Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.12.1985

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Beneficii: posibilitatea de a avansa

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Publicitate, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Achizitii, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator logistica si administrativ

Responsabilitati:

Pe partea de logistica: Mentinerea contactelor cu clientii, verificarea livrarilor de produs finit conform cerintelor clientului, comanda si receptia materiilor prime necesare procesului de productie, programarea livrarilor si pastrarea relatiei cu firmele de transport, intocmirea de noi proceduri si actualizarea celor invechite si instruirea personalului implicat. Pe partea administrativa: activitati de secretariat, asigurarea consumabilelor necesare, pastrarea legaturii cu furnizori si alti colaboratori, asigurarea echipamentului de protectie si de lucru pentru angajati. Pe partea de resurse umane: recrutare personal nou, verificarea pontajului si trimiterea acestuia catre procesare, evidenta concediilor, intocmirea adeverintelor.

01.08.2013 - 31.12.2014

Departament: achizitii

Titlu Job: agent contractari si achizitii

Responsabilitati:

- Am planificat, coordonat și asigurat stocurile de materii prime;
- Am plasat comenzile în SAP de materii prime, produse, servicii;
- Am centralizat și analizat comenzile lansate către furnizori;
- Am urmărit și verificat efectuarea recepției pentru produsele și/sau serviciile comandate;
- Am rezolvat activ problemele ce au apărut: întârzieri de livrare, probleme de facturare;
- Am căutat, creat și validat furnizori și am menținut legătura cu aceștia;
- Am negociat preţuri, cantităţi, termene şi conditii de livrare cu furnizorii;
- Am elaborat rapoarte privind status-ul comenzilor de achiziție, precum si orice alte situații specifice departamentului;
- Am planificat și coordonat activitatea de import și cea de logistică a achizițiilor;
- Am menţinut legătura cu unităţile vamale pentru obţinerea liberului de vamă pentru marfa din afara Comunităţii;
- Am colaborat cu diferite companii de transport pentru a asigura necesarul de material şi echipamente în timp optim, în funcţie de nevoile companiei;
- Am verificat facturile din punct de vedere al preţului, cantităţii, înscrierii exacte a contractelor şi comenzilor şi le-am predat către departamentul financiar-contabil pentru efectuarea plăţilor;
- Am asigurat suport administrativ pentru toate departamentele companiei;
- Am preluat, înregistrat, distribuit corespondenţa compartimentelor implicate;
- Am gestionat activitățile specifice de protocol (cazare, masă, transport pentru delegaţii).

01.09.2012 - 01.03.2013

Departament: altele

Titlu Job: manager

Responsabilitati:

- Am coordonat întreaga activitate a angajaților din subordine;
- Am elaborat programul de lucru al tuturor angajaților în funcție de necesitățile companiei;
- Am selectat personalul și am asigurat fluxul normal de angajați pentru buna desfățurare a activităților;
- Am menținut legătura cu toți furnizorii și, dupa caz, am identificat noi furnizori în funcție de necesitățile companiei;
- Am organizat petreceri pentru copii si evenimente destinate copiilor;
- Am supervizat sumele provenite din incasări și am mentinut un nivel normal al cheltuielilor;
- Am centralizat încasarile zilnice și cheltuielile și le-am raportat superiorilor ori de cate ori au fost solicitate;
- Am analizat piața, am studiat ofertele concurenței și am elaborat strategii de acțiune în acestă direcție;
- Am inaintat superiorilor idei de marketing și promovare și am identificat potențiali parteneri de marketing.

01.12.2008 - 01.09.2012

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

- Am iniţiat, organizat şi coordonat activităţile cultural-artistice, distractive, ştiinţifice cu şi pentru studenţi (spectacole, festivaluri, concursuri, expoziţii, seminarii, tabere tematice) ;
- Am întocmit adrese, invitaţii, fişe de participare şi regulamente pentru festivalurile organizate de Casa de Cultură a Studenţilor din Ploieşti;
- Am stabilit desfăşurătoarele spectacolelor, am solicitat oferte de preţ cazare/ masă, am asigurarat necesarul desfăşurării spectacolelor şi am semnalat necesităţile privind instrumentele, decorurile şi costumele;
- Am iniţiat şi elaborat proiecte în vederea finanţării nerambursabile a activităţilor organizate de Casa de Cultură a Studenţilor din Ploieşti în colaborare cu O.N.G.-uri;
- Am executat lucrări de secretariat privind corespondenţa, înregistrarea, multiplicarea şi repartizarea documentelor;
- Am întocmit programe de activităţi cultural-artistice, rapoarte de activitate, adrese şi orice alte situaţii specifice compartimentului.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Comunicare Managerială şi Resurse Umane la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate / Colegiu: Relatii internationale si studii europene la Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2001 - 2005 Liceu: Filologie la Colegiul National "Mihai Viteazul" din Ploiesti.

Premii

Certificari
Jul 2008 - Aug 2008: Certificat - Inspector resurse umane
Întocmirea şi gestionarea documentelor de evidenţă a personalului, oferirea informaţiilor privind problemele de personal, organizarea recrutării şi selecţiei personalului.
Proiecte
Oct 2005 - Jun 2006: Stagiu de practică în domeniul Managementului de proiect

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20