Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.11.1986

obiectiv

 

Dezvoltarea unei cariere intr-un mediu de lucru dinamic si profesionist. Dobandirea de noi cunostinte care sa-mi permita imbunatatirea continua a nivelului de performanta.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Relatii clienti / Call center, Inginerie, Controlul calitatii, Banci, Confectii / Design vestimentar, Auto / Echipamente, Proiectare civila / industriala, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Iasi, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordonator telesales

Responsabilitati:

Managementul echipei Telesales/Loyalty din cadrul departamentului de Contact Center printr-un mix complet de actiuni pe Oameni, Procese si Tehnologii.
Intocmirea materialelor si livrarea trainingurilor pentru dezvoltarea diverselor zone din people management, in echipa (new entry, dezvoltarea si insusirea de noi abilitati si informatii, managementul obiectiilor, best share practices)
Intocmirea materialelor si sustinerea trainingurilor necesare implementarii noilor proiecte, campanii si aplicatii.
Imbunatatirea nivelului de calitate al serviciilor livrate de echipa prin acordarea de feedback on the spot in vederea corectarii rapide a unui comportament dar si cu o frecventa regulata: lunara, trimestriala si anuala.
Stabilirea procesului de verificare a cunostintelor echipei prin elaborarea unui set de intrebari cu nivel diversificat de dificultate, alocarea testarilor intr-un anumit interval de timp, verificarea rezultatelor si intocmirea planurilor de actiune pentru situatiile de nepromovare.
Asigurarea unui proces complet de evaluare anuala a competentelor individuale si de echipa.
Trasarea si monitorizarea indeplinirii obiectivelor individuale si de echipa.
Stabilirea si monitorizarea indeplinirii pipeline-ului lunar de vanzari.
Intocmirea si monitorizarea rapoartelor de vanzari, de colectare Lead-uri si de contactare cu frecventa zilnica, lunara, trimestriala si anuala.
Reliefarea anumitor informatii prin prelucrarea mai multor rapoarte.
Initierea procedurilor de lucru pentru noile proiecte.
Verificarea si updatarea procedurilor, normelor si a instructiunilor de lucru.
Verificarea constanta a normelor si criteriilor de eligibilitate.
Stabilirea si verificarea implementarii unui model de filtrare a bazelor de clienti printr-o colaborare stransa cu departamentele CRM si Lending.
Testarea si imbunatatirea noilor aplicatii inainte de lansarea lor in productie, prin feedback constant si sustinerea in vederea implementarii specificitatilor departamentului.
Integrarea noilor aplicatii Mediatel si Phoenix in zona de productie a departamentului Outbound.
Preluarea si gestionarea situatiilor cu potential de risc operational sau reputational, sau a eventualelor reclamatii venite din partea clientilor interni/externi, pe diverse canale.

01.05.2015 - 31.10.2018

Departament: banci

Titlu Job: customer service advisor

Responsabilitati:

-Primirea sau initierea apelurilor catre/din partea clientilor care sunt interesati de informatii referitoare la produsele si serviciile UniCredit;
-Consilierea clientilor cu privire la obtinerea unei facilitati de creditare, verificarea documentatiei contractuale adusa de client, urmarirea procesului de analiza si finalizare a aplicatiei in sucursala ;
-Promovarea produselor de creditare prin cross sell, detalierea beneficiilor ,modului de utilizare a produselor precum si a taxelor si comisioanelor aferente.
-Tratarea cu promtitudine a solicitarilor clientilor sau nonclientilor plasate pe site-ul bancii sau alte canale media
-Implementarea si lansarea campaniilor pilot pentru anumite servicii sau produse
-Inregistrarea si transmiterea feedback-ului primit de la clienti cu privire la calitatea produselor, serviciilor sau idei de inbunatatire.
-Indeplinirea targetului zilnic si lunar pe campaniile stabilite
- Furnizarea informatiilor cu privire la produsele si serviciile bancii;
-Furnizarea informatiilor si a suportului general cu referire la produsele si serviciile detinute de un client, conform instructiunilor de lucru (produse economisire, creditare, carduri, Online&Mobile Banking, pachete, servicii, etc);
-Identificarea nevoilor de cumparare ale clientilor existenti sau potentiali;
- Inregistrarea corespunzatoare a interactiunilor cu clientii in bazele de date.

