Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.11.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.09.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Ocuparea unui post în domeniul financiar-contabil, care să îmi permită valorificarea cunoştinţelor de care dispun şi aprofundarea lor, în vederea unei ascensiuni profesionale cât mai solide şi prospere, prin îndeplinirea tuturor sarcinilor cu succes, condus de dorinţa de autodepășire și de a reprezenta o verigă importantă în cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: coordonator compartiment contabilitate opex

01.07.2013 - 30.04.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
✓ Intocmirea raportărilor de cash-flow zilnic, lunar, trimestrial;
✓ Intocmirea, verificarea și raportarea zilnică a situației conturilor de trezorerie și monitorizarea disponibilităților bănesti;
✓ Calculul necesarului de valută și negocierea cursului la cumpararea de valută;
✓ Efectuarea zilnică/saptamânală a plaților către parteneri, întocmind toate documentele bancare aferente acestora (electronic/fizic);
✓ Verificarea ordinelor de plată întocmite, urmărirea semnării, transmiterea și decontarea bancară a acestora (UNC, ING, BCR, BRD, BT, CEB, BPost, Raiff, Garanti, Piraeus, Trezo);
✓ Efectuarea viramentelor între conturile companiei, urmărirea angajamentelor de rulaj minim;
✓ Plasarea în condiții de maximă eficiență a excedentelor;
✓ Evidența operativă a conturilor bancare ale companiei , respectiv înregistrarea şi evidenţa extraselor bancare lei/valuta, alocări incasari/plati, reconcilieri;
✓ Menținerea relatiilor cu bancile partenere în ceea ce priveste operațiunile, inclusiv negocierea comisioanelor;
✓ Verificarea şi contabilizarea facturilor de furnizori, reduceri comerciale ulterioare, evidenţa cheltuielilor în avans;
✓ Verificarea, analiza si certificarea soldurilor conturilor alocate, din Balanţa Contabilă de verificare;
✓ Urmarirea execuţiei bugetare;
✓ Verificarea înregistrarilor contabile pe centre de cost;
✓ Suport oferit managerului financiar la verificarea Balanţei Contabile si a raportărilor lunare/ trimestriale/semestriale pentru diverse instituţii ale statului (ANAF, BNR etc.);
✓ Calculul și înregistrarea în sistemul ERP a veniturilor și cheltuielilor pe bază de angajament (“accruals”);
✓ Supervizarea încasarii facturilor emise pe credit comercial şi oferire suport în recuperarea creanţelor;
✓ Verificarea și reconcilierea rapoartelor și situațiilor necesare managementului pentru gestionarea financiară si operatională a companiei;

Realizări:
✓ Am realizat în mod continuu rapoarte de comparații ale ofertelor de cash management primite de la bancile partenere, reducând astfel cu până la 60% costurile cu comisioanele si spezele bancare, prin identificarea ofertei optime;
✓ Am contribuit activ la documentarea și implementarea proceselor de automatizare a platilor, diminuând semnificativ durata de efectuare a unei plați, eliminarea erorilor și implicit automatizarea contabilizării extraselor bancare;
✓ Am solicitat, negociat și obţinut reducerea termenului de decontare al incasărilor POS și Online cu până la 7 zile, imbunatățind cash-flow-ul;
✓ Am imbunătătit modul de inregistrare, in aplicatia ERP, al reducerilor comerciale primite pentru a obține date comparabile;
✓ Am oferit suport juristilor companiei, contribuind la recuperarea creantelor cu vechimi inclusiv de peste 3 ani.

01.01.2011 - 31.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Responsabilităţi:
✓ Întocmirea şi asigurarea necesarului zilnic de numerar pe valute, în funcţie de necesităţi;
✓ Acordare avansuri spre decontare prin transfer bancar sau numerar;
✓ Verificarea corectitudinii documentelor justificative aferente deconturilor - facturi, bonuri fiscale, efectuare calcul diurna, calcul consum combustibil pentru decontarea cheltuielilor efectuate cu autoturismul proprietate personală sau cu autoturismul de firma; validarea tipului de cheltuială admis pentru decontare;
✓ Verificare şi validarea cheltuielilor eligibile aferente deplasărilor interne şi externe finanţate prin programe de Fonduri Structurale, Fondul Social European (POSDRU), în vederea decontarii;
✓ Efectuare plăţi online / prin OP-uri fizice, procesare plăţi, menţinerea evidenţei contabile a acestora;
✓ Efectuare plăţi şi încasări în numerar;
✓ Inregistrarea documentelor justificative aferente deconturilor in softul de contabilitate utilizat de entitate (cazare, transport, protocol, efectuare calcul deductibilitate diurna etc.) conform reglementarilor in vigoare;
✓ Întocmirea zilnică a Registrului de Casa în lei şi valută;
✓ Efectuare operatiuni contabile la inchidere luna: reevaluare sold Registru Casa in valuta, verificare inregistrari, verificare TVA aferent deconturilor; verificare solduri conturi utilizate in activitatea de trezorerie;
✓ Participare activă la auditul efectuat anual prin oferirea de documente specifice; intocmirea de situatii; oferirea de informatii specifice la cerere;
✓ Întocmirea de rapoarte specifice activităţii de trezorerie;

Realizări:
✓ Dupa o scurta perioada de acomodare am reusit sa reduc termenul de decontare a cheltuelilor efectuate de angajati;
✓ Am realizat rapoarte privind diferite tipuri de cheltuieli si interpretari ale rezultatelor obtinute;
✓ Am participat continuu la imbunatatirea softului propriu de contabilitate utilizat in companie;

Recomandări:
✓Superior ierarhic, directori departamente, colegi;

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Contabilitate, Control si Expertiza la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul Economic "Ion Ghica" din Braila.

Premii

Certificari
Jan 2013 - Dec 2015: CECCAR, Bucuresti
Expert Contabil

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

rusă(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close