Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 14.08.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:31.05.2012

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Tulcea

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordonator echipa retail

Responsabilitati:

• Conducerea echipei de vanzari in scopul cresterii bazei de clienti, maximizarea profitabilitatii, dezvoltarea afacerilor prin vanzari incrucisate
• Asigurarea unui nivel inalt de satisfactie si retentie al clientilor
• Planificarea, coordonarea si oferirea de suport pentru toate operatiunile efectuate in sucursale
• Coordonarea si supervizarea procesarii tranzactiilor cu numerar
• Implementarea politicilor si procedurilor bancii

01.05.2017 - 31.05.2018

Departament: banci

Titlu Job: manager relatii persoane juridice

Responsabilitati:

•Contactarea clientilor SBB din portofoliu alocat cu regularitate, mentinerea relatiei cu acestia
• Actualizarea bazei de date a clientilor si prospectarea clientilor SBB, care prezinta potential pentru colaborare cu banca
•Identificarea necesitatilor de creditare si de servicii bancare ale clientilor si consilirea in alegerea acestora
•Negocierea, evaluarea si prezentarea spre aprobare conditii speciale de cost pentru clientii / prospectii SBB din portofoliu, in limitele stabilite de reglementarile interne ale bancii, tinand cont de realitatea competitiva din zona de activitate
•Atingerea tintelor de buget si a altor indicatori de performanta alocati, atat in ceea ce priveste mentinerea si cresterea portofoliului de credite SBB al unitatii, mentinerea calitatii portofoliului prin actiuni specifice de colectare si recuperare, cat si in ceea ce priveste vanzarea si mentinerea produselor de cont, depozite, tranzactionale etc.
•Promovarea produselor si serviciilor Bancpost cu ocazia diverselor campanii si reprezentant al bancii la diverse evenimente de promovare a produselor

01.07.2016 - 30.04.2017

Departament: banci

Titlu Job: ofiter bancar retail

Responsabilitati:

• Promovarea produselor de retail ale bancii si desfasurarea activitatilor de aftersales pentru segmentul de clientela Retail prin activitati de vanzare directa.
• Participarea activa in campaniile de vanzare a produselor retail catre clientii, cautand oportunitati de cross sales,in scopul asigurarii atingerii target-ului stabilit;
• Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare, prin activitati de cross-selling
•Efectuarea operatiunilor bancare pentru segmentul de clientela aferent;

01.04.2012 - 31.08.2012

Departament: banci

Titlu Job: consultant operatiuni clientela

Responsabilitati:

• Atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii cash si non-cash in concordanta cu standardul de calitate al banci
• Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare, prin activitati de cross-selling
• Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozite pentru clienti
• Participarea activa pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale unitatii
• Primirea de la clienti, verificarea si avansarea pentru procesare a instrumentelor de plata de credit si debit in lei, ordinelor de plata
• Procesarea ordinelor de schimb valutar
• Verificarea rapoartelor privind tranzactiile zilnice efectuate

01.08.2011 - 31.12.2011

Departament: banci

Titlu Job: consilier clienti persoane fizice

Responsabilitati:

• Acordarea de consultanta financiara si asistenta in intocmirea dosarului de credit potentialilor clienti , prin prezentarea solutiei optime corespunzatoare fiecarui client si solutionarea problemelor aparute
• Verificarea informatiilor furnizate in cererea de credit ; analiza documentatiei de credit ; formularea propunerii de aprobare/respingere si intocmirea formularelor de aprobare interna
• Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare, prin activitati de cross-selling
• Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozite pentru clienti
• Participarea activa pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale unitatii
• Atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii in concordanta cu standardul de calitate al banci

01.04.2011 - 31.07.2011

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti persoane fizice

Responsabilitati:

• Atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii in concordanta cu standardul de calitate al bancii
• Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare, prin activitati de cross-selling
• Participarea activa pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale unitatii
• Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozite pentru clienti
• Primirea de la clienti, verificarea si avansarea pentru procesare a instrumentelor de plata de credit si debit in lei, ordinelor de plata in valuta interbancare
• Verificarea informatiilor furnizate in cererea de credit, analiza documentatiei de credit, formularea propunerii de aprobare/respingere si intocmirea formularelor de aprobare interna

01.01.2008 - 31.03.2011

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii clienti persoane juridice

Responsabilitati:

• Atragerea si pastrarea clientilor prin furnizarea de servicii in concordanta cu standardul de calitate al banciiI
• Identificarea cerintelor clientilor si oportunitatilor de vanzare, prin activitati de cross-selling
• Participarea activa pentru indeplinirea obiectivelor individuale si ale unitatii
• Inrolarea si deschiderea de conturi curente si de depozit
• Primirea de la clienti, verificare si avansarea pentru procesare a instrumentelor de debit si credit, ordinelor de plata interbancare in valuta,cecurilor comerciale si noncomerciale in valuta
• Procesarea ordinelor de schimb valutar si a ordinelor de plata

01.04.2007 - 31.12.2007

Departament: banci

Titlu Job: ofiter tranzactii back office

Responsabilitati:

• Procesarea instrumentelor de plata de debit primite din Front Office si de la Sedinta de Compensare, inclusiv refuzurile de plata
• Verificarea rapoartelor privind tranzactiile zilnice efectuate
• Participarea la sedinta de compensare si la sedinta de verificare
• Urmarirea respectarii reglementarilor BNR privind compensarea (termene, circuite intra/interbancare)
• Virare salarii

studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Finante/ Banci la Academia de Studii Economice - Facultatea de Finante, Asigurari, Banci si Burse de Valori din Bucuresti.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Colegiul Economic Delta Dunarii din Tulcea.

Premii

Traininguri
Aug 2008 - Sep 2008: Exceeding Customer Expectations



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close