Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.02.1992

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.09.2010

obiectiv

 

Îmi doresc să lucrez într-un mediu profesional, dinamic care să-mi permită folosirea cunoştinţelor acumulate şi oportunităţi de avansare în cadrul companiei.

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Administrativ / Logistica, Functii publice, Protectia mediului, Protectia muncii, Naval / Aeronautic, Management

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2019 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator achizitii

Responsabilitati:

Responsabil cu mentinerea si dezvoltarea relatiei de colaborare cu furnizorii de produse, urmarind derularea corespunzatoare a contractelor comerciale.
Evaluarea si selectarea potentialilor furnizori; negocierea contractelor de furnizare; gestionarea eficienta a stocurilor; expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala.
Importarea sau exportarea de materie prima, legume sau fructe congelate, piese de schimb etc.

01.07.2017 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Sarcini:
- asigurarea legăturii dintre persoana cu funcţie de conducere şi persoane din cadrul organizaţiei sau din afara acesteia;
- preluarea de apelurile telefonice sau de diferite rapoarte şi cereri sosite pe numele persoanei cu funcţie de conducere si din companie;
- preluarea de corespondenţa (email, fax, poştă ) persoanei cu funcţie de conducere şi redactarea răspunsuri la aceasta;
- stabilirea agendei de întâlniri zilnice ale managerului pe baza programului acestuia şi în limita timpului disponibil; reprezentarea managerul la întâlniri atunci când acesta nu este prezent;
- intocmirea agendei de călătorie (bilete de avion, cazare la hotel, etc.);
- întâmpinarea (şi conducerea) persoanelor pe care managerul urmează să le întâlnească;
- organizarea şi coordonarea întâlnirilor şi conferinţelor;
- conceperea şi redactarea documentelor, prezentărilor şi a rapoartelor;
- înregistrarea, scanarea documentelor contabile şi distribuirea acestora conform procedurii interne;
- pastrarea confidentialitatii tuturor datelor la care am acces
- oferirea de suport administrativ, secretarial și general pentru operațiuni
- efectuarea de analize și cercetări juridice asupra diferitelor aspecte juridice ale clientului sau ale organizației
- oferirea de consultanță cu privire la diferite aspecte juridice și să contribuirea la elaborarea avizelor juridice, a memorandumului și a altor documente de informare
- asistarea la revizuirea materialelor juridice și la orice alte documente relevante și identificarea celor mai importante aspecte care trebuie rezolvate în mod prioritar
- asigurarea tuturor activitatilor legate de evidenta personalului si de salarizare din cadrul firmei in conformitate cu politicile firmei si cu legislatia in vigoare
- asigurarea unei bune evidente a contractelor individuale de munca si a carnetelor de munca.
- gestionarea dosarelor personale ale angajatilor.
- organizarea si derularea operatiunilor de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei
- verificarea valabilitatii actelor prezentate de angajati in vederea inscrierii lor in carnetul de munca / registrul de evidenta a salariatilor.
- asigurarea intocmirii contractelor individuale de munca, precum si arhivarea acestora.
- gestionarea documentelor de evidenta a contractelor de munca
- asigurarea completarii si transmiterea formalitatilor necesare catre banca pentru intocmirea cardurilor de salarii
-verificarea prin sondaj a condicilor de prezenta cu pontaje
- tinerea evidentei concediilor de odihna pentru fiecare departament
- la cererea salariatilor si in conformitate cu prevederile legale eliberez adeverinte

01.05.2017 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Datoriile și responsabilitățile mele sunt:
- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
- preluarea si directionarea apelurilor telefonice
- primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate
- asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor, in conformitate cu cerintele zilnice
- preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati
- redactarea planului necesar pentru desfasurarea activitatii zilnice
- asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail
- actualizarea bazei de date documente
- rezervari hotel parteneri externi, etc.
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei
- organizarea şi coordonarea întâlnirilor şi a conferinţelor
- scanarea documentelor personalului navigant, trimiterea documentelor armatorilor, intocmirea contractelor de munca a navigatorilor
- cunostinte bune operare PC MS Office - WORD, EXCEL, navigare internet
- limba engleza scris/vorbit
- capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca
- capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp
- capacitate de a respecta termene limita
- atentie catre detalii
- placere si abilitate de a invata lucruri noi
- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate

01.10.2016 - 31.05.2017

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: consultant formare

Responsabilitati:

Echipa CFPDR a organizat cursuri de calificare si absolvire in peste 70 de meserii si a calificat peste 17500 de persoane.
Responsabilitatile Consultantului Formare Profesionala sunt:

- sa acorde consultanta privind cursurile oferite de centrul de formare, atat telefonic, cat si la sediu
- sa emita facturi si bonuri fiscale si sa incaseze sumele de bani aferente taxelor de scolarizare, atat manual, cat si prin programul SmartBill
- sa creeze si sa mentina actualizata baza de date in care sunt inregistrati participantii la cursuri
- sa creeze si sa mentina actualizata baza de date cu profesorii colaboratori ai centrului de formare
- sa tina legatura cu participantii la curs si sa-i informeze cand incep cursurile, ce taxe mai au de achitat si care este orarul de desfasurare
- sa mentina actualizate informatiile din site
- eliberarea diplomelor de calificare/absolvire
- utilizare si operare SEAP

