Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.08.1983

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.02.2004

obiectiv

 

Construirea unei cariere.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Beneficii: Conditii bune de munca si atmosfera agreabila.

Tip job: Full time

Departament: Relatii publice, Marketing, Altele, Paza si protectie / Militar, Functii publice, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Sport / Wellness, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator echipa

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- asigura ca facturile si materialele promotionale ajung la timp in filiala
- asigura receptia corecta a acestora si distributia catre agentii de teren
- asigura personalul necesar conform normarilor in vigoare pentru acoperirea tuturor zonelor in care operam retele
- controleaza activitatea de distributie in teren cu deplasari periodice in fiecare zona in care ne desfasuram activitatea
- pune, verifica si solutioneaza tickete legate de aceasta activitate in colaborare cu departament comercial si cu departamentul de reclamatii
- asigura pregatirea oamenilor din punct de vedere al ofertei comerciale RCS si a procedurilor de lucru
- asigura respectarea targetelor de vanzari si/sau incasari per agent
- intocmeste rapoarte, deconturi, state de plata,etc - la timp si intr-o maniera profesionala
- asigura suport altor departamente prin realizarea de sarcini specifice in teren (colectare adrese, marcari stalpi, contractari in zone nou preluate, etc)

01.10.2011 - 30.11.2014

Departament: relatii publice

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Responsabilitati:

- pe parte de Relatii cu clientii - sunt asezata la biroul de relatii cu clientii, prima persoana cu care abonatii interactioneaza la intrarea in cladirea sediului companiei din Baia Mare.
- pe parte adiminstrativa: activitati de secretariat, asigurare necesar papetarie, birotica si tonere la nivel de judet.
- pe parte de personal: intocmire pontaj intr-un program specializat pentru angajatii din judetul Maramures, semnare acte angajare si trimis dosarele la Bucuresti pentru inregistrarea contractelor de munca noi, relatia cu departamentul personal din Bucuresti care emite toate documentele si actele unui angajat din cadrul companiei ( cum ar fi: adeverinte de angajat, adeverinte de vechime, decizii de incetare activitate etc ).

01.01.2011 - 31.10.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Fac parte din departamentul de aprovizionare, sunt responsabila de relatia cu furnizorii, care sunt doar in strainatate.
Munca de secretariat, plus telefoane si fax-uri cu prezentarea activitatii companiei pentru imbogatirea portofoliului de clienti, la nivel de tara.
Am inceput de la zero intr-un domeniu complet diferit de experienta mea profesionala.
O colaborare mai buna si mai practica cu furnizorii externi, care sunt vitali pentru activitatea acestei firme.

Fiecare zi e o noua provocare in acest job, si am de invatat cate ceva nou, ceea ce face ca ziua sa fie si mai castigata!

01.11.2009 - 31.08.2010

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara - receptie clienti

Responsabilitati:

In primul rand, fiind la Receptie Clienti, dau informatii celor care vin la noi la companie sa ceara diverse informatii, sau sa isi depuna un Cv. Desi sunt angajata pe postul de Secretara la Receptie Clienti, fac parte din departamentul de Resurse Umane. In primul rand imi desfasor munca in cadrul acestui departament, iar una din principalele activitati este de a organiza interviuri, si ma ocup de Cv-urile primite, le preiau si le stochez in baza noastra de date. Apoi ma ocup de corespondenta primita, repartizand-o pe departamente, dupa ce o inregistrez. O alta responsabilitate zilnica este aceea de a scana in sistem, toate documentele pieselor produse la noi in fabrica, de indata ce au fost trimise clientului. O alta responsabilitate este aceea de a distribui apelurile sosite prin centrala telefonica a companiei, atat din tara cat si din strainatate. Iar cand am timp liber, si mi-am efectuat toate indatoririle mele, ajut alte departamente sa isi indeplineasca sarcinile de serviciu si a unor proiecte consistente - astfel am colaborat cu Departamentul de Calitate, Contabilitate, Expeditii sau Mentenanta.
Am luat parte la angajarile facute din noiembrie pana in prezent, organizand interviurile facute in toata aceasta perioada, care nu au fost putine. Am participat la organizarea deschiderii oficiale a fabricii, care a avut loc la finele anului trecut, unde au luat parte o gramada de invitati din America,de la companie dar si colaboratorii nostri si mai ales invitatii de la Companiile Airbus si Boeing, pentru care producem componentele. Facilitarea primirii si distribuirii corespondentei pe departamente, si obtinerea de informatii a celor interesati.
Mariana Ungurean - Director Resurse Umane - Sefa mea directa.
Asistenta medicala permanenta - medic al companiei.
Experienta profesionala.

