de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 12.06.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:16.12.1992

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Continuarea carierei pe un nivel de Management.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Management

Oras de lucru: Brasov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2017 - 31.08.2019

Departament: management

Titlu Job: coordonator departament arhivare

Responsabilitati:

•• Am construit si urmarit bugetul de venituri si cheltuieli pentru departament
• Am calculat normele per om pentru intocmirea ofertelor catre clientii noi
• Am coordonat o echipa formata din Arhivisti, Arhivari, Legatori manuali si Functionari Administrativi (20 de angajati)
• Alocarea angajatilor pe lucrari in functie de abilitati si calificare in concordanta cu opertiunile de prelucrare arhivistica contractate de client
• Asigurarea respectarii procedurilor interne si legale si a conditiilor contractuale pentru fiecare lucrare
• Programarea lucrarilor pentru a asigura flux continuu de lucru si urmarirea atingerii normelor calculate pentru realizarea bugetului de venituri

01.01.2014 - 30.04.2017

Departament: management

Titlu Job: asociat si administrator

Responsabilitati:

Franciza vanzare piese auto online
• • Asigurarea respectarii procedurilor si conditiilor francizei in magazinul din Brasov
• Asigurarea cash-flow-ului si efectuarea platilor catre furnizori
• Relatia cu institutiile statului (Primarie, ANAF, ITM etc)
• Relatia cu clientii si furnizorii firmei

01.06.2012 - 31.12.2013

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: manager administrativ

Responsabilitati:

• Gestionarea proiectelor: deschidere puncte de lucru noi, relocari, schimbari de destinatie, amenajari si re-amenajari ale spatiilor existente
• Identificarea furnizorilor, negocierea ofertelor, derularea contractelor
• Urmarirea programelor de mentenata si reparatii ale cladirilor, instalatiilor si utilajelor
• Urmarirea respectarii procedurilor companiei, pentru departamentul Administrativ
• Gestionarea parcului auto

01.06.2011 - 30.06.2012

Departament: management

Titlu Job: manager executiv

Responsabilitati:

- Identificarea posibilitatilor de crestere a cifrei de afaceri, elaborarea si implementarea planurilor pentru atingerea pragului de rentabilitate
- Construirea bugetului de venituri si cheltuieli pentru anul 2013 (Buget integrat in bugetul grupului de firme)

01.01.2010 - 31.12.2010

Departament: management

Titlu Job: area manager

Responsabilitati:

• Am condus echipa de 6 Manageri de dezvoltare si 72 de Reprezentanti in Filiala Brasov.
• Am asigurat atingerea obiectivelor cantitative si calitative trasate de companie
• Responsabil cu recrutarea si selectia personalului din subordine, inductia, motivarea si evaluarea acestuia
• Am sustinut training-uri de pregatire a personalului recrutat
• Am asigurat implementarea procedurilor si proceselor de lucru si buna functionare a filialei
Am crescut profitabilitatea filialei cu 30%.
La cerere pot furniza recomandari.

01.08.2008 - 31.12.2009

Departament: management

Titlu Job: regional operation manager

Responsabilitati:

• Am coordonat activitatea Filialelor din judetele Brasov, Covasna, Sibiu, Mures si Cluj.
• Echipa din subordine cuprinde 5 Area Manageri, 29 Manageri clienti, 350 Reprezentanti
• Atingerea obiectivelor calitative si cantitative trasate de companie in regiunea alocata
• Recrutarea personalului si urmarirea evolutiei si evaluarea periodica
• Auditarea semestriala a activitatii filialelor
• Analizarea potentialului de dezvoltare a zonei, elaborarea si implementarea planurilor de extindere a activitatii
• Propuneri pentru imbunatatirea procedurilor
- Regiunea cu cea mai mare crestere in trimestrele I si II din 2009.
- Manager de proiect pentru "Lead Management" ceea ce a condus la o crestere cu 25% a numarului de rezolutii trimise si reducerea cu 45% a timpului de raspuns in Call Center.

