Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.10.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.10.1990

obiectiv

 

Urmare a activitatii desfasurate timp de peste 20 de ani in domeniul resurselor umane (administrare personal, salarizare, recrutare, evaluare performante, bugetare, compensatii si beneficii), imi doresc un loc munca unde sa-mi pot valorifica pregatirea profesionala, experienta si competentele dobandite pana in prezent. Sunt o persoana deschisa, comunicativa, dornica de a invata permanent, de a raspunde provocarilor, de a-mi asuma ceea ce spun si ce fac. In plus, sunt organizata, atenta la detalii, lucrez cu termene, in si cu echipa.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2018 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator administrare personal si salarizare romania si ungaria

Responsabilitati:

Coordonare activitate de administrare personal si salarizare pentru IPSO Agricultura si Kuhn Center Ungaria;
Verificare informatii salarii, pontaje, calcul salarial, state plata;
Efectuare platii salariilor (electronic si suport hartie);
Realizare, transmitere nota contabila si fisiere pentru contabilizarea salariilor;
Pregatire si transmitere a provizioanelor in contabilitate;
Rulare, verificare si transmitere declaratia 112;
Emitere adeverinte venit anual;
Pregatire si depunere la Casa de sanatate/Casa de pensii dosare recuperare indemnizatii concedii medicale;
Intocmire si transmitere rapoarte (efective, absenteism, turnover si salarizare) catre Manageri/Directori;
Elaborare si transmitere rapoarte statistice privind activitatea de resurse umane;
Participare la studii de salarizare;
Elaborare buget pentru activitatea de Admin&Salarizare;
Elaborare documentatie si participare la audit intern si extern salarizare/GDPR;
Propunere si participare/implementare de dezvoltari ale softului de salarizare pentru eficientizarea activitatii (ex. fluturasi salariu electronici, rapoarte, exporturi);
Transmitere de situatii periodice catre departamente;
Intocmire si implementare de proceduri si instructiuni de lucru;
Verificare si gestionare fise de post;
Gestionare dosare salariati, pensii private pilon III, popriri si emitere de adrese catre diverse institutii si companii;
Gestionare activitate de premiere pentru fidelitate in cadrul grupului;
Gestionare dosare expatilor - angajare, inductie, salarizare, documente autoritati;
Transmitere Revisal;
Urmarire legislatie aplicabila si implementare modificari;
Consiliere directori, manageri si toti salariatiicu privire la aria de activitate;
Recrutare si selectie personal din subordine;
Evaluare personal din subordine si setare obiective;
Organizare si gestionare eficienta a activitatilor specifice;
Respectare termene de finalizare a activitatilor;
Suport si consultanta in probleme legate de activitatea de resurse umane pentru manageri si toti salariatii companiei.
Competente si cunostinte IT: Charisma HCM si online, Microsoft Office.

Bonuri de masa, telefon de serviciu, reducere servicii medicale

01.10.2010 - 31.01.2018

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: responsabil salarizare grup

Responsabilitati:

