Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.03.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.09.2007

obiectiv

 

Obiectivul meu principal in ceea ce priveste cariera este acela de a lucra intr-o companie care sa imi ofere sansa de a promova, conform aptitudinilor mele, intr-un mediu placut. Imi doresc ca institutia in care voi lucra sa imi ofere sansa de a-mi demonstra calitatile si cunostiintele obtinute de-a lungul timpului.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

06.02.2012 - 20.06.2012

Departament: marketing

Titlu Job: coordonator marketing online

Responsabilitati:

- Cercetare online pentru viitoare campanii profitabile pentru marketing online
- Contactarea unor blogeri pentru promovarea produselor companiei
- Raportarea activitatii zilnice echipei din New York

18.08.2011 - 23.12.2011

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptioner

Responsabilitati:

- preluarea si inregistrarea rezervarilor de la clienti
- primirea si cazarea clientilor
- intocmirea actelor necesare cazarii clientilor (urmarirea si incasarea platilor)
- servirea micului dejun clientilor
- gestionarea rezervarilor, confirmarilor si anularilor
- realizarea balantei incasarilor zilnice
- preluarea apelurilor telefonice

Realizari:

La acest hotel am invatat foarte multe despre ceea ce inseamna a fi receptioner, despre modul de abordare a clientilor, despre asteptarile unui angajator in cadrul unei firme private. Consider ca acesta a fost un start foarte bun si foarte important pentru viitorul meu pe plan profesional. Doresc schimbarea locului de munca din motive personale.

03.08.2009 - 26.09.2009

Departament: cercetare - dezvoltare

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

Trebuia sa completez chestionarele corect, fara sa incerc sa influentez opinia publica.

studii

 

Activitati extracurriculare

- spirit de echipa, un bun leader de grup, fire sociabila, deschisa, serioasa;
- Detin Brevet de turism - Manager in activitatea de turism
Hobby: lectura, calatoriile, fotografia, informatica

Premii

01.10.2008 - 28.06.2011: Modulul pedagogic

06 - 13/11/2010: Centru de Afaceri TRANSILVANIA Business Center, Cluj Napoca/ cursul de WEBdesign - 4 - WEBiz

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close