Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.12.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:20.02.2013

obiectiv

 

O poziție în industria serviciilor financiare, cu un accent pe managementul operațional și îmbunătățirea proceselor

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: coordonator specialist

Responsabilitati:

▪ suport pentru consilierii de teren (furnizarea informațiile solicitate, soluții pentru problemele apărute în activitatea zilnica a acestora, suport administrativ, etc.);
▪ monitorizarea activității de consilierilor de teren (monitorizarea zilnica a rapoartelor ce evidențiază îndeplinirea obiectivelor departamentului);
▪ optimizarea proceselor și procedurilor interne ale departamentului;
▪ crearea de hărți de proces pentru procesele interne;
▪ colaborarea cu departamentele suport în vedere atingerii obiectivelor companiei;
▪ suport pentru coordonatorii juniori;
▪ efectuarea de analize ale activității, în scopul de a menține și a crește eficiența;
▪ elaborarea și înregistrarea documentației fizic / on-line;
▪ elaborarea de prezentări și training-uri pentru angajații noi în cadrul departamentului;
▪ efectuarea de audituri interne, în conformitate cu programul anual de audit.

01.05.2013 - 31.10.2014

Departament: altele

Titlu Job: coordonator junior

Responsabilitati:

▪ suport pentru consilierii de teren (furnizarea informațiile solicitate, soluții pentru problemele apărute în activitatea zilnica a acestora, suport administrativ, etc.);
▪ monitorizarea activității de consilierilor de teren (monitorizarea zilnica a rapoartelor ce evidențiază îndeplinirea obiectivelor departamentului);
▪ optimizarea proceselor și procedurilor interne ale departamentului;
▪ crearea de hărți de proces pentru procesele interne;
▪ colaborarea cu departamentele suport în vedere atingerii obiectivelor companiei;
▪ efectuarea de analize ale activității, în scopul de a menține și a crește eficiența;
▪ elaborarea și înregistrarea documentației fizic / on-line;

01.12.2012 - 31.05.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: roaming&interconnection credit control specialist

Responsabilitati:

▪ urmarirea si raportarea, in sistemul de colectarea, a facturilor de parteneri de roaming ai companiei;
▪ propunerea de acțiuni pentru recuperarea creantelor in conformitate cu procedurile departamentului;
▪ reconcilierea și de a menținerea relatiei cu partenerii de roaming.

01.01.2011 - 31.12.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: analist accounts receivable

Responsabilitati:

▪ identificarea și alocarea plăților primite de la colectorii din sistemul de colectare;
▪ reconcilierea zilnica cu partenerii de colectare;
▪ calcularea comisionul lunar datorat colectorilor;
▪ soluționarea reclamațiilor primite de la clienți cu privire la plăți neidentificate, cererile de transfer de plați efectuare în mod eronat;
▪ restituirea depozitelor sau plaților nedatorate clienților;
▪ ajustarea facturilor cu sume primite de la departamentele dedicate;
▪ efectuarea de rapoarte zilnice pentru management cu privire la încasări.

01.03.2008 - 31.01.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: specialist relații clienți

Responsabilitati:

▪ oferirea de suport prin telefon clienților companiei;
▪ soluționarea cererilor privind conturile acestora;
▪ înregistrarea reclamațiilor;
▪ promovarea produselor și serviciilor companiei.

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Gestiune și Audit financiar la Universitatea Creștina "Dimitrie Cantemir" din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Gestiunea afacerilor in turism, comerț, servicii și managementul calității la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu: Științe Sociale la Colegiul National Liceal "Zinca Golescu" din Pitesti.

Premii

Traininguri
Nov 2015 - Nov 2015: Sandler
Advanced sales techniques - internal training
Dec 2014 - Dec 2014: The 7 habits of highly effective people
Franklin Covey
Jul 2012 - Jul 2012: Time management - Result-focused vs. Task-focused
Stanford Development
Certificari
Jul 2015 - Jul 2015: Auditor intern pentru sisteme de management al calității ISO 9001: 2008 și ISO 19011: 2011
TUV Rheinland ROMANIA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20