Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.09.1981

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:22.12.1999

obiectiv

 

Doresc sa imi dezvolt o cariera care sa imi permita utilizarea tuturor cunostintelor dobindite prin perfectionare activa si continua si prin experienta acumulata la locurile de munca anterioare.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Asigurare medicala, bonuri de masa, masina de servici (daca este cazul),

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Medicina umana, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: medicina umana

Titlu Job: coordonator centru medical & consilier relații clienti

Responsabilitati:

Arcadia – Spitale și Centre Medicale este una din cele mai mari retele de sanatate din Regiunea Moldovei cu patru Centre Medicale deschise in Iasi, ce ofera peste 40 de specialitati dedicate atat copiilor cat si adultilor.
Echipa medicală de elită, echipamentele ultramoderne și dotările premium sunt doar câteva din motivele pentru care peste 350.000 de pacienți au ales serviciile Arcadia din 2010 și până în prezent.
Din dorința de a fi mai aproape de oameni, de a fi prezenți acolo unde pacienții au nevoie de servicii medicale de calitate, Rețeaua Medicală Arcadia este în plină extindere. Activitatea medicală de policlinică se desfășoară acum în 4 centre, care oferă îngrijire de cea mai bună calitate, cu grijă, dedicare și respect pentru fiecare pacient!

Responsabilitati "Coordonator Centru Medical":
- Organizez, coordonez, controlez si raspund de activitatea personalului din subordine - receptioneri: coordonarea angajatilor, efectuarea programului de munca, intocmirea pontajului, monitorizarea zilelor de concediu, instruirea angajatilor noi etc;
- Raspund de calitatea actului medical si de oferirea serviciilor cat mai bune fata de pacienti;
- Monitorizez calitatea serviciilor acordate, inclusiv prin evaluarea satisfactiei pacientilor si iau masuri pentru imbunatatirea acesteia;
- Sunt responsabila pentru o buna relationare atat cu pacientii, colegii, cat si cu medicii din cadrul clinicii;
- Solutionez reclamatiile personalului din subordine si ale pacientilor in vederea imbunatatirii serviciilor;
- Anunt eventualele modificari de program, consultatii sau timpul de eliberare a rezultatelor;
- Asigur conditiile necesare indeplinirii indicatorilor de performanta si ma preocup permanent de dezvoltarea profesionala a echipei pe care o conduc in vederea motivarii acesteia pe termen lung;
- Gasesc solutii pentru a rezolva cat mai eficient problemele intampinate de pacienti atunci cand situatia o impune;
- Inlocuiesc sau suplimentez personalul din subordine in situatiile limita sau ori de cate ori este necesar;
- Intocmesc lunar raportul cu gradul de ocupare a cabinetelor medicale din clinica si propun solutii de completare a activitatilor cu alte specialitati solicitate;
- Ma asigur de o buna desfasurare a circuitelor medicale parcurse de pacienți în cadrul clinicii.

Responsabilitati "Consilier Relatii Clienti":
- Consiliez pacienții asigurați și abonați în conformitate cu avantajele abonamentelor, respectiv, polițelor deținute;
- Promovez si semnez pachete de urmarire sarcina, ofer consiliere gravidelor pe tot parcursul sarcinii;
- Introduc pacientii in sistem in contract cu Casa de Sanatate si verificarea in SIUI;
- Ofer informatiile necesare pacientilor, preiau apelurilor telefonice, efectuez programari telefonic sau pe loc, incasez serviciile medicale efectuate de catre pacienti, efectuez borderoul la sfarsitul turei din ziua respectiva, operez pe casa de marcat incasarile si inregistrez raportul "Z" la sfarsitul zilei, predau sumele incasate in baza unui PV catre personalul administrativ etc.

01.08.2014 - 28.02.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari farmacii-call center

Responsabilitati:

FARMEXPERT este unul dintre cei mai importanti distribuitori de medicamente si parafarmaceutice din Romania – locul 1 in piata farmaceutica din punct de vedere al profitabilitatii - avand acoperire la nivel national prin intermediul a 6 sucursale din marile orase ale tarii.
Portofoliul FARMEXPERT acopera o gama larga de arii terapeutice, din categoria medicamentelor OTC-uri, Rx-uri si suplimenti alimentari.

Responsabilitati:
- Promovarea si vanzarea telefonica a produselor Companiei catre farmacii;
- Promovarea zilnica a promotiilor si ofertelor speciale;
- Facturare si validare comenzi;
- Culegerea de informatii si urmarirea principalilor competitori ai Companiei;
- Mentinerea relatiilor cu farmaciile partenere;
- Colaborarea eficienta si RV de teren.

01.07.2011 - 30.04.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

RCS & RDS este unul dintre cei mai importanti operatori de servicii integrate de telecomunicatii din regiune, furnizand servicii sub brandul Digi in Romania, Ungaria, Spania si Italia.
In prezent, compania este lider in Romania pe piata segmentului de servicii de televiziune prin cablu si satelit, prezentate sub brandul Digi TV si de servicii de internet, sub brandul Digi Net. Totodata este un furnizor important de servicii de telefonie mobila - Digi Mobil, precum si telefonie fixa - Digi Tel.