01.01.2008 - 31.07.2008

Departament: management

Titlu Job: area manager

Responsabilitati:

• Am atins toate obiectivele de dezvoltare a zonei in termenul stabilit
• Am recrutat, instruit si condus echipa de 6 Manageri de dezvoltare 40 de Reprezentanti in Filiala Targu Mures.
• Am asigurat implementarea proceselor de lucru si buna functionare a filialei
• Am asigurat legatura cu departamentele suport pentru deschiderea filialei Targu Mures
Filiala Targu Mures a primit titlul de cea mai buna filiala deschisa in anul 2008.

01.08.2007 - 31.01.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: development manager

Responsabilitati:

• Am recrutat, instruit si condus echipa de 10 Reprezentati.
• Am asigurat atingerea obiectivelor calitative si cantitative trasate de companie
• Am dublat portofoliul de clienti din zona alocata

01.03.2006 - 31.03.2007

Departament: management

Titlu Job: director vanzari

Responsabilitati:

• Am gestionat, administrativ si comercial, reteaua de 90 de unitati ale companiei si relatia cu cei 18 clienti directi
• Am organizat activitatea celor 4 departamente din subordine, departamente care insumau 125 de angajati
• Am pus in practica proiectul de extindere a retelei de unitati, numarul acestora crescind in aceasta perioada de la 40 la 90
• Am negociat si urmarit contractele cu furnizorii
• Am intocmit rapoarte de activitate si analize periodice
• Am conceput si implementat un program informatic pentru urmarirea marfurilor in retea in scopul eficientizarii stocurilor
• Am atins tinta de venituri si am depasit cu 17% a profitul bugetat

01.10.2002 - 31.03.2006

Departament: management

Titlu Job: area manager

Responsabilitati:

• Am planificat, organizat si condus activitatea de vanzari si administrativa a companiei in judetele Brasov, Covasna, Harghita si Mures
• Am condus, pregatit si motivat o echipa de 17 Sales Representative structurati pe 3 canale de vanzare si 5 functionari administrativi
• Am organizat şi coordonat activitatea în cadrul echipei de vânzări privind procesul de vânzare Am conceput si aplicat planuri si actiuni care sa asigure realizarea targeturilor stabilite de companie
• Am gestionat clienţii filialei pe care i-am alocat fortei de vanzare conform politicii companiei, pentru a asigura eficienta muncii reprezentantilor de vanzari dar si satisfactia clientilor
• Am supervizat realizarea ofertelor catre clientii mari ai filialei
• M-am implicat in rezolvarea problemelor ce depăşeau limitele de competenţă ale reprezentantilor de vânzări
• Am fost desemnat sa coordonez inceperea activitatii in punctul de lucru de la Bacau.
Doua dintre masurile pentru realizarea obiectivelor de vanzari, identificate si aplicate de mine in Filiala Brasov, au fost preluate de companie si aplicate la nivel national.

01.05.1998 - 01.10.2002

Departament: vanzari

Titlu Job: sales representatives

Responsabilitati:

Am participat la campaniile de vanzari pe judetele Brasov, Covasna si Mures.
Am atins constant target-urile stabilite de companie atat in ceea ce priveste numarul de clienti cat si ca valoare a vanzarilor. Am fost selectionat sa prezint la cursul de vanzari pentru noii angajati, modul de vanzare a unuia din produsele companiei (Pagitur)

01.05.1997 - 31.05.1998

Departament: vanzari

Titlu Job: consultant vanzari

Responsabilitati:

• Am dezvoltat si gestionat o retea de distribuitori zonali si clienti mari in cele 10 judete in care coordonam activitatea
• Am realizat obiectivele de vanzari si promovare stabilite de companie

studii

 

Facultati:

1990 - 1995 Facultate / Colegiu: Silvicultura si Exploatari forestiere la Universitatea Transilvania Brasov din Brasov. Absolvit 4 ani

Premii

Traininguri
Oct 2008 - Dec 2009: Coaching
Serie de cursuri si traininguri (interne) Provident Financial RO SA
Sep 2008 - Sep 2008: Abilitati de prezentare - TMI Training & Consulting
Notiuni de concepere si sustinere a cursuri, traininguri si prezentari.
Jan 2008 - Mar 2008: Managementul Resurselor Umane - CODECS
Modul al "Certificat Profesional in Management"
Apr 2007 - Jun 2007: Management Performant - CODECS
Modul al "Certificat Profesional in Management"
Hobby-uri
Apicultura.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close