Colectare, verificare, pregatire si transmitere spre aprobare a tuturor datelor pentru calcul salarial pentru un numar de peste 650 salariati (4 firme din Romania si o firma din Ungaria);
Calcul concedii neefectuate si verificare debite pentru salariatii care parasesc societatea; Intocmire angajamente de plata; Gestionare popriri salariale si pensii suplimentare pilon III;
Introducere in sistem, calcul si verificare a statelor de plata pentru toate societatile grupului (soft Charisma HCM);
Pregatire fisiere plati si transmitere ordine de plata pentru semnatura electronica (sau, pe suport hartie);
Gestionare conventii de salarii cu banca; Pregatire si trimitere dosare obtinere descoperit de cont; Gestionare carduri salariati (noi si reinnoite);
Realizare si transmitere nota contabila si fisiere pentru contabilizarea salariilor; Pregatire si transmitere a provizioanelor in contabilitate;
Verificare si transmitere declariatia 112 (certificat semnatura digitala); emitere adeverinte venit anual;
Intocmire si transmitere raportari statistice catre INSSE – lunar, semestrial si anual;
Pregatire si depunere la Casa de sanatate dosare recuperare sume concedii medicale;
Intocmire si transmitere rapoarte catre destinatari interni si externi; Intocmire adeverinte si adrese catre salariati si terti;
Participarea la studii referitoare la salarizare;
Elaborare rapoarte, documentatie si praticipare la audit intern si extern; Pregatire documentatie si participare la diverse proiecte de consultanta; Obtinere certificat A1;
Propunere si participare la dezvoltari ale softului de salarizare, pentru eficientizarea si optimizarea activitatii;
Intocmire si transmitere de proceduri, reguli, instructiuni de lucru;
Gestionarea dosarelor expatilor - angajare, concedii, salarizare, dosare obtinere certificat inregistrare fiscala si certificat rezidenta fiscala in Romania;
Administrare de personal si gestionare dosare, transmitere date salarii, verificare calcul salarial, intocmire ordine plata, urmarirea semnarii lor si transmiterea catre banca, relatia cu firma de consultanta - pentru o societate a grupului din Ungaria;
Urmarire legislatie si transmitere informatii catre Directiune;
Organizare si gestionare eficienta a activitatilor specifice in vederea respectarii termenelor;
Suport si consultanta in probleme legate de salarizare si alte spete referioare la activitatea de administrare personal si salarizare.
Beneficii: Bonuri de masa, telefon de serviciu, reducere servicii medicale
Competente si cunostinte IT: Charisma HCM, Multix, Smart OP, Microsoft Office.

01.11.2007 - 31.10.2010

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: coordonator administrare personal si salarizare

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii de administrare personal si salarizare ;
Verificare calcul salarial, pontaje;
Realizare si transmitere nota contabila;
Intocmire si transmitere rapoarte privind efectivele, fluctuatia de personal si salarizarea catre Directorii Departamentelor companiei;
Elaborarea si transmiterea de rapoarte si statistici privind activitatea de resurse umane, in intern si institutii;
Participarea la studii de salarizare;
Elaborarea documentatiei pentru audit intern si extern;
Propunerea si participarea la dezvoltari ale softului de baza de date si calcul salarial pentru eficientizarea activitatii
Transmiterea de informatii periodice catre departamentul contabilitate;
Intocmirea si transmiterea de proceduri, instructiuni de lucru si note interne;
Actualizarea periodica si transmiterea catre salariati a Regulamentului de Ordine Interioara;
Elaborarea, modificarea si transmiterea fiselor de post catre sefii de departamente;
Intocmirea documentatiei si efectuarea cercetarilor disciplinare prealabile, emiterea deciziilor de sanctionare;
Gestionarea tuturor popririlor salariatilor, a pensiilor private pilon III si emiterea de adrese catre diverse institutii si companii;
Gestionarea activitatii de premiere pentru fidelitate in cadrul grupului;
Gestionarea dosarelor expatilor - angajare, inductie, salarizare
Urmarirea legislatiei si a transmiterea informatiilor referitoare la modificarile ce apar catre tot departamentul de Resurse Umane;
Consilierea directorilor, managerilor regionali si a tuturor salariatilor cu privire la activitatea de resurse umame;
Recrutarea si selectia personalului din subordine;
Evaluarea personalului din subordine;
Organizarea si gestionarea eficienta a activitatilor specifice;
Respectarea termenelor de finalizare a activitatilor;
Recutarea si formarea personalului echipei (inspector salarii si inspector resurse umane);
Suport si consultanta in probleme legate de activitatea de resurse umane pentru manageri si toti salariatii companiei.
Competente si cunostinte IT: Charisma HCM, Microsoft Office

Bonuri de masa, telefon de serviciu, reducere servicii medicale

01.03.2003 - 31.10.2007

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: specialist resurse umane

Responsabilitati:

