Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.08.1987

obiectiv

 

Imi doresc sa lucrez intr-un mediu profesional, dinamic care sa-mi permita folosirea cunostintelor acumulate si oportunitati de avansare in cadrul companiei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Marketing, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Productie, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2008 - prezent

Departament: asigurari

Titlu Job: coordonator operațiuni

Responsabilitati:

Mai 2016 – Prezent – SC Eurolife ERB Asigurari Generale si Asigurari de Viata SA

Analist Operatiuni Senior – Directia Operatiuni

• Administrarea Produselor de Grup atat la Generale cat si la Viata
• Administrarea Produsului de investitii Unit Linked
• Imbunatatirea proceselor din cadrul departamentului
• Aprobare/emitere polite de asigurare Generale si Viata
• Suport colegilor in vederea intocmirii si solutionarii dosarelor de Daune (raport evaluare, verificare indemnizatie, analiza pe documente)
• Intocmire specificatii de business pentru diferite rapoarte si baze de date
• Testare sistem nou cu toate scenariile posibile pentru noile produse
• Realizarea tuturor rapoartelor din cadrul departamentului

Septembrie 2015 – Mai 2016 - Uniqa Asigurari de Viata S.A

Specialist Operatiuni (Administrare Polite)– Directia Subscriere si Administrare Contracte

• Realizarea specificaţiilor de business necesare dezvoltărilor propuse în departament, suport în realizarea acestora;
• Executarea şi elaborarea scenariilor de testare plecând de la planul de testare;
• Raportarea problemelor apărute în perioada de testare către echipa de dezvoltare;
• Retestarea problemelor aplicaţiei după ce acestea au fost rezolvate;
• Identificarea problemelor tehnice/organizatorice în ceea ce priveste activitatea şi propunerea de soluţii pentru îmbunătaţirea, simplificarea şi raţionalizarea lucrărilor;
• Pregătirea răspunsurilor pentru reclamaţiile sosite de la Comisia de Supraveghere a Activităţii de Asigurare (întocmirea evoluţiilor sumelor/primelor de asigurare, alocarea profitului, situatia politei etc);
• Administrarea portofoliului emis prin Bancassurance (realizarea rapoartelor saptamanale si lunare, mentinerea legaturii cu Banca in vederea solutionarii cererilor din partea clientilor;
• Realizarea tuturor rapoartelor la nivelul Departamentului (GWP, prime incasate, comisioane alocate, partial prime alocate, vazari, bancassurance);
• Receptionarea documentelor de asigurare de la intermediari, inregistrarea in Fisierul de evidenta si transmitere catre operare catre echipa dedicata din cadrul Directiei Subscriere;
• Verificarea documentelor in conformitate cu procedurile de lucru; daca este necesar transmiterea solicitarilor cu informatii suplimentare;
• Emiterea politelor de asigurare de viata si transmiterea lor catre intermediari/clienti;
• Introducerea in baza de date a politelor emise direct de intermediari;
• Preluarea si transmiterea eficienta si la timp a plangerilor, reclamatiilor si cerintelor clientilor interni si externi catre departamentele responsabile;
• Oferirea informatilor catre clienti cu privire la politele acestora, conditiile din contract, ratele si termenele de plata, etc.;
• Comunicarea cu intermediarii privind politele si platile clientilor;
• Mentinerea legaturii cu forta de vanzare si acordarea suportului prin furnizarea informatiilor referitoare la procesul de emitere polite/introducere polite in baza de date;
• Verificarea si procesarea fisierelor cu incasari receptionate de la banca;
• Confirmarea politelor in vederea solutionarii dosarelor de Dauna;
• Identificarea problemelor tehnice în ceea ce priveste activitatea desfasurata in cadrul Departamentului şi propunerea soluţiilor pentru îmbunătaţirea activitatii;
• Restituirea de prime si rezilierea politelor conform procedurii;
• Urmărirea modului de aplicare al legislaţiei, metodologiilor şi procedurilor interne pe domeniul specific;
• Verificarea platilor zilnice;
• Arhivearea politelor

Martie 2013- Septembrie 2015 - S.C. AXA LIFE INSURANCE SA.

