Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.07.1986

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.09.2004

obiectiv

 

Un post care sa-mi ofere posibilitatea de a invata continuu si a avansa in cariera.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Farmacie, Telecomunicatii, Achizitii, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2014 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: coordonator serviciu clienti & polite, romania – inspector specializat in asigurari

Responsabilitati:

Responsabilitati
Asigurarea asupra intampinarii tuturor obligatiilor de natura reglementata, legislativa si control de catre Departamentul de Serviciu Clienti & Polite, impreuna cu diminuarea si medierea situatiilor de risc;
Monitorizarea performantei echipei Departamentului de Serviciu Clienti & Polite si implementarea atunci cand este necesar a masurilor de natura corectoare, solutionarea conflictelor si alocarea resurselor in perioade aglomerate;
Urmarirea si inregistrarea tuturor cerintelor de oferte si a emiterii de facturi;
Mentinerea unei bune colaborari cu brokerii si clientii;
Raportarea catre management: prime subscrise (in functie de linii de business, brokeri, clienti);
Realizarea si actualizarea de proceduri/ manuale cu instructiuni;
Implicare in activitatea de training a echipei Shared Service (crearea unui plan de training, asistarea in pregatirea emiterii de documente, a introducerilor si actualizarilor in sistem);
Activitati de conformitate si management de proiect (transferarea activitatii de la echipa din Romania de Serviciu Clienti & Polite catre Shared Service Center; implementarea sistemului GDMS).

Realizari
Coordonarea echipei de Serviciu Clienti & Polite din Romania;
Transferarea activitatii de la echipa din Romania de Serviciu Clienti & Polite catre Shared Service Center;
Mentinerea unei bune colaborari cu brokerii/ clientii.

01.04.2011 - 01.08.2014

Departament: asigurari

Titlu Job: inspector de specialitate asigurari

Responsabilitati:

Responsabilitati
Emiterea de cotatii;
Emiterea de facturi, polite si documente aditionale;
Actualizarea sistemelor interne;
Pregatirea dosarelor in conformitate cu procedurile in vigoare;
Oferirea de suport pentru erorile tehnice, imbunatatirea si actualizarea functionalitatilor sistemului;
Extragerea de rapoarte periodice si realizarea de analize pentru echipa de underwriting si nivelurile superioare de management;
Realizarea si actualizarea de proceduri si alte tipuri de documentatie specifica departamentului;
Realizarea de traininguri colegilor

Realizari
Pastrarea unei bune relatii cu brokerii/ clientii prin rezolvarea solicitarilor in termenele agreate si la un nivel profesional;
Otimizarea sistemului IT prin managementul erorilor existente si adaugarea de noi produse/ functionalitati;
Reducerea activitatilor administrative ale Departamentelor de Subscriere prin realizarea de cotatii si rapoarte.

01.08.2009 - 01.04.2011

Departament: asigurari

Titlu Job: referent de specialitate asigurari

Responsabilitati:

Responsibilitati
Realizarea de rapoarte saptamanale pentru CSSPP;
Solutionarea cerintelor din alte departamente referitoare la alocarile financiare;
Investirea sumelor lunare ale fondul facultativ de pensii;
Procesarea sumelor in sistem.

Realizari
Reducerea procentului de alocari financiare eronate prin folosirea unui sistem de verificari;
Diminuarea timpului petrecut in alocarea sumelor zilnice pentru fondul facultativ de pensii.

01.03.2006 - 01.08.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: asistent manager

Responsabilitati:

Responsibilitati
Oferirea de suport in activitatile administrative;
Contabilitate primara;
Monitorizarea si emiterea corespondentei;
Realizarea de comenzi periodice catre furnizori;
Receptia produselor de la furnizori.

Realizari
Eficientizarea timpului petrecut de management in emiterea documentelor si inventarierea comenzilor si a produselor.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: Management si administrarea afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2008 - 2009 Facultate: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucharest. An Special finalizat cu obtinerea unei diplome de licenta.
2005 - 2008 Facultate: Management si administrarea afacerilor la Academia de Studii Economice din Bucharest.

Premii

Hobby-uri
Plimbarile in aer liber,Practicarea unor sporturi,Muzica,Fotografiatul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)

italiană(incepator,incepator,incepator)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close