Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 05.06.1988

obiectiv

 

Dezvoltarea si aplicarea cunostiintelor dobandite in urma experientei acumultate.

Beneficii: Tichete de masa, decontarea transportului.

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2008 - 12.11.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator administrare personal

Responsabilitati:

Principalele activitati si responsabilitati:
- Intocmirea dosarelor de personal pentru noii angajati;
- Obtinerea actelor si documentelor necesare intocmirii dosarelor de personal;
- Administrarea bazelor de date conform documentelor din dosarele angajatilor;
- Verificarea dosarelor angajatilor si tinerea evidentei documentelor lipsa;
- Intocmirea de contracte de munca, acte aditionale si decizii;
- Pastrarea relatiei cu Inspectoratul Teritorial de Munca(inregistrare contracte de munca, acte aditionale, decizii de incetare si vizarea carnetelor de munca) si cu Casa de Pensii a Municipiului Bucuresti(predare cartii de munca pentru prelucrare si scanare);
- Trasmiterea in format electronic catre Inspectoratul Teritorial de Munca a modificarilor salariatilor prin programul REVISAL;
- Intocmirea, pastrarea si completarea in carnetele de munca;
- Intocmirea adeverintelor solicitate de angajati(adeverinte pentru medic, adeverinte pentru banci etc.);
- Arhivarea notelor de lichidare pentru personalul care inceteaza activitatea, precum si intocmirea unei situatii zilnice cu statusul acestora;
- Operarea in soft-ul de salarizare si pe intranet a cererilor de concediu ale angajatilor;
- Asigurarea unei evidente a concediilor de odihna anuale si informarea periodica a managerilor asupra acesteia;
- Intocmirea de liste si rapoarte cu privire la angajati, la solicitarea sefului direct;

Realizari:

Gestionarea a peste 400 de dosare de personal.

01.10.2007 - 01.09.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Pe langa functionarea perfecta a tot ceea ce tinea de activitatea de secretariat ma ocupam si de gestionarea a peste 100 de dosare de personal.

Principalele activitati si responsabilitati:
- Intocmirea documentelor necesare angajarii/modificarii/suspendarii si incetarii contractului individual de munca;
- Intocmirea adeverintelor solicitate de angajati;
- Actualizarea continua a Registrului Electronic de Evidenta a Salariatilor pentru angajatii firmelor de care raspundeam;

01.07.2007 - 30.09.2007

Departament: altele

Titlu Job: operator calculator

studii

 

Premii

Cursul de Inspector Resurse Umane.
Atestat de Operator calculator dobandit in urma terminarii liceului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close