Ofiter-Specialist Administrare Contracte/ Dezvoltare Operaţiuni Asigurări-Departamentul Operaţiuni.

• Realizarea rapoartelor la nivelul Departamentului, consultanţă pentru stabilirea indicatorilor de performanţă de risc şi modalităţi de control;
• Realizarea specificaţiilor de business necesare dezvoltărilor propuse în departament, suport în realizarea acestora;
• Colaborarea cu personalul din cadrul altor departamente în cadrul proiectelor în derulare;
• Asigurarea suportului în contextul unei relaţii foarte deschise prin oferirea unor informaţii, detalii, soluţii pentru problemele apărute în cadrul Departamentului Operaţiuni;
• Urmărirea modului de aplicare al legislaţiei, metodologiilor şi procedurilor interne pe domeniul specific;
• Întocmirea rapoartelor pentru rezerva de maturităţi pentru toate formele de asigurare;
• Întocmirea situaţiilor, raportărilor către Comisia de Supraveghere a Activităţii de Asigurare, Consiliul de Administraţie, managementul companiei privind evoluţia dosarelor de maturitate/ răscumpărare;
• Verificarea dosarelor de maturitate si rascumparare si efectuarea platilor catre clienti;
• Colaborarea cu Direcţia Actuariat în vederea verificării modului de calcul al valorilor indemnizaţiilor plătibile, sumelor de expirare şi răscumpărare din sistemul informatic;
• Menţinerea legăturii cu Serviciul Contabilitate pentru verificarea şi corectarea înregistrărilor contabile pentru plăţile dosarelor de maturitate/ răscumpărare, rezolvarea sumelor returnate prin transmiterea de înştiinţări beneficiarilor/contractanţilor;
• Verificarea corectitudinii modului de analiză, întocmire şi soluţionare al dosarelor de expirare/ răscumpărare;
• Evaluarea din punct de vedere al riscului, corectitudinea cu care au fost încheiate cererile de asigurare în vederea repunerii în vigoare a contractelor;
• Menţinerea legăturii cu beneficiarii/contractanţii, însemnând răspunsuri scrise sau telefonice pentru problemele legate de soluţionarea dosarelor de maturitate/răscumpărare;
• Modificari efectuate asupra contractelor: modificare contractant, modificare beneficiar, modificare prima de asigurare, actualizare date, modificare frecventa;
• Mentinerea legăturii cu agenţiile AXA Asigurări;
• Trainig activitati Administrare Contracte
• Revizuirea procedurilor de lucru

Octombrie 2011 - Martie 2013
Ofițer Administrare Contracte

• Introducerea in baza a cererilor de asigurare
• Intocmirea si verificarea dosarelor de maturitate/rascumparare
• Verificarea si transmiterea dosarelor catre plata;
• Menţinerea legăturii cu clienţii, însemnând răspunsuri scrise sau telefonice date pe probleme legate de asigurări de viaţă (reclamaţii, informaţii, etc);
• Întocmirea situaţiilor, raportărilor către Comisia de Supraveghere a Activităţii de Asigurare, Consiliul de Administraţie, managementul companiei;
• Calcularea valorilor de îndexare la rata înflaţiei a poliţelor de asigurare;
• Realizarea specificatiilor de business necesare dezvoltarilor in cadrul Departamentului

Ianuarie 2011 - Octombrie 2011- S.C. AXA LIFE INSURANCE SA (fost Omniasig Asigurări de Viaţă)
Referent Serviciul Daune

Aprilie 2008 - Ianuarie 2011- Omniasig Asigurări de Viaţă
Referent Serviciul Maturitati si Rascumparari

Martie 2007- Aprilie 2008 – High Level – Agentie publicitate

• Promoter
• Trainer produse cosmetice (instruirea promoterilor cu privire la activitatea de promovare a produselor).

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate / Colegiu: Administratie Publica la Facultatea de Drept si Administratie Publica din Bucuresti.

Premii

Certificari
May 2011 - Jun 2011: Curs Comunicare Organizationala
Descriere



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close