01.04.2016 - 30.04.2017

Departament: juridic

Titlu Job: jurist

Responsabilitati:

În calitate de jurist, responsabilitățile mele au fost:
- Să efectuez analize și cercetări juridice asupra diferitelor aspecte juridice ale clientului sau ale organizației
- Să ofer consultanță în diferite aspecte juridice și să contribui la elaborarea avizelor juridice, a memorandumurilor și a altor documente de informare
- să ma implic activ în pregătirea și redactarea diferitelor acte și depuneri legale și să elaborez și opinii juridice autoritare
- Să desfășor activități de cercetare juridică prin utilizarea diferitelor resurse și selectarea materialelor relevante pentru a analiza informațiile juridice
- să asist la revizuirea materialelor juridice și la orice alte documente relevante și să identific cele mai importante aspecte care trebuie rezolvate în mod prioritar
- Elaborarea formalităților privind soluționarea litigiilor și monitorizarea aplicării clauzelor legale

01.03.2013 - 31.08.2013

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: hosstes

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Masterat: Facultatea de Drept si Stiinte Administrative/Managementul institutiilor publice la Universitatea Ovidius din Constanta. Obiectivele programului de master pot fi sintetizate astfel:
- permiterea masteranzilor să acumuleze cunoştinţe aprofundate privind administraţia publică şi să-şi însuşească practicile administrative moderne pentru o carieră profesională de succes în domeniu;
- contribuirea la formarea unui corp de manageri publici profesionişti cu abilităţi şi cunoştinţe în procesul de integrare europeană.
- pregatirea masteranzilor să aplice teoriile manageriale şi instrumentele de analiză, să-şi asume responsabilităţile ca manageri publici şi să-i pregătească pentru reforma administraţiei publice;
- dezvoltarea activităţilor de cercetare ştiinţifică, consultanţă în domeniul dezvoltării instituţiilor publice, al politicilor organizaţionale şi al gestiunii riscurilor în sistemul administraţiei publice;
-Abilitatea de însuşire şi evaluare a tehnicilor utilizate în autorităţile publice, metodelor de eficientizare a managementului public, procedurilor de angazare instruire profesională a funcţionarilor publici
- Formarea aptitudinilor practice de dezvoltare a capacităţilor în luarea deciziilor în domeniul managementului public, elaborarea şi realizarea proiectelor publice în vederea eficientizării gestiunii instituţiilor publice, a patrimoniului şi bugetului public
2015 - 2016 Masterat: Facultatea de Drept si Stiinte Adminstrative/ Stiinte Penale la Universitatea Ovidius din Constanta. Obiectivele cursului postuniversitar, specializarea ştiinţe penale, sunt următoarele:
- prezentare reglementărilor legale recente în materia ştiinţelor penale, insistând asupra aspectelor de corupţie, crimă organizată, spălarea banilor, consumul drogurilor, evaziunea fiscală, infracţiuni informatice, răspunderea persoanei juridice şi altele.
- prezentarea rolului Curţii Constituţionale în judecarea excepţiilor de neconstituţionalitate a unor texte penale şi rolul Curţii Europene a Drepturilor Omului în această materie;
- prezentarea opiniilor doctrinare legate de reglementările recente, precum şi a celor controversate din literatura de specialitate;
- prezentarea comparativă a principalelor instituţii penale şi procesual penale existente în reglementările din ţările Consiliului Europei faţă de reglementările din ţara noastră;
- precizarea şi analizarea practicii judiciare în materie de drept penal şi drept procesual penal, în acord cu soluţiile existente în materie în statele Uniunii Europene.
2011 - 2015 Facultate: Facultatea de Drept si Stiinte Administrative, Specializare: Drept la Universitatea Ovidius din Constanta.
2007 - 2011 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Liceul Pedagogic din Tulcea.

Premii

Conferinte
Oct 2014 - Oct 2014: Consolidarea Statului de Drept într-un spațiu al schimbării
Dezbatere argumentata despre statul de drept alături de profesioniști cu experiență în reforma justiției:

Rolul judecătorului în statul de drept - Cristi DĂNILEȚ, judecător, Consiliul Superior al Magistraturii,

Transparența activității instanțelor ca o garanție a respectării drepturilor cetățenilor - Laura ANDREI, judecător, Președinte Tribunalul București

Statul de drept ca o garanție pentru cetățean - Laura ȘTEFAN, expert anticorupție, Expert Forum

Costin UDREA, Liderjust

- S-a discutat despre importanța independenței justiției, respectarea drepturilor omului și bună guvernare, rolul Curții Constituționale în asigurarea statului de drept în România, statul de drept ca o garanție pentru cetățean și despre ce face presa în statul de drept. S-au dezbatut aceste subiecte în contextul unei situații regionale tensionate, în care principiile democratice devin tot mai greu de apărat.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close