Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.05.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.11.1992

obiectiv

 

Tip job: Full time

Departament: Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Productie, Transport / Distributie, Achizitii, Financiar / Contabilitate, Banci, Alimentatie / HoReCa, Naval / Aeronautic

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov, Otopeni, Buftea

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator logistica

Responsabilitati:

- managementul derularii contractelor comerciale;
- pregatirea/verificarea contractelor de furnizare de materiale necesare fiecarui proiect;
- verificarea facturilor emise de care furnizor;
- urmarirea incasarilor de la clienti;
- organizarea activitatii de facturare;
- aprobarea dispozitiei de livrare conform anexa la contract;
- alocarea mijloacelor de transport din dotarea firmei activitatilor de transport
necesare livrarii si aprovizionarii in sprijinul derularii activitatilor departament
tehnic,administrativ, vanzare-ofertare.
- verificarea contractelor comerciale si a anexelor aferente in vederea incheierii
acestora, corespondenta contractuala;

20.03.2009 - 01.11.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: director operatiuni tranzactii

Responsabilitati:

- managementul derularii contractelor comerciale;
- pregatirea/verificarea contractelor de furnizare de materiale necesare fiecarui proiect;
- verificarea facturilor emise de care furnizor;
- urmarirea incasarilor de la clienti;
- organizarea activitatii de facturare;
- aprobarea dispozitiei de livrare conform anexa la contract;
- organizarea si controlul activitatilor de receptie, depozitare si livrare materiale
aferente proiectelor,evidenta stocurilor;
- alocarea mijloacelor de transport din dotarea firmei activitatilor de transport
necesare livrarii si aprovizionarii in sprijinul derularii activitatilor departament
tehnic,administrativ, vanzare-ofertare.
- conducerea/coordonarea personalului din departament - asistent manager proiect, sef
coloana auto, magazioneri;
- verificarea contractelor comerciale si a anexelor aferente in vederea incheierii
acestora, corespondenta contractuala;
- intocmirea rapoartelor lunare, trimestriale , anuale conform procedurilor interne;
- completarea si transmiterea Declaratiei Statistice INTRASTAT;

09.02.2000 - 22.02.2009

Departament: achizitii

Titlu Job: director comercial

Responsabilitati:

- transport intern si internațional de persoane si marfă;
- rezevari bilete pentru transport aerian VIP-uri, grupuri, marinari;
- completarea si transmiterea Declarației Statistice INTRASTAT;
- activități financiar- contabile;
- intretinerea relatiilor cu furnizorii interni;
- verificarea contractelor comerciale;
- intocmirea comenzilor si transmiterea acestora către furnizori;
- contactarea firmelor de transport si negocierea curselor;
- comanda transportului si urmărirea livrărilor;
- reprezentarea companiei in relațiile cu firmele de transport aerian si rutier;

20.06.1996 - 20.02.2000

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara/referent de specialitate

Responsabilitati:

- secretariat si protocol;
- coordonarea personalului din departamentul administrativ.

studii

 

Activitati extracurriculare

- capacitate de lucru in condiții de stress si disponibilitate pentru lucru peste program;
- invat repede, organizata, punctuala, atenta la detalii.

Premii

Armonizarea Legislatiei TVA la Directivele Europene - organizat de OK SERVICE CORPORATION, Brasov, 2007;

Completarea si transmiterea Declarației Statistice Intrastat - organizat de Institutul Național de Statistică, Bucuresti, 2007.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close