Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 22.02.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:24.04.2007

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Atingerea unui nivel profesional cat mai ridicat in domeniul bancar.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Bacau

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2017 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: coordinator implementation & support, wholesale banking client services

Responsabilitati:

Activitatile şi responsabilitatile principale sunt urmatoarele:
• Suport tehnic oferit clientilor WB (Wholesale Banking) si MCB (Mid-Corporate Banking) in cazul aplicatiei Inside Business Payments CEE;
• Monitorizarea functionarii corecte in cazul robotului aplicatiei Inside Business Payments CEE, monitorizarea incarcarii extraselor de cont in format MT940, monitorizarea incarcarii tranzactiilor in asteptare pentru carduri, deschiderea de tichete locale / regionale catre departamentul IT si permanenta informare catre clienti in legatura cu status-ul incidentelor (in cazul aparitiei incidentelor);
• Monitorizarea incarcarii corecte a fisierelor cu noi clienti si conturi in IBP CEE, monitorizarea functionarii corecte in cazul ordinelor de plata recurente, monitorizarea functionarii corecte in cazul miscarilor de pe conturi in IBP CEE, monitorizarea incarcarii cursurilor de schimb in IBP CEE; deschiderea de tichete locale catre departamentul IT si permanenta informare catre clienti in legatura cu status-ul incidentelor (in cazul aparitiei incidentelor);
• Monitorizarea incarcarii corecte a rapoartelor de reconciliere prin IBP CEE si prin SFTP catre clienti, deschiderea de tichete locale catre departamentul IT si permanenta informare catre clienti in legatura cu status-ul incidentelor (in cazul aparitiei incidentelor);
• Suport tehnic oferit clientilor WB (Wholesale Banking) si MCB (Mid-Corporate Banking) in cazul convertorului XML;
• Suport tehnic oferit clientilor WB (Wholesale Banking) si MCB (Mid-Corporate Banking) in cazul fisierelor de plati in format MT100, MT103, MT104, XML st txt tab delimited (ex.: prezentarea specificatiilor tehnice in vederea implementarii corecte in sistemul ERP);
• Efectuarea platilor in mediul de teste IBP CEE;
• Monitorizarea rapoartelor de reconciliere cu mandate noi / modificate / sterse de debitare directa si instructiuni de debitare directa procesate si/sau respinse; monitorizarea procesarii instructiunilor de debitare directa, oferind clientilor beneficiari suportul tehnic necesar;
• Incarcarea manuala a rapoartelor de reconciliere in IBP CEE;
• Monitorizarea functionarii corecte in cazul incarcarii fisierelor de la client catre banca din IBP CEE;
• Incarcarea stirilor in IBP CEE;
• Actualizarea listei bancilor locale in IBP CEE;
• Suport tehnic oferit in cazul rapoartelor care contin informatii cu privire la instrumentele de debit incarcate in IBP CEE;
• Monitorizarea procesarii si/sau respingerii platilor;
• Initierea de investigatii in cazul platilor efectuate prin IBP CEE, SFTP si canale SWIFT;
• Generarea de rapoarte (ex: rapoarte cu drepturile utilizatorilor, rapoarte cu plati);
• Modificarea textelor in machetele de plati, notele de subsol si in alertele din IBP CEE;
• Actualizarea manualului de utilizare in cazul aplicatiei IBP CEE;
• Incarcarea manuala a rapoartelor de reconciliere prin SFTP;
• Crerea fisierelor de tip batch (executabile) in vederea incarcarii rapoartelor de reconciliere in IBP CEE;
• Initierea de investigatii in cazul tranzactiilor afisate in extrasul de cont comparativ cu tranzactiile afisate in rapoartele de reconciliere.

01.09.2013 - 31.03.2017

Departament: banci

Titlu Job: agent servicii client (specialist second line call center)

Responsabilitati:

Activitatile şi responsabilitatile principale sunt urmatoarele:
• Informatii generale oferite clienţilor ING şi non-ING despre tipurile de conturi, carduri, credite, economii pentru persoane fizice şi juridice; taxe şi comisioane;
• Informaţii oferite clienţilor ING: restricţii (neactualizare date, detalii poprire, deblocări de venituri), sold, IBAN, asigurări (credit protect, vita protect, casco, locuinţă, RCA), plăţi RON/valută;
• Activarea/modificarea/dezactivarea serviciului „Alerte SMS”, dezactivarea serviciului Push;
• Suport oferit clienţilor ING în cazul serviciului Home’Bank (Internet banking) şi Home’Bank Mobile, deblocări user Home’Bank / digipass, dezactivare acces;
• Modificare de date la solicitarea clienţilor ING;
• Transmiterea diferitelor scrisori catre clienţii ING (scadenţar, situaţie cont, confirmare închidere credite de nevoi personale fără ipotecă sau a liniei de credit, extras de cont ş.a.);
• Emiterea, blocarea, deblocarea , modificarea limitelor cardurilor;
• Deblocarea parolelor 3DSecure în cazul tranzacţiilor online efectuate pe site-uri înrolate în serviciul 3DSecure;
• Retipărirea codurilor PIN;
• Colaborarea cu diverse departamente din cadrul ING;
• Credite: rambursare parţială; card de credit: explicatii cu privire la calculul ratei, explicatii cu privire la calculul dobanzii, esalonari in planuri de rate pentru tranzactii mai mari de 100 RON; invalidare trimitere extras credit la adresa de corespondenţă;
• Tranzacţii card: refuz la plată (nerecunoscute şi eronate/nefinalizate – cont debitat de 2 ori, plătit prin alte mijloace, bunuri nefurnizate), deblocări tranzacţii cu cardul nefinalizate/eronate aflate în aşteptare, rezolvarea incidentelor apărute la depuneri şi retrageri de numerar de la ATM-urile ING);
• Retur taxe şi comisioane nejustificate;
• Alte operaţiuni: anulare plăţi RON/valută în aşteptare; returnare contravaloare reîncărcare cartelă, cereri de investigaţie plăţi în RON/valută;
• Depozit bonus: constituiri şi lichidări.

