Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.02.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.08.2005

obiectiv

 

Obiectivul profesional urmarit este de a lucra intr-o echipa profesionista, dinamica, cu un bun potential de avansare si afirmare, sa am un rol bine definit , in care sa pot pune in valoare calitatile si aptitudinile pe care le posed.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Cluj-Napoca, Turda, Campia Turzii

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2017 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: coordonator centru de relații clienți

Responsabilitati:

Coordonare echipă in vederea de a asigura si dezvolta o relatie optima cu clientii, punand in aplicare politica companiei. Comunicare activa, strategie de abordare si negociere cu clientii, imbunatatirea calitatii serviciilor.
Informatii in legatura serviciile companiei, gestionarea solicitarilor si oferirea de solutii adecvate.

01.12.2015 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent vanzari clienti rezidentiali crc turda

Responsabilitati:

Asigura si dezvolta o relatie optima cu clientii, punand in aplicare politica companiei. Comunicare activa, strategie de abordare si negociere cu clientii, imbunatatirea calitatii serviciilor.
Informatii in legatura serviciile companiei, gestionarea solicitarilor si oferirea de solutii adecvate.

01.04.2015 - 31.12.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti crc turda

Responsabilitati:

Asigura si dezvolta o relatie optima cu clientii, punand in aplicare politica companiei. Comunicare activa, strategie de abordare si negociere cu clientii, imbunatatirea calitatii serviciilor.

01.12.2011 - 30.04.2015

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: agent relatii clienti crc turda

Responsabilitati:

Asigura si dezvolta o relatie optima cu clientii, punand in aplicare politica companiei. Comunicare activa, strategie de abordare si negociere cu clientii, imbunatatirea calitatii serviciilor.

01.11.2010 - 30.11.2011

Departament: vanzari

Titlu Job: casier-vanzator; sef raion - responsabil filiala

Responsabilitati:

Asigurarea bunei desfasurari al magazinului din Turda conform standardelor stabilite.

01.07.2009 - 31.07.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: functionar economic, sef raion

Responsabilitati:

Asigurarea aprovizionarii magazinului.
Inregistrarea si prelucrarea comenzilor.
Inventare lunare.

01.06.2007 - 30.11.2008

Departament: vanzari

Titlu Job: vanzator -gestionar

Responsabilitati:

Efectuarea comenzilor pentru a asigura necesarul de produse.
Gestionare stocuri.

studii

 

Facultati:

2006 - 2009 Facultate: Finante - Banci 3ani la Facultatea de stiinte economice si gestiunea afacerilor Babes-Bolyai din Cluj - Napoca.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Profil Real, Specializarea Matematica-Informatica, engleza intensive la Liceul Teologic Unitarian " Janos Zsigmond" din Cluj - Napoca.

Premii

Traininguri
Mar 2016 - Mar 2016: Managementul timpului si stresului
Tehnici de stabilire a prioritatilor, de planificare a activitatilor. Gestionarea si reducerea stresului. Psihologic stress management.
Sep 2015 - Sep 2015: Relatii Interpersonale
Abilitati care ajuta la imbunatatirea interactiunii cu clientii si colegii.
Hobby-uri
cititul, internetul, sportul

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close