Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.10.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.06.2007

obiectiv

 

Gasirea unui job care sa contribuie la formarea mea profesionala .

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Farmacie, Relatii clienti / Call center, Banci, Management

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: management

Titlu Job: manager operatiuni

Responsabilitati:

În cadrul societatii BUSINESS MICROCREDIT ocup funcția de Manager Operatiuni in cadrul căreia îndeplinesc atribuțiile specifice funcției de: Coordonare si gestionare a echipei operationale; atribuții manageriale ale Serviciului, coordonarea activității, Implementarea cererilor de credit în sistemul operational; analiza dosarelor de creditare; crearea și mentinerea relațiilor cu partenerii și clientii firmei; contribuirea la procesele de dezvoltare interna(logistica, tehnologica,ERP etc); centralizarea funcțiilor si atribuțiilor aferente fluxului operațional de creditare; conducerea,organizarea și gestionarea subprefecților firmei; gestionarea reclamațiilor primite din partea clientilor etc

01.07.2015 - 31.01.2018

Departament: banci

Titlu Job: coordonator colectare debite

Responsabilitati:

 Coordoneaza si supervizeaza personalul din departamentul Call Center;
 Planifica, organizeaza si controleaza actiunile din departament, in vederea realizarii obiectivelor alocate de catre seful ierarhic;
 Colaboreaza cu intreg efectivul de personal al departamentului de call center, in vederea diminuarii prejudiciului creat de clientii cu intarzieri in achitarea obligatiilor de plata.
 Intocmeste, actualizeaza si implementeaza procedurile specifice departamentului.
 Rezolva diverse probleme primite telefonic sau prin mail de la colegii din teritoriu sau client.
 Intocmeste rapoarte solicitate de management privind activitatea angajatilor din subordine.
 Comunica imediat tentative de frauda si fraudele dovedite identificate in activitatea de colectare.
 Negociaza termene ferme si identifica solutii optime de plata pentru client.
 Instruieste clientii in legatura cu ciclurile de facturare, scadentele de plata, inregistrarile de pe contracte si metodele de plata.
 Preia sarcinile ofiterilor de colectare, in lipsa acestora sau cand personalul este insuficient.
 Realizeaza traininguri de specialitate pentru personalul din subordine.
 Este responsabil de procesul de integrare in activitatea de colectare, pentru angajatii noi.
 Ofera suport angajatilor din subordine.
 Constituie evaluari pentru angajatii din subordine

01.06.2013 - 31.07.2015

Departament: banci

Titlu Job: customer services advisor contact center

Responsabilitati:

Oferirea informatiilor cu privire la produsele si serviciile oferite de banca( cont, pachete de economisire si creditare, carduri, internet &mobile banking) clientilor persoane fizice si juridice
Consiliere financiara si analiza nevoilor clientilor , vanzare de produse si servicii prin telefon
Activitate operationala si tranzactii prin telefon

01.06.2010 - 01.06.2013

Departament: juridic

Titlu Job: referent colector debite

Responsabilitati:

Colector debite restante,persoane fizice

Contactare clienti via telefon sau email;
Negociere termene de plata cu debitorii;
Redactarea si transmiterea notificarilor de plata catre debitori;
Asigurarea de consiliere financiara si juridica;
Preluarea si definitivarea dosarelor de recuperare;
Informarea in permanenta a clientului cu privire la stadiul dosarului de recuperare, demersurile efectuate si pozitia debitorului;
Soluntionarea dosarelor de recuperare pe cale amiabila;
Interactiune directa cu clientii;
Sarcini administrative generale.
Asigur asistenta financiara in peste 800 de dosare de recuperare.
Verific legalitatea actelor cu caracter juridic primite spre solutionare.
Desfasor atributii specifice activitatii de recuperare a creantelor;
Negociez termenele de plata ale dosarelor si ofer solutii de rezolvare pe cale amaibila a dosarelor.
Atingere targetului lunar.
bonuri de masa,asigurare medicala

20.06.2009 - 20.09.2009

Departament: vanzari

Titlu Job: administrator

Responsabilitati:

Sarcinile mele in cadrul firmei au facut referire la controlul rezultatelor obtinute, la planificarea si luarea deciziilor alaturi de Directorul firmei, organizarea pentru obtinerea unor rezultate performante. Astfel, prin activitatea zilnica desfasurata, am supravegheat lucratori comerciali in activitatea desfasurata de acestia, am urmarit intocmirea documentelor zilnice de catre lucratorii comerciali. De asemenea, in cazul unor evenimente neprevazute legate de activitatea firmei, participam la luarea deciziilor si propuneam solutii alaturi de Director.

Realizari:

Pe parcursul angajarii, activitatea mea in cadrul societatii a dus la o mai buna organizare a activitatii firmei, la rezultate performante din partea celor 5 lucratori comerciali pe care i-am supravegheat in desfasurarea sarcinilor de serviciu iar vanzarile au crescut de la 75000 lei/luna la 105000 lei/luna.

08.11.2008 - 10.01.2009

Departament: banci

Titlu Job: practica de specialitate

Responsabilitati:

Practica de specialitate, am realizat un studiu monografic cu privire la activitatea desfasurata de MKB ROMEXTERRA BANK, in perioada respectiva, am urmarit indeaproape toate operatiunile desfasurate de banca pentru a putea realiza studiul.

01.07.2008 - 11.08.2008

Departament: banci

Titlu Job: practica de specialitate

Responsabilitati:

Am efectuat stagiul de practica in cadrul BRD, in aceasta perioada am avut ocazia sa vad cum se desfasoara activitatea in interiorul unei banci, am participat la toate operatiunile desfasurate de catre angajatii bancii pe perioada practicii.

studii

 

Facultati:

Liceul teoretic "Mihail Sadoveanu" Iasi 2002-2006;
Univ. Al.I Cuza, Iasi, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Spec.FInante Banci 2006-2009.
Univ. Al.I Cuza, Iasi, Facultatea de Economie si Administrarea Afacerilor, Master de Specializare, Finante- Asigurari, 2009-2011.

Premii

Atestat C++ la informatica obtinut in 2006;

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close