Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 13.01.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:12.09.2005

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator proiecte traditional trade

Responsabilitati:

 Coordonarea si implementarea proiectelor la nivelul departamentului de vanzari, cu respectarea cerintelor si deadline-urilor stabilite;
 Stabilirea şi implementarea strategiilor de vanzari alaturi de echipa de management;
 Previzionarea vanzarilor pentru segmentele LKA, Retail si HoReCa;
 Organizarea, coordonarea si monitorizarea intregii activitati a echipei de vanzari;
 Urmarirea rezultatelor campaniilor de distributie;
 Urmarirea rezultatelor campaniilor de trade;
 Urmarirea indeplinirii target-ului lunar şi anual de vanzari;
 Administrarea bazei de date cu clienti in segmentele alocate: LKA, HoReca si Retail;
 Verificarea discount-urilor platilor catre distribuitori, respectiv alocari materiale, formulare specific;
 Crearea de rapoarte specifice activitatii pentru segmentele: LKA, HoReCa si Retail

01.08.2014 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: coordonator departament audit

Responsabilitati:

 Supravegherea si controlul procesului de vanzari al companiei;
 Determinarea eficientei metodelor de vanzare folosite, verificarea eficientei canalele de vanzare folosite din punct de vedere al costurilor;
 Verificarea documentelor financiar contabile;
 Evaluarea capacitatii politicii de vanzari de a produce venituri;
 Compararea costurilor operationale si a veniturilor din vanzari pentru a determina profitabilitatea;
 Examinarea discount-urilor cash /credit oferite distribuitorilor si confirmarea ca aceste sunt conforme cu politica de vanzari si respecta bugetul aprobat;
 Verificarea corectitudinii schemelor de bonusare folosite in vanzari si bonusurile platite;
 Aducerea la cunostinta management-ului a problemelor identificate in timpului desfasurarii procesului de audit;
 Monitorizarea implementarii planurilor de corectie pentru problemele identificate in urma procesului de auditare;
 Comunicare continua cu board-ul companiei privind rezultatul activitatii de audit desfasurate de catre echipa de audit;
 Coordonarea echipei de audit, planificarea activitatii de audit, analiza informatiilor obtinute si monitorizarea procesului de vanzari;
 Evaluarea trimestriala a membrilor echipei de audit;
 Creare de politici care au ca scop limitarea unor potentiale pierderi financiare ale companiei datorate unei planificari neadecvate, fraudelor sau pierderilor ca urmare a unor procese nefunctionale.

01.03.2012 - 31.08.2014

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor vanzari

Responsabilitati:

 Completarea fisei de audit pentru activitatea desfasurata;
 Documentarea activitatii de audit prin colectarea, verificarea si analizarea datelor furnizate de distribuitori;
 Auditare operationala a locatiile in care se comercializeaza produsele Alexandrion;
 Verificarea activitatii distribuitorilor/KA in conformitate cu contractelor incheiate;
 Solicitare de documente care sa ateste provenienta marfurilor Alexandrion sau vanzarea acestora catre clienti;
 Solicita distribuitorilor inventarierea stocurilor de marfa Alexandrion;
 Aduce la cunostinta management-ului problemele identificate in timpului desfasurarii procesului de audit;
 Creearea unui plan de corectie al problemelor identificate, informare si urmarirea implementarii recomandarilor aduse in urma procesului de auditare prin monitorizare activa si escalare.
 Evaluarea lunara a activitatii fortei de vanzari conform KPI-urilor stabilite de business;
 Identificarea oportunitatilor de imbunatatire a procesului de vanzari si recomandarile aduse echipei de vanzari in vederea optimizarii procesului de vanzare si minimizarea potentialelor pierderi financiare ale companiei;
 Buna cunoastere a politicilor/procedurilor interne si standarde de business;
 Informare asupra modificarilor aduse politicilor si procedurilor interne si alinierea activitatii de audit cu aceste schimbari, acolo unde este cazul.

