Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.08.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.08.2000

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Relatii clienti / Call center, Import - export, Prelucrarea lemnului / PVC, Financiar / Contabilitate, Auto / Echipamente, Audit / Consultanta, Management

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Deva, Sibiu, Alba Iulia, Cugir, Blaj

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: coordonator procese de business

01.11.2014 - 31.03.2017

Departament: achizitii

Titlu Job: manager economic

Responsabilitati:

-implementarea unor proceduri mai eficiente de gestionare a pacientilor
-elaborarea unor proceduri de fidelizarea a pacientilor
-optimizarea procesului de achizitie a medicamentelor
-optimizarea stocului de medicamente
-managementul platilor si incasarilor

01.12.2011 - 01.10.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: manager birou vânzări

Responsabilitati:

▪ Selecția și formarea membrilor unui nou departament Administrație Vânzări, sub coordonarea Directorului de Vânzări
▪ Redactarea și implementarea procedurilor necesare activităților zilnice în cadrul departamentului Administrație Vânzări
▪ Generarea și implementarea unor rapoarte care să susțină activitatea zilnică a Directorului de Vânzări, a managerilor zonali și ocazional a Directorului General
▪ Redactarea și implementarea procedurilor necesare pentru colaborarea zilnică între Departamentul Vânzari și celelalte departamente, proceduri referitoare la controlul plăților și limitelor de credit, managementul magaziei și a stocurilor, respectiv planificarea producției
▪ Atribuții și responsabilități în procesul de implementare și eficientizare SAP
▪ Responsabilă pentru optimizarea și adaptarea permanentă a procedurilor și rapoartelor în funcție de modificările politicii de vânzări
▪ Controlul zilnic a eficienței și corectitudinii activităților specifice departamentului Administrație Vânzări (primirea, înregistrarea și confirmarea comenzilor, acuratețea datelor de producție și livrare, optimizarea încarcarilor, întârzierea livrărilor, scadența plăților, utilizarea limitelor de credit)
▪ Verificarea și optimizarea permanentă a sarcinilor și portofoliului de clienți atribuit fiecărui membru al echipei Administrație Vânzări
▪ Colaborarea zilnică cu Managerii Zonali cu privire la gama de produse, disponibilitatea și importanța diferitelor rapoarte și certificate de calitate și control
▪ Responsabilă pentru planificarea producției pentru linia de PAL
▪ Controlul eficienței planului de producție la liniile de melaminare în funcție de structura vânzărilor și a stocului
▪ Implementarea și controlul listelor de preț, ofertelor speciale și a discount-urilor acordate
▪ Înregistrarea, controlul și urmărirea reclamațiilor primite de la clienți
▪ Persoană de contact pentru activitățile de audit intern și extern

01.01.2007 - 01.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: manager birou vânzări

Responsabilitati:

▪ Responsabilă pentru diverse rapoarte de vânzări necesare și solicitate la nivel de grup
▪ Pregătirea unor rapoarte de vânzări solicitate de Departamentul Financiar
▪ Raportare periodică către echipa de audit intern
▪ Controlul și suportul activității Managerilor Zonali ( programarea și realizarea vizitelor la clienți, îndeplinirea sarcinilor delegate în cadrul sedințelor de vânzări)
▪ Redactarea și centralizarea contractelor de vânzări
▪ Coordonarea și controlul echipei Administrație Vânzări
▪ Comunicarea zilnică cu celelalte departamente din cadrul firmei
▪ Identificarea erorilor și lacunelor din programul IT, solicitarea corecțiilor și a actualizărilor

01.01.2005 - 01.12.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: asistent director vânzări

Responsabilitati:

▪ Însușirea procedurilor și regulilor din cadrul grupului în vederea implementării lor în cadrul Departamentului Vânzări
▪ Identificarea modalităților de ajustare a unora dintre politicile de grup ținând cont de specificul firmei și a caracteristicilor pieței
▪ Elaborarea unor rapoarte care sa ofere informații relevante pentru Directorul de Vânzări
▪ Identificarea dificultăților din cadrul activității de administrație vânzări și oferirea unor variante posibile de soluționare a acestor probleme
▪ Implementarea soluțiilor de îmbunătățire aprobate
▪ Coordonarea și controlul activității echipei Administrație Vânzări în baza procedurilor interne
▪ Preluarea și îndeplinirea sarcinilor colegilor din administrație vânzări pe perioada concediilor de odihnă

01.08.2003 - 01.12.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: economist administrație vânzări export

Responsabilitati:

▪ Primirea, înregistrarea și confirmarea comenzilor transmise de clienții alocați
▪ Urmărirea zilnică a comenzilor confirmate și a stocului disponibil
▪ Programarea încărcării comenzilor confirmate și pregătirea documentelor de expediție ( camion, vagon, container și naval)
▪ Realizarea corespondenței comerciale zilnice cu clienții alocați
▪ Pregătirea și emiterea documentelor impuse de utilizarea acreditivelor și scrisorilor de garanție bancară ca și instrumente de garantare a plății
▪ Întocmirea la cerere de rapoarte referitoare la volumul vânzărilor, comenzi deschise, livrări întârziate, structura stocului.

studii

 

Facultati:

1999 - 2003 Facultate / Colegiu: Tranzacții Economice Internationale la Facultatea de Stiinte Economice, Universitatea "Babes-Bolyai" din Cluj Napoca.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close