 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 17.02.1978 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:31.10.1998
|
|
obiectiv | |
|
POSIBILITATEA DE A CRESTE INTR-O COMPANIE DE RENUME SI DE A ADUCE IDEI NOI. LUCRAND CU DIFERITE NATIONALITATI SI DIFERITE CARACTERE M-A FACUT SA VAD LUCRURILE DINTR-O ALTA PERSPECTIVA.
Salariu: 800,00 USD / luna Beneficii: ASIGURARE MEDICALA Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Publicitate, Turism / Hotel staff, Banci, Crewing / Casino / Entertainment, Sport / Wellness, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Bucuresti, Buzau, Cluj-Napoca, STRAINATATE Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
24.10.2008 - prezent Departament: turism / hotel staff Titlu Job: coordonator de vanzari si evenimente Responsabilitati: Departamentul de Vanzari si Evenimente a fost implementat odata cu sosirea mea in Companie, astfel ca acest departament s-a dezvoltat in timp.Ca si responsabilitati principale mentionez promovarea si vanzarea restaurantului si a evenimentelor organizate aici. Bazandu-ma pe o promovare din "usa in usa" am construit o baza de date de la inceput, a contactelor carora le-am prezentat restaurantul. Am contactat agentiile de evenimente importante carora le-am propus o viitoare colaborare. In baza unui formular de evenimente personalul este tinut la curent cu evenimentele care urmeaza sa i-a loc. O alta responsabilitate este pregatirea de oferte si contracte pentru posibile evenimente, o buna colaborare cu clientul in ceea ce priveste detaliile evenimentului. Verificarea mail-urilor pe adresa restaurantului, coordonarea nuntilor, botezurilor, evenimente corporate, zile de nastere, reuniuni de liceu, petreceri de Craciun si altele. Realizari: Depasirea bugetului in decembrie cu aproape 13 500 Euro. Bugetul propus era de 20 000 Euro, incasarile la finalul lui Decembrie au fost aproape 33 500 Euro |
|
21.04.2002 - prezent Departament: crewing / casino / entertainment Titlu Job: restaurant hostess Responsabilitati: - dimineata de deschis restaurantul pentru mic dejun si in baza unui chart al restaurantului clientii erau asezati de mine la mese, tinand cont de doleante dar si de avalabilitatea meselor
- dupa-amiaza de deschis restaurantul pentru masa de pranz folosind aceeasi metoda de a aseza clientii
- seara inainte de deschiderea restaurantului de verificat set up-urile pe mese sa fie complete si corecte; la deschiderea restaurantului sa intampin pasagerii si sa-i ghidez catre masa desemnata la imbarcarea la bord
- COORDONATOARE DE NUNTI: sa trimit un mail Photo Managerului cu detaliile nuntii si sa-l informez ca am nevoie de un fotograf cu 30 de minute inainte de ceremonie la locul desemnat. acelasi mail pentru Managerul Audio/Video in cazul in care mirele si mireasa au cerut inregistrare video. acelasi mail trimis la Capitan si la Receptie cu orele de incepere a ceremoniei pentru a nu intrerupe ceremonia si receptia cu anunturi pe PA system. sa anunt DJ-ul, daca este necesar, sa fie prezent cu 30 de minute inainte de ceremonie in cazul in care mirii au CD-ul lor sau alte doleante cu privire la muzica
- sa intampin mirele si mireasa si invitatii lor, sa ma prezint si sa le spun cu ce ma ocup, astfel facandu-i sa se simta mai confortabil si in cazul in care au intrebari sa le dau numarul de telefon la care ma pot gasi
- sa conduc mireasa la camera si sa o ajut daca este nevoie
- sa verific bufetul cu mancare calda si rece, set up-ul mesei pentru tort si sampanie si sa ma asigur ca mancarea este adusa la timp.
- sa ma coordonez cu Bucatarul Sef in legatura cu meniul cerut, sa ma asigur ca este conform memo-ului primit in cursul saptamanii sau sunt schimbari de ultim moment
- sa coordonez ospatarii pentru ca serviciul sa fie impecabil, sa fie ospitalieri si atenti la doleantele invitatilor
- sa ma asigur ca invitatii se simt bine
- sa tai tortul si sa desfac sampania si sa coordonez fotograful pentru ca pozele sa fie cat mai placute
- livarari de Bun Venit la bord: folosind un program pe calculator special, sa imprim tichete pentru cadouri comandate inainte de imbarcare; sa comand lucrurile necesare de la magazie si sa le impachetez pentru a fi livarate la cabine;
- sa coordonez si sa supraveghez ospatarii care sunt desemnati sa faca livrarile, asigurandu-ma ca toate cadourile sunt livrate corect
- sa fac un control "on the spot" la anumite cabine
- sa ma coordonez cu Bucatarul Sef pentru livrarile de capsuni invelite in ciocolata, cosurile cu fructe si fursecurile si sa ma asigur ca sunt facute la timp, livrarile trebuind facute inainte ca pasagerii sa fie la bord
- seara la cina sa trec pe la mesele care trebuiesc sa primeasca carduri pentru bauturi alcoolice, sucuri si poze, sa ii anunt pe pasagerii respectivi de unde este cadoul si mesajul care il insoteste, dupa care sa iau semnatura acestora ca o confirmare ca acele carduri au fost primite
- sa ma asigur ca VIP-urile sunt tratate ca atare; sa ma introduc in prima seara la cina; sa le livrez sampanie si capsuni la cabina inainte de imbarcare
- sa anunt ospatarii de clasele la care sunt programati si sa le iau samnaturile ca o confirmare ca au fost informati; sa le inmanez mail-uri ce au fost trimise pe adresa companiei; sa editez evaluari pentru ospatari in functie de performantele acestora, negative sau pozitive
- sa ma ocup de persoanele cu nevoi speciale; si anume persoane cu o anumita dieta, persoane cu alergii, cereri speciale si incapabilitati locomotorii;
- sa ma coordonez cu bucatarul sef pentru acestia in legatura cu mancarea pregatita in functie de problemele pasagerului Realizari: - coordonarea ospatarilor la nunti si livrari de bun venit la bord, echipe de peste 10 - 20 de ospatari, in functie de numarul de invitati si de numarul livrarilor
- avansarea din functia de ospatar, in functia de Hostess (care pe vasul de croaziera este considerata pozitie de management)
- cursuri de ospitalitate si de management ce m-au ajutat in comunicarea cu superiorii mei, cu cei pe care a trebuit sa ii ghidez dar si cu pasagerii asta facand ca rating-ul vasului sa cresca
- orele suplimentare lucrate mi-au dat ocazia sa ma evidentiez, sarind in ajutor in orice alt departament in care a fost nevoie de ajutor. |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare PROMOVARI PRODUSE, SAMPLING Premii - CURSURI DE OSPITALITATE
- CUM SA COMUNICI CU PERSOANE DIFICILE (CU SEFUL TAU, CU COLEGII DE MUNCA SI CU ANGAJATII)
- ESENTIALELE MANAGEMENTULUI (CUM SA CREEZI UN LOC DEMUNCA POZITIV, CUM SA MOTIVEZI POZITIV ANGAJATII, ARTA NEGOCIERII)
- CUM ITI ORGANIZEZI TIMPUL
- MICROSOFT OFFICE, EXCEL, WORD
- CUM SA OBTII SUCCES FARA AUTORITATE
- CUM SA EDITEZI UN E-MAIL
- CURSURI DE MODELING, SAMPLING SI PROMOVAREA UNUI PRODUS |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) spaniolă(incepator,mediu,mediu) italiană(incepator,mediu,mediu) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|