 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 16.10.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:01.09.2008
|
|
obiectiv | |
|
Dezvoltare profesionala
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Ploiesti, Campina Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2018 - prezent Departament: banci Titlu Job: coordonator Responsabilitati: Coordonarea echipei Telesales din cadrul Contact Center Bcr. Asigurarea de feedback, asistenta si training pentru consilieri. Asigur si coordonez buna desfăşurare a activităţii de vanzare si fidelizare pentru echipa alocata. Instruiesc şi sprijin Specialistii pentru a atinge performanţa individuală şi a echipei. Sunt responsabila de atingerea target-ului de vanzare/fidelizare si a indicatorilor de performanta pentru echipa coordonata si serviciul Contact Center pe care activez. Ma ocup de redactarea rapoartelor lunare pentru campaniile desfasurate in cadul departamentului, precum si de alocarea activitatilor pentru fiecare Agent in parte.
Efectuez selectia candidatilor pentru pozitiile libere din cadrul departamentului si sustin interviurile cu acestia. |
|
01.12.2017 - 30.04.2018 Departament: banci Titlu Job: specialist contact center asistență carduri si 24 banking Responsabilitati: Consultanta, Vanzari.Interactionarea cu clientii pe canalele de
comunicare disponibile: telefon, e- mail, curier, webchat, SMS, fax etc. asigurand
suportul informational cerut de client si distribuirea problemelor/ cererilor ce nu tin
de competenta sa catre alte canale sau entitati suport.
Promovarea produselor si serviciilor bancii sau tertilor in conformitate cu
reglementarile interne ale bancii si limitarile impuse de rolul functional ocupat.
|
|
01.07.2017 - 31.12.2017 Departament: banci Titlu Job: partener servicii clienti Responsabilitati:
Efectuarea de tranzactii cash/ non-cash pentru clientii bancii persoane fizice/juridice.
Indrumarea clientilor existenti si potentiali, in conformitate cu gama de produse bancare disponibile segmentului respectiv;
Indrumare post-vanzare pentru produsele bancare oferite;
Identificarea nevoilor clientilor si oportunitatile de vanzare ale produselor si serviciilor oferite de banca si subsidiarele bancii;
Intretinerea echipamentelor din zona de self-service si suport in utilizarea acestora.
|
|
01.05.2016 - 31.07.2017 Departament: banci Titlu Job: specialist contact center asistență carduri si 24 banking Responsabilitati: Consultanta, Vanzari.Interactionarea cu clientii pe canalele de
comunicare disponibile: telefon, e- mail, curier, webchat, SMS, fax etc. asigurand
suportul informational cerut de client si distribuirea problemelor/ cererilor ce nu tin
de competenta sa catre alte canale sau entitati suport.
Promovarea produselor si serviciilor bancii sau tertilor in conformitate cu
reglementarile interne ale bancii si limitarile impuse de rolul functional ocupat.
|
|
01.08.2012 - 31.05.2016 Departament: banci Titlu Job: consilier financiar contact center infobcr Responsabilitati: Consultanta, Vanzari.Interactionarea cu clientii pe canalele de
comunicare disponibile: telefon, e- mail, curier, webchat, SMS, fax etc. asigurand
suportul informational cerut de client si distribuirea problemelor/ cererilor ce nu tin
de competenta sa catre alte canale sau entitati suport.
Promovarea produselor si serviciilor bancii sau tertilor in conformitate cu
reglementarile interne ale bancii si limitarile impuse de rolul functional ocupat.
|
|
01.11.2011 - 31.08.2012 Departament: banci Titlu Job: consilier financiar contact center infobcr Responsabilitati: Consultanta, Vanzari.Interactionarea cu clientii sau potentialii clienti ai bancii pe canalele de comunicare telefonice.
Asigurarea suportului informational, promovarea si vinzarea produselor si serviciilor bancii clientilor existenti sau potentialilor clienti
|
|
01.10.2010 - 30.11.2011 Departament: telecomunicatii Titlu Job: customer service & telesales representative Responsabilitati: Promovarea serviciilor Vodafone clientilor deja existenti,rezolvarea solicitarilor si nemultumirilor venite din partea clientilor cu valoare aproximativ intre 12 si 30 euro, vanzarea de servicii mobile pentru High ValueCustomers(40 - 200 euro), ajutarea clientilor in utilizarea serviciilor achizitionate.
|
| studii | |
|
Facultati: 2009 - 2011 Masterat: Tehnologii avansate pentru prelucrarea informatiei la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Informatica la Universitatea Petrol si Gaze din Ploiesti.
2002 - 2006 Liceu: Electronica la Liceul Industrial Energetic din Campina.
Premii Calificari
Jun 2006: Atestat Electronica
Hobby-uri
citit, muzica, pictura, fotografie
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|