01.07.2011 - 01.02.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: process optimization specialist

Responsabilitati:

Analiza şi implementarea modelelor de creştere a performanţelor proceselor, prin ordarea de aspecte organizaţionale, tehnice, economice etc.;
Operarea cu o serie de instrumente de lucru, metode şi tehnici de colectare şi ierarhizare a datelor, principii şi instrumente ale sistemului de îmbunătăţire a proceselor;
Identificarea şi aplicarea soluţiilor adecvate de îmbunătăţire a performanţelor proceselor;
Definirea modelelor şi tehnicilor de îmbunătăţire a proceselor de standardizare a timpilor de lucru;
Analizează - ori de câte ori este nevoie - desfăşurarea proceselor de muncă şi stabileşte împreună cu mangementul acţiunile ce urmează a fi întreprinse, în vederea optimizării activităţii la nivelul departamentului;
Identificarea problemelelor şi oportunităţilor în contextul cerinţelor şi recomanda soluţii în vederea optimizării proceselor.

01.04.2011 - 01.07.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: reporting analyst

Responsabilitati:

Intocmirea rapoartelor zilnice, saptamanale si lunare necesare departamentului Operational;
Identificarea necesitatii de rapoarte noi si colaborarea cu departamentul IT in vederea implementarii acestora;
Analiza vanzarilor si perisabilitatilor din magazinele MICRO si evolutia acestora;
Calcularea indicativelor de performanta utilizate de companie;

01.05.2010 - 01.04.2011

Departament: productie

Titlu Job: project leader

Responsabilitati:

Respectarea angajamentelor contractuale pentru portofoliul de clienti alocati;
Monitorizarea contractelor aflate in derulare;
Intelegerea nevoilor clientului si identificarea de solutii pentru rezolvarea lor;
Identificarea celor mai eficiente metode pentru atingerea obiectivelor stabilite;
Optimizarea costurilor de productie (personal,materiale);
Evaluarea semianuala a team leader-ilor aflati in subordine;
Prezenta activa in cadrul sedintelor de management;
Pastrarea confidentialitatii in raport cu partenerii externi.

01.11.2009 - 01.05.2010

Departament: productie

Titlu Job: team leader

Responsabilitati:

Responsabil cu aplicarea corespunzatoare a procedurilor de lucru si controlarea fluxului activitatii desfasurate in vederea respectarii obiectivelor contractuale impuse de clienti
Intocmirea de rapoarte zilnice/saptamanale/lunare de productivitate;
Evaluarea semianuala a membrilor echipei;
Motivarea membrilor echipei, oferirea constanta de feedback, identificarea necesitatilor de training, promovarea si recunoasterea valorilor in cadrul echipei;
Solutionarea incidentelor aparute pe parcursul derularii unui contract (tehnice, conceptuale, de personal).

01.11.2006 - 01.11.2009

Departament: productie

Titlu Job: bps form processing operator

Responsabilitati:

Updatarea zilnica a unor baze de date ;
Asigurarea service-lui pentru aparatura „Xerox” inchiriata de companie;
Scanarea si procesarea documentelor primite din partea clientilor;
Activitate de back up in site-urile partenere Xerox

01.08.2006 - 30.01.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

Responsabilitati:

Controlam un portofoliu cu clienti care avea asigurare ,identificare potentialilor clienti care isi doreau asigurara,incercam sa stabilesc o intalnire cu acestia si incercam sa-i conving sa-si faca asigurarea sau pensie privata la compania noastra

studii

 

Facultati:

2006 - 2011 Facultate: Economia Turismului Intern si Interntional la Universitatea Romano-Americana din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Matematica-Informatica la Liceul "Nadia Comaneci" din Onesti.

Premii

Traininguri
Aug 2010 - Sep 2010: People Management

Mar 2010 - Apr 2010: Communication Skills

Nov 2009 - Dec 2009: Essential of Leadership

Certificari
Nov 2009 - Jun 2010:  Atestare Yellow Belt pentru Proiecte Lean Six Sigma
Referitoare la calitatea si securitatea serviciilor oferite si optimizarea fluxurilor de lucru;
Sep 2005 - Jul 2006: Atestat Informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close