Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 11.01.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.03.2013

obiectiv

 

Sa invat cat mai multe lucruri noi si totodata sa aplic ceea ce am invatat pana acum. Sa demonstrez ca oricat de grea este provcarea ma adaptez si voi da rezultate demne de aprecieri.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Internet / e-Commerce, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controlling specialist

01.03.2017 - 31.03.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: report to record analyst

Responsabilitati:

- Responsabil pentru activitatile de contabilitate generala ( conturile de GL, inregistrari de jurnale, mijloace fixe, accruals, provizioane, activitati de inchidere lunare , trimestriale si anuale);
- Reconcilierea si inchiderea conturilor de GL;
- Responsabil cu reclasificarea si corectarea jurnalelor contabile;
- Inregistrarea zilnica a extraselor de banca;
- Intocmirea documentatiei pentru controalele interne si externe;
- Comunicare cu toate de partamentele de Financi, atat interne cat si externe;
- Am partitipat in tranzitie integrala catre Genpact fiind parte din primul wave.

01.07.2015 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

- evidenta si inregistrare facturi furnizori;
- evidenta si inregistrare cheltuieli pe centre de cost;
- evidenta, verificare si inregistrare registre de casa;
- evidenta si inregistrare deconturi de cheltuieli;
- evidenta si inregistrare extrase de banca;
- intocmire declaratii, situatii financiare;
- alte sarcini stabilite de conducatorul departamentului.

01.01.2015 - 31.07.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: consultant it- domeniul financiar-contabil

Responsabilitati:

-Analiza flux informational la client;
-Implementare program software la clientii, atat din Bucurest cat si din tara, ceea ce implica configurarea de programe, training si supor tehnic.

Mentionez ca lucrez cu departamentele financiar-contabile din sistemul medical. Softul se numeste Hipocrate si se adreseaza spitalelor din toata tara.

01.04.2014 - 31.01.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: referent in domeniul financiar-contabil

Responsabilitati:

-Intocmire contracte vanzare-cumparare
-Inregistrarea lor in soft-ul SeniorERP
-Redactarea notificarilor si somatiilor
-Intocmirea lunara a situatiei " Cheltuieli/salariat"

01.11.2013 - 31.03.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

-Inregistrare facturi intrare-iesire
-Inregistrare extrase banca Ron/Euro
-Inregistrare chitante/bonuri
-Inregistrare state salarii
-Verificare balanta
-Intocmire declaratii ( ex. Decontul 300)

Mentionez ca aveam in portofoliu aproximativ 12 firme, dintre care doar 6 sau 7 aveau un volum mai mare de documente. Ca si obiect de activitate acestea erau: un hotel, un restaurant, o firma de IT, 3 firme de consultanta si management.

01.08.2013 - 31.10.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: voluntar

Responsabilitati:

-Inregistrare facturi intrare-iesire
-Inregistrare extrase banca Ron/Euro
-Inregistrare chitante/bonuri Verificare balanta
-Intocmire declaratii ( ex. Decontul 300)
-Inregistrare state salarii

Mentionez ca aveam in portofoliu aproximativ 12 firme, dintre care doar 6 sau 7 aveau un volum mai mare de documente. Ca si obiect de activitate acestea erau: un hotel, un restaurant, o firma de IT, 3 firme de consultanta si management.

01.05.2013 - 01.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

Pe perioada practicii am vazut cum se face intocmirea registrului de casa in baza actelor, mi-a fost aratat cum se face inregistrarea cronologica a actelor contabile din registrul de casa, am aflat cum se face efectuarea platilor prin banca, am vazut cum se intocmeste jurnalul de banca zilnic in baza extraselor de banca si se inregistreaza actele in conturi contabile

studii

 

Facultati:

2015 - prezent MBA: CONTABILITATE la CECCAR din Bucharest.
2014 - 2015 Masterat: Contabilitate, Audit si Informatica de Gestiune cu predare in limba engleza la Academia de Studii Economice din Bucharest.
2010 - 2013 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Academia de Studii Economice din Bucharest.

Premii

Conferinte
Apr 2012 - Apr 2012: Practical Accounting Day
Workshop - ADEVARIS
Feb 2012: ACCA DAYS

Certificari
May 2010: Atestat Informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close