 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 29.07.1990 Permis conducere: Cat.
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: 2.500,00 USD / luna Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Saloane / Clinici frumusete Oras de lucru: Constanta Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2015 - prezent Departament: turism / hotel staff Titlu Job: coordonator recepție spa Responsabilitati: Supravegherea activității receptiei.
Asigurarea calității serviciilor oferite.
Monitorizare e-mail intern si ofertare.
Oferte speciale si design grafic.
Promovare servicii pe platforma social media. |
|
01.09.2014 - 01.03.2015 Departament: juridic Titlu Job: consilier juridic Responsabilitati: Consultanţă juridică; asistenţă juridică în faţa organelor jurisdicţionale; urmărirea apariţiei actelor normative şi aducerea la cunoştinţă a obligaţiilor ce revin conducerii firmei; întocmirea formalităţilor prevăzute de lege în cazul modificării actului constitutiv, cu asigurarea înregistrării documentelor la Oficiul Registrului Comerţului; vizarea pentru legalitate a deciziilor emise de conducerea firmei; avizarea tuturor documentelor cu caracter de norme şi regulamente care reglementează activitatea firmei; participarea la negocierea contractelor in care firma urma a deveni parte şi elaborarea de proiecte de astfel de contracte; urmărirea respectării legalităţii în cazul încheierii, modificării şi desfacerii contractelor individuale de munca; relatia cu autoritatile in indeplinirea atributiilor specifice(ITm,ORC,Primarie,Finante....),intocmirea deciziilor de angajare, promovare, demitere a personalului ; punerea in executare silita (investirea cu formula executorie) a biletelor la ordin si a cecurilor de la clienti, refuzate de banca, intocmirea notificarilor, somatiilor de plata, adrese. |
|
01.04.2013 - 01.09.2014 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera |
|
01.06.2012 - 01.10.2012 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera Responsabilitati: Responsabilitatile mele constau in operare program de receptie,operare Microsoft Office,administrare intrari iesiri,facturari,mentinerea unei relatii amiabile si asigurarea calitatii serviciilor de informare, rezervare si cazare pentru clienti. |
|
01.04.2011 - 01.10.2011 Departament: turism / hotel staff Titlu Job: receptionera Responsabilitati: Responsabilitatile mele constau in operare program de receptie Multisoft,operare Microsoft Office,administrare intrari iesiri,facturari,mentinerea unei relatii amiabile si asigurarea calitatii serviciilor de informare, rezervare si cazare pentru clienti.
bonuri de masa. |
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2013 Facultate: Drept la Facultatea de Drept Ovidius,Constanta din Constanta.
Premii Atestat in turism-tehnician in hotelarie. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): engleză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|