01.03.2014 - 30.04.2015

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: quality inspector

Responsabilitati:

Verificarea calitatii produselor finale conform instructiunilor de lucru si avizarea lor in vederea livrarii.
Organizarea sedintelor cu sefii liniilor de productie in vederea reducerii numarului de defecte pe produsul finit ajunse in departamentul de control si respectarea planului tehnologic pe verificari interfazice.
Organizarea sedintelor cu responsabili de calitate ai liniilor de produse in vederea reducerii numarului de defecte pe produs finit, returnate de clienti interni/externi.
Verificarea mostrelor in noile proiecte si lansarea lor in productie

01.10.2013 - 01.02.2014

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer

Responsabilitati:

-verificarea documentatiei tehnice trimise de client, realizarea mostrei si trimiterea acesteia clientului spre aprobare
-executarea programelor de tricotat pe statiile M1Plus-Stoll ,
-Reglarea masinilor conform parametrilor din fisa tehnologica,
-verificarea mostrelor si lansarea lor in productie.

01.11.2012 - 01.07.2013

Departament: banci

Titlu Job: sales and account officer (front office)

Responsabilitati:

-Operatiuni cu numerar (incasari, plati,schimburi valutare);
-Operatiuni Money Gram;
-Consilierea clientilor in vederea achizitionarii unui cont curent sau de economii sau a unui pachet de servicii precum si deschiderea si administrarea acestora;
-Informarea clientilor in legatura cu produsele si campaniile in desfasurare, atat telefonic cat si in incinta bancii, sau prin organizarea unui 'birou mobil' in incinta diverselor intitutii, fabrici etc
-Operatiuni fara numerar (ordine de plata, constituire contractelor de depozit);
-Realizarea targetului de clienti noi atrasi, conturi si depozite noi deschise,acordarea facilitatilor de creditare introduse si aprobate.
-Consilierea clientilor in vederea obtinerii unei facilitati de creditare (credit de nevoi personale,credite ipotecare, credite auto,card de credit, overdraft)
-Intocmirea si verificarea dosarelor de credit;
-Intocmirea rapoartelor de inceput si final de zi;
-Inregistrarea si executarea porpirilor venite pentru clienti Persoane fizice sau Juridice;
-Inregistrarea documentelor in registrele Intrari/Iesiri (intern si extern)

01.02.2011 - 01.08.2012

Departament: banci

Titlu Job: teller - referent casier

Responsabilitati:

-Operatiuni cu numerar (incasari, plati,schimburi valutare);
-Operatiuni Western Union;
-Alimentarea ATM-ului,verificarea numerarului extras si inregistrarea acestuia conform dispozitiilor in vigoare;
-Consilierea clientilor in vederea obtinerii unei facilitati de creditare (credit de nevoi personale,card de credit, overdraft)
-Consilierea clientilor in vederea achizitionarii unui cont curent sau de economii sau a unui pachet de servicii precum si deschiderea acestora;
-Informarea clientilor in legatura cu produsele si campaniile in desfasurare, atat telefonic cat si in incinta bancii, sau prin organizarea unui 'birou mobil' in incinta diverselor intitutii, fabrici etc
-Operatiuni fara numerar (ordine de plata, constituire contractelor de depozit);
-Realizarea targetului de referinte trimise colegilor de la Clientela Persoane Juridice si Clientela Persoane Fizice-Credite Ipotecare;
-Realizarea targetului de clienti noi atrasi, conturi si depozite noi deschise,acordarea facilitatilor de creditare introduse si aprobate.

studii

 

Facultati:

2005 - 2009 Facultate: Inginerie si Management la Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Facultatea Textile-Pielarie si Management Industrial din Iasi.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close