Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.09.1983

obiectiv

 

Vreau să mă dezvolt profesional într-o companie unde pot lucra în echipă și contribui alături de colegii mei la îndeplinirea obiectivelor periodice.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time

Departament: Altele

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - 31.12.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator departament

Responsabilitati:

Participa activ in procesul de colectare a debitelor, se asigura de atingerea obiectivelor stabilite la nivelul proiectelor coordonate si la nivel de Call Center
Urmareste evolutia rezultatelor la proiectele coordonate, propune si implementeaza masuri de imbunatatire a acestora.
Monitorizeaza activitatea echipei si asigura atingerea obiectivelor individuale si la nivel de echipa pentru operatorii aflati in subordine
Motiveaza si asigura suport constant echipei coordonate
Se implica activ in formarea si integrarea operatorilor nou veniti
Monitorizeaza activitatea zilnica a operatorilor si ofera feed-back constant privind indicatorii de performanta
Se implica activ in evaluarea performantelor operatorilor
Asigura desfasurarea procesului de evaluare si propune solutii de imbunatatire si crestere a performantelor operatorilor

01.03.2009 - 31.08.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent colectare creante

Responsabilitati:

-Contactarea telefonica a debitorilor in vederea recuperarii creantelor
-Preluare apeluri de la clienti
-Negociere termene de plata pentru sumele restante
-Consilierea clientilor si informarea acestora in legatura cu aspectele specifice platilor
-Furnizare informatii corecte si complete privind modalitatea de plata si locatiile unde se poate face plata
-Oferirea de suport cu privire la situatia financiara a debitorului precum si informatii corecte privind produsele pentru care inregistreaza restanta
- Inregistrarea corecta si completa a informatiilor obtinute in urma apelurilor in aplicatia de collection
-Atingerea targetului stabilit de managerul departamentului
-Accesarea si rezolvarea zilnica a cazurilor asignate in „obligatiile zilei” din aplicatia de colectare

01.11.2007 - 30.09.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent vanzari

studii

 

Facultati:

2004 - 2009 Facultate: Inginer la Universitatea de Stiinte Agronomice si Medicina Veterinara din Bucuresti.

Premii

Calificari
Jul 2017: Formator

Aug 2010: Inspector Resurse Umane

Traininguri
Nov 2008 - Nov 2008: Retail Sales Booster
Cursul a avut o durata de 2 zile , s-a desfasurat in Bucuresti in perioada 19-20 Noiembrie 2008 si a fost organizat de Altex Romania si Pluri Consultants Romania.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close