Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 06.04.1976

Permis conducere:  Cat.B,C,E, Data obtinerii:10.08.1994

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Responsabilitatea si time-managementul sunt doua dintre calitatile mele principale. Sunt o persoana inovativa ce a reusit sa-si puna amprenta in mod pozitiv asupra procedurilor si modului de lucru ale companiilor din care am facut parte. Desi am o experienta bogata, consider ca procesul de invatare este unul continuu, iar potentialul meu profesional poate fi imbogatit in cadrul unei companii ce isi seteaza obiective indraznete pe termen lung.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica

Oras de lucru: Bucuresti, Otopeni

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator ssm

01.06.2015 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: responsabil ssm/psi

Responsabilitati:

SECURITATE SI SANATATE IN MUNCA

- Evaluarea riscurilor de accidentare;
- Imbunatatirea proceselor si procedurilor, implementarea acestora;
- Organizarea si sustinerea cursurilor de securitate si sanatate in munca; organizarea cursurilor de prim-ajutor si organizarea controalelor medicale;
- Intocmirea documentatiei SSM;
- Pregatirea documentelor in vederea prezentarii acestora in cadrul cotroalelor ITM la nivel national;
- Cercetarea evenimentelor si a accidentelor din cadrul companiei;
- Asigurarea respectarii legislatiei in domeniu.
MEDICINA MUNCII

- Responsabil pentru derularea contractului;
- Centralizarea, verificarea si urmarirea emiterii fiselor de aptitudine la nivel national.


ASIGURARI MEDICALE

- Responsabil pentru derularea contractului.


Situatii de Urgenta (PSI)

- Organizarea si sustinerea sesiunilor de instruire;
- Efectuarea controalelor interne si intocmirea rapoartelor de masuri;
- Organizarea exercitiilor de evacuare;
- Verificarea respectarii legislatiei in domeniul situatiilor de urgenta la incheierea contractelor de inchiriere si servicii, realizarea Conventiilor privind protectia si stingerea incendiilor.
- Asigurarea respectarii legislatiei in domeniu.

RELATIA CU FURNIZORII

- Identificarea furnizorilor, negocierea contractelor, urmarirea derularii contractelor, urmarirea costurilor;

PRINCIPALELE REALIZARII

- Imbunatatirea serviciilor si reducerea costurilor.

01.08.2011 - 31.03.2013

Departament: inginerie

Titlu Job: office administrator

Responsabilitati:

BUGET
-Construirea si monitorizarea bugetului administrativ in conformitate cu cerintele si nevoile companiei;

ADMINISTRARE CLADIRE
-Oferirea unor conditii optime de lucru prin dezvoltarea si implementarea unor planurilor de eficientizare a spatiului administrativ (climatizare, sali de sedinta, birouri, spatii de depozitare si arhivare etc.), efectuarea reparatiilor ce se impun;
-Asigurarea functionarii echipamentelor si instalatiilor precum si service-ul acestora;
-Gestionarea relatiei cu autoritatile publice in scopul incadrarii in normele legale si a obtinerii autorizatiilor necesare.

Securitate
-Dezvoltarea si implementarea planurilor de securitate;
-Asigurarea operabilitatii echipamentelor si a planului de securitate;
-Elaborarea, implementarea si monitorizarea procedurilor de securitate.

ACTIVITATI ADMINISTRATIVE

Asigurarea functionarii serviciilor de telefonie mobila si fixa, printare si aprovizionare in conformitate cu standardele companiei. Dezvoltarea si implementarea de proiecte pentru imbunatatirea serviciilor confom nevoilor.

Administrare flota auto
-Urmarirea si reinnoirea asigurarilor auto, plata taxelor, asigurarea service-ului si a reparatiilor autoturismelor din flota, asigurarea depozitarii anvelopelor, organizarea schimbului sezonier al anvelopelor, informarea utilizatorilor cu privire la operatiile ce trebuiesc efectuate si a modificarilor legislative.

Securitate si Sanatate in Munca, Prevenirea si Stingerea Incendiilor
-Organizarea sesiunilor de instruire, a sedintelor CSSM, a exercitiilor de evacuare si a cursurilor de acordare a primului ajutor;
-Monitorizarea aplicarii si respectarii normelor SSM si PSI de catre angajati;

Relatia cu furnizorii
-Identificarea furnizorilor, negocierea si incheierea contractelor cu acestia, analiza si evaluarea derularii contractelor;
-Monitorizarea activitatii furnizorilor externi in vederea imbunatatirii serviciilor; urmarirea cheltuielilor angajate cu acestia.
Elaborarea de proceduri in vederea imbunatatirii standardelor serviciilor oferite clientilor interni;
Reducerea costurilor de achizitie a papetariei si a costurilor de printare.

01.10.2004 - 28.02.2011

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: office administrator

Responsabilitati:

Organizarea spatiului de birouri, responsabil Securitate si Sanatate in Munca si Situatii de Urgenta, mentinerea relatiilor cu furnizorii si managementul flotei auto.

COORDONAREA ECHIPEI DIN SUBORDINE
-Recrutarea, stabilirea sarcinilor si responsabilitatilor, coordonarea si evaluarea, recompensarea in functie de performanta.
Implementarea planului de relocare a sediului.

01.06.1997 - 31.10.2004

Departament: petrol / gaze

Titlu Job: tehnolog

Responsabilitati:

Executia diagramelor de functionare a pompelor. Intocmirea rapoartelor de functionare. Realizarea probelor de impuritati.


Educatie
2018 - prezent Masterat - Universitatea de Știinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti
Ingineria si protectia medicului | Bucuresti

studii

 

Facultati:

2018 - prezent Masterat: Ingineria si protectia medicului la Universitatea de Știinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti din Bucuresti.
2005 - 2008 Facultate: Contabilitate si informatica de gestiune la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
1990 - 1994 Liceu / Școală profesională: Electrotehnic la Liceul industrial Videle din Videle.

Premii

Certificari
Sep 2016 - Feb 2017: Universitatea Tehnica din Cluj-Napoca
Evaluarea riscurilor de accidentare si sănătate in munca
Calificari
Mar 2012 - Mar 2012: Schultz Consulting Leadership si management

Mar 2011: Schultz Consulting Project management

Mar 2009: Irecson Management in turism

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close