Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 23.03.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:26.09.2006

obiectiv

 

Pasiunea veche si experienta in contabilitate ma indeamna sa continui drumul in acelasi domeniu prin realizarea unei cariere solide care sa ma satisfaca. De asemenea, notiunile teoretice si cunostintele dobandite in practica cu privire la salarizare si resurse umane reprezinta un domeniu in continua schimbare datorita legislatiei. Acest lucru ma indeamna sa explorez si aceasta latura a contabilitatii.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Ploiesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2013 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controlor de gestiune

Responsabilitati:

Gestionarea conturilor contabile:
- inregistrarea facturilor de servicii,interne si externe,de investitii, urmarirea spre plata a acestora, emiterea facturilor pentru clientii diversi,deseuri, inregistrarea cesiunilor, a deconturilor de cheltuieli, a documentelor de casa, a provizioanelor pentru facturi nesosite si cheltuieli in avans, inchiderea mijloacelor de incasare, verificarea conturilor automate
-acordarea prin casa a ajutoarealor sociale, avansurilor si lichidarilor salariale
-notiuni privind Codul Muncii, dreptul muncii si contabilitate salariala (diurna interna si externa, calcul de salarii, contributii sociale, avantaje salariale, deducere personala)
-urmarirea si inchiderea conturilor contabile de salarii: retineri, avansuri salariale, angajamente de plata, avantaje salariale,abonamente de sanatate, diurne, etc.
-inregistrarea zilnica a operatiunilor prin casa (avansuri de trezorerie,vsalariale, lichidari, restituiri de avansuri, alimentari din incasarile zilnice, incasarile de facturi cash si cu cardul de la clienti pentru colaboratorul Paypoint, tranzactiile Western Union, asigurarile efectuate in numele brokerului Otto Broker, etc
-verificarea sponsorizarilor (cesiuni, contracte) si transmiterea catre sediul central a documentelor justificative in vederea calculului impozitului pe profit
-realizarea situatiei de impozitare a premiilor si calculul impozitului aferent
-realizarea lunara a declaratiei de mediu prin intocmirea raportului de ambalaje din receptii externe si productie proprie
-realizarea bugetelor pentru anul urmator ( de 2 ori pe an) pentru cifra de afaceri si toti indicatorii comerciali,cheltuieli ale magazinului, la nivel raion si luna, suport pentru departamentele comerciale si noncomerciale, completarea si verificarea rapoartelor.
Organizarea si participarea la inventarele anuale si semestriale, alcatuirea comisiilor de numarare, selectia articolelor supuse verificarii, intocmirea de statistici cu privire la lipsurile din gestiune si arhivarea documentelor conform legislatiei in vigoare
Realizarea de rapoarte specifice (zilnice,lunare,semestriale si anuale)
-intocmirea de situatii zilnice: cifra de afaceri, marja la vanzare, rebut, decota, valoare de stoc, etc
-intocmirea situatiilor lunare versus an anterior si buget, analiza acestora, acordarea de suport pentru eficientizarea costurilor: Contul de rezultat la nivel de raion, Contul de rezultat al magazinului, Cifra de afaceri, debit, cos mediu, ore lucrate, stoc si corectii de stoc, cheltuieli generale, mijloace de plata, salarii, decota, casse-uri, demarca, etc
-verificare la nivel comercial: stocuri negative, rebuturi, diferente de inventar, decota, corectii de stoc, retururi, etc
-verificarea receptiilor,retururilor si gratuitatilor de marfa
-verificarea marjelor la vanzare, a preturilor de vanzare, a PMP-urilor
-verificarea mijloacelor de incasare la casa de marcat zilnic si realizarea unei analize comparative intre SAP si Fujitsu
-urmarirea contractelor negociate la nivel local pentru prelungire si intocmirea actelor aditionale/reziliere

Realizarea Permanentei de magazin
-gestionarea reclamatiilor clientilor si neconformitatilor aparute pe timpul permanentei, reprezentarea directorului de magazin in fata autoritatilor atunci cand este cazul
-verificarea nivelului de umplere a rafturilor, a capetelor de raft si plasarilor
-verificarea prezentei, amplasarea si corectitudinea semnalizarii si a preturilor de vanzare
-verificarea starii si aranjarea carucioarelor de cumparaturi si a cosurilor de mana
-verificarea curateniei magazinului: suprafata de vanzare, depozire, toalete, vestiare angajati, etc
-organizarea returului de produse aflate la Serviciul Clienti
-realizarea periodic de tururi ale magazinului, cu sau fara managerii de permanenta departamente
-cunoasterea in aprofunzime a programului SAP ERP

