Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 19.08.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:13.08.2018

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, IT Software, Financiar / Contabilitate, Management

Oras de lucru: Brasov, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2015 - prezent

Departament: import - export

Titlu Job: coordonator customs&foreign trade

Responsabilitati:

▪ Coordonez activitatea echipei Customs&Foreign Trade care se ocupa cu parte operativa a trei arii de activitate Origin of goods, Classification si Intrastat din departamentul central Regional Customs & Foreign Trade al Grupului SchaefflerTechnologies AG, atat din punct de vedere startegic cat si administrativ;
▪ Pe langa partea de coordonare, in activitatea zilnica fac diverse analize de date,
previziuni, si ma ocup si de propunerea si implementarea unor metode de imbunatire
a proceselor existente;
▪ Pregatire si Managementul proiectelor;
▪ Implementarea si raportarea masurilor pentru prevenirea errorilor;
▪ Implementarea si identificarea unor noi oportunitati pentru imbunatatirea proceselor zilnice si cresterea eficientei in finalizarea task-urilor echipei;
▪ Asistarea echipei centrale in cazul auditurilor vamale;
▪ Crearea si updatarea documentatiilor de proces si a procedurilor de lucru;
▪ Asigurarea completarii declaratiilor vamale pe termen lung corecta si in timp util portalele clientilor;
▪ Setarea si monitorizarea KPI-urilor individuali si de echipa atat lunar cat si anual, asigurand calitatea datelor constant;
▪ Ocazional ma ocup de testarea mauala a diverselor modificari / upgrade-uri de GTS (SAP);
▪ Asigurarea pregătirii corespunzătoare a documentelor vamale / preferențiale necesare (inclusiv pregătirea datelor vamale), precum și furnizarea lor la timp pentru clienții interni și externi corespunzători;
▪ Analizarea rezultatului calculului preferential si recalcularea lui pentru a imbunatatii rezultatul;
▪ Monitorizarea datelor referitoare la originea bunurilor si statusul preferential in master data SAP –ERP si GTS;
▪ Asigurarea calitatii suportului oferit atat clientilor si furnizorilor interni cat si externi;
▪ Training-ul membrilor echipei atat pe partea de SAP cat si pe partea teoretica.
▪ Participarea si organizarea sedintelor de Job Floor Management.

01.05.2014 - 31.08.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: coordonator logistic si de distributie

Responsabilitati:

▪ Coordonarea activitatii de distributie si de logistica de la nivelul punctului de lucru
Brasov. Activitatea zilnica implica:
▪ Intocmirea tuturor documentelor necesare pentru livrarea
tuturor comenzilor(facturi,avize, dispozitii de livrare);
▪ Supervizarea agentilor de livrare (ma asigur ca agentii de livrare isi indeplinesc sarnicile: sa incarce cantitatea de marfa necesara livrarii tuturor comenzilor ce le-au fost alocate, sa aduca in depozit
cantitatea de ambalaj retunabil conform cu documetelor de gestiune, verific corectitudinea documentelor intocmite de agenti pe teren);
▪ Intocmirea zilnica a rapoartelor financiare (registru de casa, raport de lichiditati, operez incasarile in ERP) si a raportului de livrare;
▪ Planificarea serviciilor de service si de intretinere a dozatoarelor de apa si urmaresc indeplinirea lor de catre agentul de intretinere si reparatii;
▪ Toata activitatea de facturare, rutare si raportare se face printr-un program ERP;
▪ Verificarea si monitorizarea achizitiilor si relatiilor cu furnizorii de la nivelul local,
respectand instructiunile de buget;
▪ Respectarea si implementarea standardelor ISO si HACCP la nivelul filialei Brasov;
▪ Managementul inventarului si gestiunii locale;
▪ Verificarea si monitorizarea stocurilor;
▪ Verificarea inventarului lunar a altor doua puncte de lucru;
▪ Controlul evaluarilor de inventar;
▪ Crearea fiselor de magazie;

01.08.2011 - 30.06.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer service representative

Responsabilitati:

Suport clienți la cerere și prin e-mail;
▪ Rezolvarea diferitelor tipuri de reclamații primite prin e-mail;
▪ Negocierea ofertelor cu clienții;
▪ Rezolvarea exclusivă a ofertelor în Back Office prin sistemul de tichete-;
▪ Negocierea ofertelor cu clienții;
▪ Abilități de lucru: adaptabilitate, sociabilitate, muncă sub presiune ridicată, negociere;

studii

 

Facultati:

2010 - 2013 Facultate: INFORMATICA ECONOMICA la UNIVERSITATEA TRANSILVANIA din BRASOV. Discipline studiate: Bazele informaticii, Programarea calculatoarelor, Tehnologia informației-Internet, Baze de date, Rețele de calculatoare, Sisteme de operare, Algoritmi şi structuri de date, Programare orientată obiect, Programarea aplicațiilor Windows, Programare în SGBD Oracle, Analiza şi proiectarea sistemelor informatice, Pachete software de gestiune, Tehnologii şi aplicații Web, Comerț electronic, Cercetări operaționale şi modelare economică; Simularea proceselor economice. În domeniul economic: Microeconomie şi Macroeconomie, Contabilitate, Management, Marketing, Finanțe, Statistică economică, Econometrie, Analiză economică financiară, Dreptul afacerilor.
2006 - 2010 Colegiu / Studii postliceale: Matematica-Informatica intensiv Engleza la Colegiul National B. P. Hasdeu, Buzau, România din Buzau. Colegiul National B. P. Hasdeu, Buzau, România
Profilul Matematica-Informatica intensiv Engleza

Premii

Conferinte
Sep 2018 - Sep 2018: 3RD Global Tax and Customs Schaeffler Conference

Traininguri
May 2018 - May 2018: Train the trainers

Apr 2018 - Apr 2018: Change, Conflict and Communication Management
Dale Carnegie
Jul 2017 - Jul 2017: Country of origin and preferential treatment
"Country of origin and preferential treatment” Course provided by AWA- Aussenwirtschafts-Akademie in 2017 at Schaeffler Technologies AG&Co.KG -Herzogenaurach, Germany;
Premii si Distinctii
Dec 2017: Costs and Productivity Award-Schaeffler Gala

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close