Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.04.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.10.2003

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Realizarea unei cariere solide si stabile alaturi de o echipa compacta in cadrul unei companii dinamice.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Dezvoltarea in cadrul firmei angajatoare si obtinerea unor rezultate bune pe plan profesional.

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator gestiune si livrari

Responsabilitati:

Organizarea activitatii din depozit si coordonare echipa:
Cunoaste si respecta legislatia de gestiune a stocuri;
Cunoaste volumul stocului si viteza de rotatie a stocului din Bucuresti si din filiale;
Organizeaza spatiul de depozitare, gandeste si implementeaza metode de optimizare a utilizarii spatiului si de facilitare si eficientizare a operarii in cadrul Depozitului;
Stabileste, impreuna cu Superiorul Direct, reguli clare si proceduri de Depozit si se asigura ca acestea sunt respectate;
Ofera suport colegilor din filiale in organizarea Depozitelor locale, implementarea procedurilor specifice si rezolvarea eventualelor probleme;
Normeaza munca desfasurata in Depozit, stabileste programul de lucru al salariatilor din subordine din Bucuresti, sarcinile si prioritatile in executarea acestora;
Monitorizeaza si evalueaza activitatea angajatilor din subordine si propune solutii de motivare, dezvoltare si de crestere a eficientei acestora;
Este la curent cu problemele aparute in activitatea de Depozit/Gestiune/Livrari, apreciaza potentialul de risc al anumitor operatiuni si pantei in depozitropune Superiorului direct solutii de prevenire sau corectie;
Ia masuri de imbunatatire a performantei in depozit;
Urmareste emiterea, primirea, verificarea, arhivarea si fluxul documentelor care trec prin Depozit;
Este responsabil cu asigurarea necesarului de materiale, consumabile si echipamente in cadrul Depozitului;
Asigura suport administrativ pentru firma in ceea ce priveste relatia cu Bancile sau Administratia Financiara;
Colaboreaza cu furnizorii de servicii.
Realizare activitati de gestiune si miscare a stocului de marfa:
Efectueaza in sistem operatiuni de intrare in stoc a marfii;
Verifica si inregistreaza facturile de intrare marfa de la Vilnius sau furnizori interni;
Efectueaza iesirile de marfa din stoc;
Receptioneaza fizic marfa( scanare produse);
Introducere unitati de masura in sistem pentru marfa receptionata;
Verificare cantitativa si calitativa a pieselor care intra/ies din gestiune si a retururilor;
Verificare/emitere documente de insotire a marfii intrate sau iesite din gestiune;
Constata si raporteaza Superiorului direct si catre resposabilii din Vilnius diferentele de stocuri;
Informeaza consultantii de vanzari si colegii din filiale despre nereguli aparute in sistem in ceea ce priveste preturile, facturile, cantitati;
Opereaza in sistem retururile de marfa (SKRO, Return Parts) pentru Bucuresti si filiale, pregateste retururile catre Vilnius;
Efectueaza transferuri interne de marfa intre depozite;
Organizeaza, urmareste si verifica realizarea inventarelor anuale si partiale pe depozitul din Bucuresti si participa la realizarea inventarului anual pe Depozitele din filiale;
Emite facturi catre clienti (ca back-up pentru Consultantii de vnzari).
Organizeaza si coordoneaza operatiunile de livrare a marfii si gestioneaza relatia cu firma de curierat:
Analizeaza comenzile ce trebuie onorate si decide modul de livrare (prin curier sau agenti proprii);
Se asigura ca marfa pleaca din depozit insotita de toate documentele necesare (factura, chitanta,documente de transport) si ca se primesc inapoi documentele solicitate (BO, CEC);
Stabileste rutele zilnice pentru agentii de livrari ai firmei si stabileste alocarea pe masini;
Gestioneaza colaborarea cu firma de curierat agreata;
Intocmeste AWB, borderouri si efectueaza expedierea coletelor;
Gestioneaza datele clientilor din sistem;
Este responsabil cu gestionarea situatiilor in care se constata pagube produse din vina firmei de curierat.
Activitati de raportare si colaborare cu sediul Skuba din Vilnius:
Solicita sau furnizeaza catre Vilnius informatii cu privire la activitatea din Depozite sau de Transport;
Raporteaza la Vilnius situatiile de retur (piese deteriorate pe transport sau de la clienti);
Semnaleaza colegilor de la Vilnius erorile aparute in sistem cu privire la activitatea din Depozit si propune diverse optimizari in sistem;
Intocmeste si transmite lunar catre Departamenul Financiar-Contabil Declaratia Intrast (prelucrare date corectare coduri);
Intocmeste si transmite Superiorului Direct raportul "write off" privind consumul intern pentru activitatea de Depozit;
Intocmeste si transmite Superiorului Direct situatii legate de costuri de transport;
Intocmeste alte rapoarte si situatii centralizatoare conform cerintelor Superiorului Direct.
Planifica si supervizeaza programele de protectie a muncii si de siguranta a marfii:
Se asigura ca personalul din depozit respecta procedurile de lucru, normele de munca si siguranta in exploatarea echipamentelor din Depozit;
Se asigura de existenta echipamentelor de protectie si manipulare necesare activitatii de Depozit;
Programeaza reviziile echipamentelor;
Raspunde de intretinerea in bune conditii de igiena, ordine, securitate si siguranta a Depozitului.
Promovarea imaginii si a valorilor Companiei:
Respecta standardele de calitate si profesionalism promovate de Companie;
Asigura crearea unui climat de lucru constructiv si incurajeaza lucrul in echipa;