Suport pentru audit intern si extern

01.04.2012 - 31.08.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

-inregistrarea facturilor proforme, facturilor provenite de la furnizori interni/externi, imobilizari/ avansuri imobilizari, cesiuni, garantii, rambursarea garantiilor pentru Serviciile Centrale si magazinele in deschidere
-emiterea si inregistrarea facturilor diverse pentru furnizori interni si externi, chirii pentru societatile funciare, servicii, refacturari, comisioane card credit
-urmarirea conturilor 23* ”imobilizari in curs”, solocitarea proceselor verbale de punere in functiune, pregatirea acestora pentru serviciile centrale , incadrarea duratei de amortizare si darea in functiune a acestora, scoatearea din functiune, lansarea amortizarii lunare
-reevaluarea lunara a garantiilor, avansurilor pentru imobilizari emise, soldul 408 in valuta
-calculul si inregistrarea provizioanelor lunare
-inchiderea Tva si Tva la incasare lunar
-inregistrarea impozitului pe profit, a impozitului retinut la sursa, a impozitelor aferente premiilor in vederea achitarii
-centralizarea informatiilor pentru declaratia 394 si intocmirea acesteia
-verificarea jurnalelor de cumparari si achizitii, verificarea corectitudinii folosirii codurilor de taxa corespunzatoare in SAP , efectuarea corectiilor necesare si intocmirea declaratiei privind achizitiile intracomunitare 390.
-solicitarea si verificarea fisei sintetice
-pregatirea trimestrial a situatiei cu cheltuielile deductibile privind sponsorizarile pentru obtinerea creditului fiscal la impozitul pe profit
-realizarea Intercompanies (INTERCO), verificarea si inregistrarea in programul HFM
-Raportarea lunara in HFM a balantei in vederea consolidarii
-urmarirea createlor neincasate si informarea persoanelor in masuea sa intreprinda masuri de recuperare a acestora
-inregistrarea compensarilor, anularilor de compensare, pregatirea si inregistrarea autofacturarilor
-completarea periodic a registrelor societatii
-intocmirea anual a documentatiei necesara realizarii inventarului patrimoniului societatii
-pastrarea legaturii cu administratiile financiare
-suport anual pentru audit si alte solicitari la cerere

01.04.2011 - 30.04.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor contabile (facturi de vanzare/cumparare, extrase de banca), intocmirea situatiei bancare, verificarea conturilor in programul CCMX Win Winner Comptabilite pentru firme din Franta cu diferite obiecte de activitate, precum si pastrarea legaturii zilnic cu colaboratorii din Franta pentru eventualele probleme.

01.06.2009 - 30.09.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: asistent contabil

Responsabilitati:

întocmirea în formă adecvată, legală, a registrelor contabile obligatorii pe baza inregistrarilor efectuate, grupajul soldurilor sintetice din balanţă în situaţiile financiare, analiza si interpretarea corelaţiilor privind indicatorii de bilanţ (situaţia patrimoniului, cheltuielile, veniturile si rezultatul ca un tot unitar).

01.04.2008 - 31.10.2008

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

operatiuni contabilitate: inregistrare extrase de banca,casa, facturi de vanzare/cumparare, intocmire jurnal de cumparari si vanzari,registru de casa,verificarea acestora,gestiunea pentru intreprindere de productie,intocmire raportari specifice, pastrarea legaturii cu institutiile statului
bonuri de masa

studii

 

Facultati:

2012 - 2015 Doctorat: Expert contabil la Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania-filiala Bucuresti din Bucuresti. Membru C.E.C.C.A.R Dambovita din noiembrie 2015
2010 - 2012 Masterat: Contabilitate, Audit si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2007 - 2010 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2003 - 2007 Liceu / Școală profesională: Matematica-informatica la Liceul I.L.Caragiale din Moreni.

Premii

Atestat de Competente Profesionale in operare PC

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,incepator,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close