 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 11.01.1991 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:06.03.2013
|
|
obiectiv | |
|
Sa invat cat mai multe lucruri noi si totodata sa aplic ceea ce am invatat pana acum. Sa demonstrez ca oricat de grea este provcarea ma adaptez si voi da rezultate demne de aprecieri.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Bucuresti Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.03.2019 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: controlling specialist |
|
01.03.2017 - 31.03.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: report to record analyst Responsabilitati: - Responsabil pentru activitatile de contabilitate generala ( conturile de GL, inregistrari de jurnale, mijloace fixe, accruals, provizioane, activitati de inchidere lunare , trimestriale si anuale);
- Reconcilierea si inchiderea conturilor de GL;
- Responsabil cu reclasificarea si corectarea jurnalelor contabile;
- Inregistrarea zilnica a extraselor de banca;
- Intocmirea documentatiei pentru controalele interne si externe;
- Comunicare cu toate de partamentele de Financi, atat interne cat si externe;
- Am partitipat in tranzitie integrala catre Genpact fiind parte din primul wave.
|
|
01.07.2015 - 31.03.2017 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: - evidenta si inregistrare facturi furnizori;
- evidenta si inregistrare cheltuieli pe centre de cost;
- evidenta, verificare si inregistrare registre de casa;
- evidenta si inregistrare deconturi de cheltuieli;
- evidenta si inregistrare extrase de banca;
- intocmire declaratii, situatii financiare;
- alte sarcini stabilite de conducatorul departamentului.
|
|
01.01.2015 - 31.07.2015 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: consultant it- domeniul financiar-contabil Responsabilitati: -Analiza flux informational la client;
-Implementare program software la clientii, atat din Bucurest cat si din tara, ceea ce implica configurarea de programe, training si supor tehnic.
Mentionez ca lucrez cu departamentele financiar-contabile din sistemul medical. Softul se numeste Hipocrate si se adreseaza spitalelor din toata tara. |
|
01.04.2014 - 31.01.2015 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: referent in domeniul financiar-contabil Responsabilitati: -Intocmire contracte vanzare-cumparare
-Inregistrarea lor in soft-ul SeniorERP
-Redactarea notificarilor si somatiilor
-Intocmirea lunara a situatiei " Cheltuieli/salariat" |
|
01.11.2013 - 31.03.2014 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: -Inregistrare facturi intrare-iesire
-Inregistrare extrase banca Ron/Euro
-Inregistrare chitante/bonuri
-Inregistrare state salarii
-Verificare balanta
-Intocmire declaratii ( ex. Decontul 300)
Mentionez ca aveam in portofoliu aproximativ 12 firme, dintre care doar 6 sau 7 aveau un volum mai mare de documente. Ca si obiect de activitate acestea erau: un hotel, un restaurant, o firma de IT, 3 firme de consultanta si management. |
|
01.08.2013 - 31.10.2013 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: voluntar Responsabilitati: -Inregistrare facturi intrare-iesire
-Inregistrare extrase banca Ron/Euro
-Inregistrare chitante/bonuri Verificare balanta
-Intocmire declaratii ( ex. Decontul 300)
-Inregistrare state salarii
Mentionez ca aveam in portofoliu aproximativ 12 firme, dintre care doar 6 sau 7 aveau un volum mai mare de documente. Ca si obiect de activitate acestea erau: un hotel, un restaurant, o firma de IT, 3 firme de consultanta si management. |
|
01.05.2013 - 01.07.2013 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: practicant Responsabilitati: Pe perioada practicii am vazut cum se face intocmirea registrului de casa in baza actelor, mi-a fost aratat cum se face inregistrarea cronologica a actelor contabile din registrul de casa, am aflat cum se face efectuarea platilor prin banca, am vazut cum se intocmeste jurnalul de banca zilnic in baza extraselor de banca si se inregistreaza actele in conturi contabile |
| studii | |
|
Facultati: 2015 - prezent MBA: CONTABILITATE la CECCAR din Bucharest.
2014 - 2015 Masterat: Contabilitate, Audit si Informatica de Gestiune cu predare in limba engleza la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2010 - 2013 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucharest.
Premii Conferinte
Apr 2012 - Apr 2012: Practical Accounting Day
Workshop - ADEVARIS
Feb 2012: ACCA DAYS
Certificari
May 2010: Atestat Informatica
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|