Activitati specifice adimistrare personal, intocmirea dosarului de personal;
Incheierea si inregistrarea contractelor de munca la ITM (personal roman si strain);
Modificarea, suspendarea si incetarea contractelor de munca;
Completarea si pastrarea carnetelor de munca;
Eliberarea adeverintelor catre salariati;
Gestionarea concediilor de odihna;
Mentinerea la zi a bazei de date a salariatiilor;
Arhivarea actelor;
Eliberarea si prelungirea permiselor de munca pentru cetatenii straini;
Intocmirea documentatiei si efectuarea cercetarilor disciplinare prealabile, emiterea deciziilor de sanctionare;
Urmarirerea si primirea datelor referitoare la contractul de munca si salarizare din toate punctele de lucru ale companiei;
Participarea la efectuarea salariilor, completarea OP-urilor si transmiterea la banca;
Emiterea si predarea fluturasilor catre salariati;
Depunerea statelor de plata la ITM;
Participarea la alte activitati ale societatii legate de departamentul de resurse umane;
Elaborarea si transmiterea de rapoarte lunare si statistici privind activitatea de resurse umane;
Transmiterea de informatii periodice catre departamentul contabilitate;
Intocmirea si transmiterea de note interne si proceduri;
Actualizarea periodica si transmiterea catre salariati a Regulamentului de Ordine Interioara;
Elaborarea, modificarea si transmiterea fiselor de post catre sefii de departamente;
Cunoasterea si aplicarea corecta a legislatiei in vigoare.
Bonuri de masa, telefon de serviciu, reducere servicii medicale

01.09.1998 - 31.03.2003

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inginer; inspector resurse umane

Responsabilitati:

Activitati specifice administrarii personalului si salarizarii pentru cele 3 societati ale grupului;
Incheierea si inregistratea Contractelor Individuale de Munca;
Modificarea, suspendarea si incetarea Contractelor de Munca;
Completarea si pastrarea carnetelor de munca; Relatia cu ITM;
Intocmirea documentatie pentru dosarele de pensionare;
Emiterea si eliberarea de adeverinte ;
Urmarirea pontajelor si efectuarea calculelor salariale;
Intocmirea si pastrarea statelor de plata;
Intocmirea si depunerea declaratiilor lunare (CAS, fond sanatate, fond somaj); rapoarte statistice ;
Coordonarea activitatii de resurse umane din punctele de lucru;
Colaborarea cu celelalte departamente in legatura cu recrutarea, promovarea sau sanctionarea personalului ;
Cunoasterea si aplicarea corecta a legislatiei in vigoare.
Referinte - Luchian Carmen, director resurse umane
Bonuri de masa

01.08.1996 - 30.09.1998

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer birou productie; sef birou oficiu de calcul

Responsabilitati:

Coordonarea activitatii de colectare si prelucrare a datelor necesare calculului salarial;
Intocmirea si predarea rapoartelor zilnice privind volumul productiei si al vanzarilor societatii;
Organizarea si coordonarea inventarelor;Evidenta mijloacelor fixe si a amortizarilor;
Intocmirea situatiei economico-financiare a societatii;
Coordonarea echipei oficiului de calcul al societatii (4 persoane)

01.08.1992 - 31.08.1996

Departament: inginerie

Titlu Job: inginer chimist; sef atelier

Responsabilitati:

Activitati specifice postului de sef atelier (frita) in sectia de productie; Coordonare personal;
Activitati specifice de laborator;
Activitati de evidenta si raportare in cadrul biroului de planificare - productie;
Activitati de analiza si control in cadrul biroului tehnic.

studii

 

Facultati:

1987 - 1992 Facultate: Inginerie la Institutul Politehnic Bucuresti - Facultatea Chimie Industriala din Bucuresti. Specializare silicati si compusi oxidici
1983 - 1987 Liceu / Școală profesională: Chimie industria alimentara la Liceul Agroindustrial Buftea din Buftea. Practica in laborator si la fabrica de conserve

Premii

Curs Inspector resurse umane
Curs utilizare PC (ajutor analist programator)
Curs recrutare si selectie personal
Seminarii legislatia muncii
Conferinte nationale pensii private obligatorii (pilon II) si facultative (pilon III)
Conferinte nationale Totalsoft (Charisma HR)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(incepator,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close