01.07.2015 - 30.11.2015

Departament: achizitii

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Achizitii si logistica
Managementul stocurilor
Operarea facturilor in sistem si pregatirea inventarelor lunare
Verificarea documentelor si receptionarea marfii
Lansarea si urmarirea comenzilor de produse
Asigurarea si verificarea stocurilor din diverse locatii
Prospectarea pietei, identificarea si incheierea de contracte cu clienti noi
Prezentarea si promovarea rpoduselor si serviciilor companiei

01.03.2008 - 31.07.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: gestionar(sef tura , dispecer comenzi) (full time)

Responsabilitati:

Responsabilitati pe domenii de aplicare:

Logistica Vanzarilor
Lansarea cererii de transport
Descarcare la depozitele de destinatie si receptia marfii
Receptie
Stabilire program receptie
Confirmare sosire marfa conform program receptie
Generare NIR in sistemul informatic
Validare si tiparire document receptie
Comunicare rezultat receptie
Verificare raport diferente la receptie
Etichetare produse conform cerintelor legale

Logistica achizitiilor
Transfer intre depozite
Umarire camion
Circuitul documentelor contabile
Verificare procese verbale marfa depreciata
Emiterea documentelor aferente departamentului
Sosire camion in locatia de descarcare si verificarea documentelor de insotire marfa
Cercetarea si ridicarea sigililor de pe mijlocul de transport.
Descarcarea mijlocului de transport

Pregatirea inventarierii

Managementul stocurilor si depozitarea produselor
Evaluare si pregatire spatii depozitare produse noi
Reorganizarea integrala a spatiilor
Cautarea de solutii alternative de depozitare (spatii terti)
Informare privind solutia de depozitare
Informarea transportatorului asupra locului de descarcare
Stabilire produse din stoc ce urmeaza a fi mutate la terti
Depozitarea in conditiile stabilite de ISO 9001 so 22000

Transport:
Concepere rute de transport
Programare masini la incarcare
Comunicare finala rute/ ore
Executie si urmarire livrari
Retururi
Returnare documente livrari si transport din ruta

Managementul Nomenclatorului de Articole
Inregistrare articol nou
Modificarea starii stocului in timpul depozitarii

Managementul materialelor auxiliare
Verificarea Stocurilor de materiale auxiliare
Comandare de materiale auxiliare la furnizor
Receptie materiale auxiliare si dare in exploatare
Picking
Stabilire echipa necesara pentru picking
Repartizare comenzi de picking pe echipe
Executie picking
Primire comenzi
Efectuare Layout
Pregatire marfa pentru pick-ing
Finalizare Picking
Managementul calitatii proceselor procedurilor si politicilor Verificare practica a procedurilor
Elaborare si ajustare politici specifice fiecarui proces
Analiza interactiune cu alte departamente
Redactare 'Caiet de proceduri"
Monitorizare respectare proceduri si politici
Actualizare politici si proceduri
Managenetul deseurilor
Deseuri reciclabile si nereciclabile
Selectarea deseurilor
Compactarea deseurilor
Depozitarea deseurilor
Predarea deseurilor
Efectuarea de training a personalului din subordine.
Transport asigurat,bonuri de masa

01.06.2007 - 01.03.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

Realizez activitati legate de inregistrarea documentelor legate de gestiune.
Intocmesc si verific documentele contabile referitoare la iesirea (vanzarea) marfurilor
(facturi fiscale,avize de insotire a marfii,avize de retur,fise magazie,etc) in conformitate
cu documentele si formularele puse la dispozitie de catre gestionar.
Inregistrez intrarile de marfa in sistemul de gestiune (NIR,avize si alte documente)
Efectuez diverse rapoarte la cererea superiorilor
Tin gestiunea scriptica a tuturor produselor din stoc.
Experienta in utilizarea softului de gestiune Charisma ERP2011 by TotalSoft.

studii

 

Facultati:

2004 - 2007 Facultate / Colegiu: Tehnologii de prelucrare a materialelor la Universitatea Politehnica Bucuresti din Bucuresti.
2000 - 2004 Liceu: Lucrari publice si constructii la Grupul Scolar Sfanta Ecaterina din Urziceni.

Premii

Certificari
Feb 2013: Participant la :Proiect: „Transfer de bune practici in sectorul de distributie si depozitare la temperatura controlata” Număr contract: POSDRU/63/3.2/S/26324 in calitate de cursant , cu participare la : Calitatea si Siguranta Alimentelor.

Hobby-uri
Muzica,Sa calatoresc.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20