaborarea planului de producție zilnică împreună cu departamentul de planificare.
- monitorizarea valorii indicilor tehnici (temperatura, presiunea,viteza de rotație a pasteurizatorului, etc.)
- verificarea fișelor de randament (raportul dintre producția fizică și cea dorită)
Beneficii :
Am realizat importanta respectarii regulilor pentru obtinerea produselor la cele mai inalte standarde si puterea unui brand prin increderea pe care o ofera consumatorilor , fapt datorat profesionalismului cu care fiecare angajat isi realizeaza sarcinile.

01.06.2009 - 31.10.2009

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionare stocuri

Responsabilitati:

Hal Specialisten își desfășoara activitatea in domeniul construcțiilor .

Responsabilitati:

Principala sarcină era aceea de aprovizionare cu materiale și materii prime necesare lucrărilor.
Ca sarcini secundare pot fi menționate:
- distribuirea forței de muncă /punct de lucru
-verificarea personalului in zona de lucru

Beneficii:
Dezvoltarea aptitudinilor organizatorice
Dezvoltarea comunicării în special în limba engleză

Pentru un job de vara in anii de facultate a fost o experienta folositoare!

01.06.2007 - 31.03.2010

Departament: protectia mediului

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

Am realizat ca intr-o echipă fiecare iși are rolul sau si astfel orice scop poate deveni realizabil !

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Management proiecte dezvoltare rurala si regionala la ASE din Bucuresti.
2009 - 2012 Facultate: EAM (Economie Agroalimentara si a Mediului) la ASE din Bucuresti.

Premii

Proiecte
Sep 2008 - Nov 2008: Organizarea balului bobocilor C N Mihai Eminescu

Voluntariat
Jun 2007 - Aug 2007: Umbrela Verde
Informarea si educare populatiei cu privire la reciclare DEEE



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close