Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 05.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.08.2006

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Principalul obiectiv este de a-mi gasi un post unde sa am posiblilitatea de a demonstra calitatile dobandite pana acum, dar si de a acumula noi abilitati.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Doresc sa beneficiez de increderea si sprijinul celor din jur inca de la inceput.

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Marketing, Administrativ / Logistica, Functii publice, Internet / e-Commerce, Transport / Distributie, Achizitii, Import - export, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2016 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordonator

Responsabilitati:

Oferirea suportului necesar procesului de restructurare a creditelor clienților retail;
Efectuarea evaluărilor calitative pentru ofițerii de colectare și specialiștii restructurare și oferirea feedback-ului corespunzător;
Coordonarea acțiunilor specifice de colectare a debitelor restante de la clienții Băncii (apeluri telefonice, scrisori, mesaje scrise, notificări);
Asigurarea suportului pentru monitorizarea sistemelor specifice de apelare telefonică și sistemelor de înregistrare a apelurilor telefonice;
Întocmirea rapoartelor operaționale, inclusiv rapoarte privind activitățile de efectuare și preluare a apelurilor către/de la clienții Băncii;
Aplicarea strategiilor pentru activitatea de colectare amiabilă, inclusiv prioritizarea campaniilor de contactare telefonică a clienților;
Asigurarea suportului necesar pentru dezvoltarea de proceduri de lucru specifice activității de colectare amiabilă;
Analizarea și oferirea feedback-ului pentru situațiile reclamate de către clienții Băncii;
Relația cu furnizorii de materiale consumabile, servicii de mentenanță, securitate, etc;

01.04.2012 - 31.01.2016

Departament: banci

Titlu Job: ofițer colectare senior

Responsabilitati:

-Oferirea suportului necesar colegilor aflati in situatii dificile;
-Oferirea training-ului necesar noilor angajati;
-Raportarea superiorului ierarhic a problemelor intampinate din cadrul echipei;
-Propunerea si eficientizarea modului de lucru;
-Contactarea tuturor tipurilor de clienti- debitori;
-Informarea cu privire la restante, consecinte, beneficii;
-Identificarea si actualizarea motivelor de neplata si oferirea solutiilor;
-Negocierea platilor restantelor intr-un timp cat mai apropiat;
-Responsabilizarea si fidelizarea clientilor;
-Monitorizarea platilor si a promisiunilor de plata;
-Preluarea eventualelor reclamatii si rezolvarea acestora prin raspuns profesionist.

01.09.2010 - 01.03.2012

Departament: banci

Titlu Job: ofiter colectare amiabila

Responsabilitati:

-Contactarea tuturor tipurilor de clienti- debitori;
-Informarea cu privire la restante, consecinte, beneficii;
-Identificarea si actualizarea motivelor de neplata si oferirea solutiilor;
-Negocierea platilor restantelor intr-un timp cat mai apropiat;
-Responsabilizarea si fidelizarea clientilor;
-Monitorizarea platilor si a promisiunilor de plata.

01.07.2008 - 07.05.2010

Departament: banci

Titlu Job: administrator client popriri

Responsabilitati:

Operarea sistarilor atat primite letric cat si electronic
Operarea suspendarilor provizorii si pt insolventa
Deblocarea temporara a conturilor clientilor popriti cf legilor in vigoare

Realizari:

In perioada in care am facut parte din echipa de infiintari popriri (aproximativ 60 persoane), m-am situat in permanenta in primii 2 atat calitativ cat si cantitativ.
Din februarie 2009 - din momentul in care am fost ales pt a face parte din echipa de sistari a crescut numarul solicitarilor operate cu 150%.

studii

 

Facultati:

2010 - 2012 Masterat: Economie la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Masterat de cercetare – Comunicare în afaceri – cursuri zi
2007 - 2010 Facultate: Economie la Universitatea Româno-Americană din Bucuresti. Relații Comerciale și financiar-bancare interne și internaționale
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica - Informatica la Liceul Teoretic “Lucian Blaga” din Bucuresti.

Premii

Traininguri
Nov 2011 - Nov 2011: Training Negociere si influentare persuasiva in colectarea debitelor

Oct 2010 - Oct 2010: Training Controlul relatiei cu clientii debitori

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close