Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 20.06.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.12.2007

obiectiv

 

Imi doresc un loc de munca unde sa ma pot dezvolta profesional, sa invat lucruri noi si prin care sa ma pot afirma.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Locul de munca trebuie sa imi ofere conditii de munca benefice.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2011 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: coordonator serviciu clienti si raportare

Responsabilitati:

Am in subordine echipa de serviciu clienti a companiei, care are aproximativ 100 de agenti in toata lumea. Obiectivul meu este sa coordonez echipele pentru a atinge cele mai bune rezultate si sa crestem continuu nivelul de satisfactie al clientilor.

Principalele mele atributii sunt:
1.Coordonarea activitatii echipei operationale in vederea cresterii nivelului de satisfactie al clientilor:
2.Monitorizarea membrilor echipei pentru supravegherea modului de raspuns la solictarile clientilor.
3.Realizarea manualelor si procedurilor interne de rezolvarea reclamatiilor.
4.Realizarea rapoartelor de activitate.
5.Realizarea evaluarilor de performanta a membrilor echipelor alocate
6.Ma ocup de rambursarea clientilor, intocmesc rapoarte despre aceste rambursari
7.Particip la recrutarea noilor agenti
8.Mentin o buna comunicare cu programatorii care lucreaza la dezvoltarea unor programe utile departamentului in care lucrez

01.02.2010 - 30.06.2011

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: call center team leader

Responsabilitati:

Lucrez ca Team Leader pentru 2 dintre proiectele companiei Euroanswer: BlueAir (companie aeriana) si CEZ (furnizor de electricitate in Oltenia). Am in subordine o echipa de 15 agenti (o parte au fost recrutati de catre mine) care lucreaza pentru ambele proiecte in paralel - informatii si rezervari bilete avion pentru BlueAir si preluare deranjamente pentru CEZ. Responsabilitatile mele sunt:
• Coordonarea si sustinerea echipei pentru obtinerea celor mai bune rezultate.
• Raportare zilnica (numar apeluri preluate/abandonate, AHT, codari apeluri).
• Planificarea, organizarea si monitorizarea activitatii operationale a agentilor, prin monitorizarea permanenta a activitatii acestora, coordonarea intalnirilor de lucru si acordarea de feedback continuu in timpul lucrului si intalnirilor lunare.
• Monitorizarea indicatorilor de performanta pentru fiecare proiect/client, activitatea fiecarui agent si raportarea catre Call Center Manager.
• Efectuarea periodica de sesiuni de instruire, feedback, share best practices cu agentii,
in vederea imbunatatirii performantei si efectuarea periodica de sesiuni de mystery shoping pe campanii.
• Implementarea fiselor de proiect care servesc drept suport pentru agenti.
• Monitorizarea si analizarea aderentei la program si transmiterea catre departamentul HR/Finante pentru pontajul lunar.
• Mentinerea legaturii cu persoanele de contact alocate pentru fiecare proiect in parte, in vederea desfasurarii activitatii in parametrii contractuali prin solicitare/verificare de informatii.

Am in subordine o echipa de 15 agenti (o parte au fost recrutati de catre mine) care lucreaza pentru doua proiecte in paralel: BlueAir (companie aeriana) si CEZ (furnizor de electricitate in Oltenia).
Recomandarile le voi acorda la cerere.
Bonuri de masa, telefon de serviciu.

21.09.2009 - 08.02.2010

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector asigurari

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele sunt: - incheierea de asigurari - administrarea portofoliului de clienti - promovarea produselor companiei - recrutarea de agenti si instruirea acestora - mentinerea unei bune colaborari cu firma de brokeri pe care o am in subordine.

Realizari:

Conduc o echipa de 10 agenti pe care i-am recrutat si instruit pentru a avea cele mai bune rezultate. In primele 2 luni de activitate mi-am depasit target-ul cu un procent de 35% si astfel am ajuns de pe prima treapta de cariera la a treia.

01.09.2007 - 29.06.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Responsabilitatile mele sunt:
- coordonarea echipei si sustinerea ei pentru a obtine rezultate cat mai optime
- Intocmirea rapoartelor zilnice de activitate
- evaluarea lunara a agentilor din echipa mea
- Intocmirea rapoartelor lunare de vanzari pentru agentii din tara
- verificarea politelor de asigurare incheiate de agentii din echipa mea
- Verificarea deconturilor lunare primite de la agentii din tara
- Din luna ianuarie am inceput coaborarea cu un broker de asigurari; zilnic primeam cereri de oferte Casco sau RCA. M-am ocupat cu transmiterea ofertelor calculate conform protocolului incheiat cu acest broker si de emiterea de polite.

Realizari:

Conduc o echipa formata din 15 oameni, dintre care 6 au fost recrutati si instruiti de catre mine.

09.10.2006 - 01.09.2007

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari

Responsabilitati:

Responsabilitatea mea era sa inchiei asigurari prin intermediul telefonului (call-center). Contactam zilnic persoanele alocate de catre supervizorul meu, prezentam produsele de asigurare RCA, Casco si Asigurarea pentru locuinte. In prima faza descopeream nevoia clientului si pentru a-l atrage ii descriam fiecare avantaj si beneficiu al asigurarii de care era interesat. Oferta de asigurare si chiar polita de asigurare se incheiau prin internediul telefonului, folosind un program specializat.

Realizari:

Am contribuit la cresterea vanzarilor firmei, incheind asigurari.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: la din Bucharest.
2005 - 2006 Facultate: la din Bucharest.
2001 - 2005 Liceu / Școală profesională: la din Bucharest.

Premii

Atestat in limba franceza obtinut in timpul liceului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close