Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 16.09.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.11.2012

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Iasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2018 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: controlor de gestiune

01.07.2017 - 31.01.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: business partner

01.01.2016 - 31.01.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: administrator baze de date

Responsabilitati:

Responsabilitățile mele includ:
▪ Gestionarea și actualizarea de rapoarte în mod regulat (axate pe organizarea internă, fiind non-productive și non-client), pe baza mai multor surse de date pentru un client;
▪ Furnizarea de rapoarte care implică colectarea manuală a datelor și introducerea de informatii in sistem;
▪ Evaluarea, îmbunătățirea și reproiectarea rapoartelor existente, în funcție de noile surse sau de nevoile de imbunatatire a afacerii clientului;
▪ Automatizarea sau optimizarea rapoartelor complexe, astfel incat munca manuală sa fie redusă;
▪ Analiza bazelor de date și urmărirea acestora in vederea îmbunătățirii unui proces sau la nivel organizațional;
▪ La cerere internă sau externă, analiza și dezbaterea performanței recente în comparație cu performanțele potentiale pe baza rapoartelor complexe;
▪ Responsabilitate pentru managementul și calitatea datelor;

01.04.2015 - 31.01.2016

Departament: achizitii

Titlu Job: asistent achizitii

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:
▪ Sprijinirea procedurilor firmei privind înregistrarea, eliberarea și arhivarea proceselor verbale de cumpărare, completate cu activități precum: urmărirea comenzilor si asigurarea respectării procedurilor de audit;
▪ Inregistrarea în SAP a formularelor de achizitie în funcție de nevoile și aprobările solicitanților;
▪ Verificarea cererilor în curs de achizitie, prin extragerea diferitelor rapoarte din SAP si prelucrarea acestora;
▪ Extragerea și verificarea rapoartelor din SAP - cu privire la ordinele de achizitie neconfirmate sau din trecut si informarea părților implicate;
▪ Primirea de e-mailuri și telefoane de la furnizori și solicitanții si solutionarea problemelor acestora care interconectau departamente diferite, precum: achiziții, logistică și finanțe;
▪ Efectuarea sarcinilor generale de birou: programarea întâlnirilor, rezervari, comenzi protocol etc.

01.11.2013 - 30.04.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: sales advisor

Responsabilitati:

Principalele activităţi şi responsabilităţi:
▪ Asigurarea serviciului direct și indirect clienților;
▪ Încasarea și supravegherea încasărilor cu diferite instrumente de plată;
▪ Vânzare adițională/opțională;
▪ Emiterea de facturi, dispoziții de plată/încasare și chitanțe;
▪ Soluționarea de reclamații.

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Economie la Alexandru Ioan Cuza; Facultatea de Economie și administrarea afacerilor din Iasi. Master: Contabilitate, expertiză și audit
Principalele materii studiate:
▪ Contabilitate aprofundată; Contabilitate de gestiune aprofundată;
▪ Audit; Metodologia auditului financiar; Bazele auditului financiar şi expertiza contabilă;
▪ Diagnostic financiar-contabil; Concepte şi teorii de evaluare în afaceri.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Economie la Alexandru Ioan Cuza, Facultatea de economie și administrarea afacerilor din Iasi. Studii de licență: Contabilitate și informatica de gestiune
Principalele materii studiate:
▪ Contabilitate financiară; Finanțe;
▪ Contabilitatea operațiunilor fiscale ale întreprinderii;
▪ Baze de date; ERP; Sisteme informaționale financiar-contabile.
2010 - 2013 Facultate / Colegiu: Pedagogie la Alexandru Ioan Cuza; Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic din Iasi. Certificat de absolvire a programului de formare psihopedagogică - Nivelul I
2006 - 2010 Liceu: Matematică-Informatică la Colegiul Național ”Gh. Vrănceanu”, din Bacau.

Facultati in straiatate

-

Premii

Diplomă de bacalaureat; Certificat de absolvire a liceului; Atestat în informatică; Diploma de licenta;



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close