01.09.2012 - 15.10.2012

Departament: imobiliare

Titlu Job: broker imobiliar acreditat abi (asociaţia brokerilor imobiliari)

Responsabilitati:

In perioada 1 septembrie 2012 – 15 octombrie 2012 am efectuat un stagiu de practica la S.C. Corbeanca Aristocrat Imobiliare S.R.L. Domeniile de activitate imobiliara au fost urmatoarele: inchirieri si vanzari case/vile in zonele Corbeanca, Balotesti si Snagov; vanzari terenuri in zona Corbeanca. Activitatile şi responsabilitatile principale au fost urmatoarele:
• Evaluarea imobilelor si terenurilor;
• Preluarea in portofoliu a ofertelor imobiliare si promovarea acestora prin canale mass-media de larga audienta;
• Stabilirea unui pret de piata realist, atractiv, dar si corect, care sa mareasca sansele finalizarii rapide a unei tranzactii imobiliare, prin furnizarea de analize de piata comparative;
• Programarea vizionarilor printr-un management al timpului adecvat;
• Consultanta si informare in legatura cu procedura incheierii unei tranzactii imobiliare inclusiv lista documentatiei necesara.

studii

 

Facultati:

2011 - 2013 Masterat: Administrarea afacerilor in turism la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Absolvent al programului de masterat de cercetare „Administrarea afacerilor în turism” din cadrul Facultăţii de Comerţ aparţinând Academiei de Studii Economice din Bucureşti, statut buget, forma de învăţământ: zi
2008 - 2011 Facultate: Administrarea afacerilor în comerţ, turism, servicii, merceologie şi managementul calităţii la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Absolvent al Facultaţii de Comert din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, statut buget, forma de invatamant: zi
2004 - 2008 Liceu / Școală profesională: Economie la Colegiul Economic "Ion Ghica" din Bacau.

Premii

Certificari
Dec 2019 - Dec 2019: SQL Querying for Business
Certificat de absolvire a cursului „SQL Querying for Business” organizat de Data Training in anul 2019
Dec 2017 - Dec 2017: Advanced Microsoft Excel 2013
Certificat de absolvire a cursului avansat Microsoft Excel 2013 organizat de catre ComputerLand Romania in anul 2017
Sep 2016 - Oct 2016: JavaScript / jQuery
Certificat de absolvire a cursului „JavaScript / jQuery” in anul 2016 organizat de Absolute Pro Training
Apr 2016 - May 2016: Web Design (HTML/CSS/Dreamweaver)
Certificat de absolvire a cursului „Web Design (HTML/CSS/Dreamweaver)” în anul 2016 organizat de Absolute Pro Training
Traininguri
May 2014 - May 2014: Performant Customer Care
Certificat de absolvire a cursului „Performant Customer Care” în anul 2014 organizat de către trainerul Nic Enache (training în cadrul ING N. V. Amsterdam, sucursala Bucureşti)
Sep 2012 - Sep 2012: Asociatia Brokerilor Imobiliari
Certificat de absolvire a cursurilor de perfecţionare pentru ocupaţia de agent imobiliar (broker imobiliar) în anul 2012 organizate de Asociatia Brokerilor Imobiliari
Oct 2011 - Jan 2012: Worldspan
Diplomă Worldspan Basic
Feb 2011 - Jun 2011: Etica în afaceri
Certificat de absolvire a cursului “Etica în afaceri” în anul 2011 organizat în cadrul Proiectului strategic “Centru Pilot integrat pentru iniţierea şi sprijinirea afacerilor în scopul creşterii competitivităţii economiei româneşti în condiţiile aderării la Uniunea Europeană”, contract POS DRU, cofinanţat din Fondul Social European POS DRU 2007-2013.
Feb 2011 - Jun 2011: Managementul evenimentelor de afaceri
Certificat de absolvire a cursului “Managementul evenimentelor de afaceri” în anul 2011 organizat în cadrul Proiectului strategic “Centru Pilot integrat pentru iniţierea şi sprijinirea afacerilor în scopul creşterii competitivităţii economiei româneşti în condiţiile aderării la Uniunea Europeană”, contract POS DRU, cofinanţat din Fondul Social European POS DRU 2007-2013.
Calificari
Jul 2013: Diplomă de master în domeniul "Administrarea afacerilor", programul de masterat de cercetare "Administrarea afacerilor în turism"

Jul 2011: Diplomă de licenţă în care am primit titlul de "Licentiat în ştiinţe economice" în domeniul "Administrarea afacerilor", specializarea "Administrarea afacerilor în comerţ, turism, servicii, merceologie şi managementul calităţii"

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close