01.09.2007 - 29.02.2008

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

De a gasi potentiali clienti pentru care sa inchei asigurari, asadar vanzarea produselor de asigurare pe care le oferea firma. Pentru aceasta,era necesara contactarea cunostintelor in primul rand, stabilirea unei intalniri cu ele pentru a le prezenta produsele. Prezentarea trebuie sa fie cat mai convingatoare, astfel incat potentialul client sa inteleaga cata nevoie are de produsul respectiv si ca nu mai esta in siguranta fara el. Fiind un domeniu cu multe tipuri de asiguarari, asadar cu o oferta bogata, prezentarea era stufoasa dar totodata depindea de nevoile potentialului client, astfel se putea deduce dintr-o discutie simpla ce nevoi are clientul si ce puteam noi sa-i oferim, prin pachetele noastre de produse de asigurare.
In activitatea zilnica, daca de exemplu incheiam o asigurare pentru lociunta, aceasta necesita si poze doveditoare starii cladirii in momentul incheieiri asigurarii, asadar deplasare in teren, atat in oras dar si in imprejurimi, avand masini de serviciu disponibile.
Activitatea zilnica cuprindea atat munca de birou, dar si munca de teren, iar intalnirile le efectuam atat la birou, dar sin in afara biroului.
Am condus o echipa de 5 oameni de care raspundeam direct pentru activitatea lor in incheierea de asigurari. A fost o experienta foarte interesanta ,constructiva, dar totodata cu resposabilitati pe masura.
Domnul director de la filiala din Baia Mare, Florin Ont, care raspundea direct de intreaga mea activitate.
Masina de servici si bonuri de masa.

01.08.2006 - 19.02.2007

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

Ca receptioner ma ocupam de:check-ins si check-outs,rezervari atat la telefon dar si la deskul receptiei,raspundeam la telefon atat pt a face legatura cu clienti din hotel dar si pentru informatii diverse.De asemenea ma ocupam si de rezervarile pt sala de conferinta cat si de o cat mai buna tratare a celor care participau la conferinta.De asemenea eram persoana care pe tura de noapte mai ales,raspundeam de orice se intampla in hotel,si mai ales trebuia sa pot oricamd rezolva orice probleme tehnice se aratau peste noapte,avand in acest sens mereu o peroana disponibila oricand sa vina sa rezolve problemele de parte tehnica,care puteau oricand sa apara.

Realizari:

Cat timp am lucrat la acest hotel,am colaborat la cresterea numarului de clienti atat in hotel cat si in restaurant si sala de conferinta,printr-o recomandare cat mai buna ori de cate ori am avut ocazia,atat in timpul orelor de serviciu,dar si cu orice alta ocazie.

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: Studii Europene si Relatii Internationale la Universitatea Babes Bolyai Cluj Napoca din Cluj Napoca.

Activitati extracurriculare

- permis de conducere
- bună comunicare şi abilitate relaţii interumane & abilitate de a lucra în echipă şi de a organiza proiecte

Pasiuni/Hobby-uri: - cititul, relaţii internaţionale
- călătorii, şofat,masini,motoare, sport (înot , tenis) ,cinematografia

Premii

2006 - atestat Test of English as a Foreign Language (TOEFL)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close