Responsabilitati:
- Prezint proactiv toate serviciile si ofertele, acord suport tuturor clientilor potentiali si existenti, persoane fizice, cu scopul vanzarii serviciilor RCS&RDS, pentru a atinge targetele de vanzare stabilite;
- Ma asigur de respectarea tuturor procedurilor in vigoare;
- Ofer infomatii detaliate despre serviciile si produsele RCS&RDS, intr-o maniera eficienta si politicoasa, tuturor clientilor in vederea atat a cresterii cifrelor cat si a satisfactiei clientilor;
- Aplic standardele in vanzare agreate de Companie la fiecare interactiune cu clientii;
- Raportez la finalul zilei corect, complet si la timp activitatile desfasurate in timpul zilei de lucru;
- Colaborez cu toate departamentele Companiei pentru buna desfasurare a activitatii.

Venit fix + Diferite bonusuri

01.12.2007 - 31.12.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator vanzari , contabil

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Contabilitate primara si de gestiune;
- Achizitii de produse (telefoane, cartele pre paid si accesorii) si mentinerea relatiilor cu furnizorii;
- Controlul contabil si de gestiune al angajatilor;
- Relatii cu clientii;
- Recrutare de noi angajati;
- Reltia cu bancile;
- Relatia cu ITM - Iasi;
- Am coordonat o echipa de 14 persoane (Shop Manageri, Reprezentanti Vanzari), o mare parte din ei selectandu-i personal, echipa cu care am crescut cifra de afaceri a firmei cu peste 80% in 7 luni.

Alte beneficii:
Bonuri de masa + Masina de servici.

Referinte:
Lucanu Nicolae - Manager General: 0761.13.00.11;
Elena Chiper - Shop Manager (subordonat): 0765.24.14.76.

01.09.2007 - 30.11.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

In perioada cat am activat la IASISTING SRL, aveam drept sarcini de servici cautarea de noi clienti care sa:
- achizitioneze materiale pentru protectia muncii si PSI;
- incheie contracte cu firma pentru protectia muncii, medicina muncii si PSI;
- se inscrie la cursurile de pregatire profesionala in domeniul PM si PSI organizate de Companie.
Totodata cautam si furnizori de echipamente pentru protectia muncii.
In timpul scurt cat am lucrat pentru IASISTING am crescut portofoliul de clienti cu cate 10 clienti pe luna.

Referinte:
Blajut Viorel - Manager General: 0232.237.515;

01.03.2007 - 31.08.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist marketing - coordonator vanzari

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Relatia cu furnizorii + comenzi de produse (telefoane GSM, cartele pre paid si accesorii);
- Recrutarea de personal;
- Cautarea de clienti noi;
- Vanzarea produselor catre clienti;
- Incasari si plati + banca;
- Contabilitate primara;
- Controlul gestiunii.
Am crescut vanzarile firmei cu peste 40 %.

Recomandari:
Gabriel Basag - Administrator: 0745.54.70.54

01.09.2004 - 31.03.2007

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Vanzarea serviciilor VODAFONE si a produselor GSM oferite de Compania Mediacom Pan.

Referinte:
Lucanu Monica - Director Vanzari: 0766.67.14.17

01.05.2004 - 30.09.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant comercial

Responsabilitati:

Responsabilitati:
- Prezentarea caracteristicilor modelelor de masini Honda;
- Vanzarea de masini Honda.
- Vanzarea primului SUV: Honda CRV a dealerului din Iasi.
Am vandut in medie 4 masini pe luna.

Recomandari:
Florin Slincu - Manager General: 0721.22.09.29;
Marius Manolache - Director Showroom: 0729.29.27.48

01.03.2003 - 29.02.2004

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: agent de promovare

Responsabilitati:

Promovarea ofertelor pentru noutatile JTI.
Gabriela Botezatu - Hostess: 0745.53.26.47

01.01.1998 - 31.01.2002

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: hostess & sampling

Responsabilitati:

In principal activitatea de baza era promovarea anumitor produse nou aparute ale urmatoarelor companii: Vel Pitar, Coca-Cola HBC, Procter&Gamble, PepsiCo, Casa Auto, Orange Shop etc. dar si aducerea la cunostinta a clientilor asupra promotiilor existente la momentul respectiv.
Sorina Botan - colega: 0741.18.68.18

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Facultate: Comert-Turism, Marketing la Universitatea Al. I. Cuza - FEAA din Iasi. Diploma de licenta.
2000 - 2003 Facultate: Comert la Colegiul Universitar Al.I. Cuza - FEAA din Iasi.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Energetic la Colegiul Tehnic "Dimitrie Leonida" din Iasi. Diploma de Bacalaureat

Premii

Calificari
Dec 2010: Experienta in management

Traininguri
Nov 2004 - Dec 2007: Cursuri de vanzari Cosmote si Vodafone

Hobby-uri
Patinaj,Excursii,Acte de caritate

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,avansat)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close