Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 09.05.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:06.02.2004

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Dezvoltare profesionala de durata intr-o institutie unde să pot pune în practică cunoştinţele acumulate pana in prezent si sa imi aduc contributia la imbunatatirea performantelor companiei prin realizarea obictevelor propuse.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2019 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabilitate furnizori/ decontari cu furnizorii

Responsabilitati:

Evidența conturilor de furnizori, codificarea si trimiterea spre aprobare a facturilor care necesita acest lucru.
Plata facturilor scadente prin emitere de cecuri sau transferuri bancare (BACS). Soluționarea reclamațiilor de plată venite de la furnizori;
Verificarea si reconciliarea cu declaratiile furnizorilor,
Responsabil de analiza situației la sfârșit de lună.

01.06.2016 - 31.03.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controller preturi

Responsabilitati:

- efectuarea de calculaţii pentru produsele existente în firmă şi pentru produsele noi
- analiza costurilor de producţie şi a preţurilor de vânzare
- urmărirea cererilor de ofertă şi a ofertelor
- raportarea catre conducerea superioara a costurilor şi a preţurilor
- incadrarea pretului in bugetul previzionat

01.03.2006 - 31.05.2016

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: controller

Responsabilitati:

- Evaluarea periodica a stocurilor de produse finite si semifinite si actualizarea acesora in sistemele informatice (Acces, Priority, SAP)
- Evaluarea lunara a productiei in curs;
- Calculatii de oferta pentru fiecare produs lansat;
- Calcul contribution margin lunar pe client dar si la fiecare lansare de produs;
- Suport pregatire buget/forecast;
- Analiza abaterilor de la buget;
- Realizare rapoarte analiza financiara comparative cu bugetul, forecast, a consumului de materiale, energie, cheltuieli cu personalul, etc;
- Calcul beneficii proiecte imbunatatire continua, VSM (Value stream mapping);
- Verificarea facturilor furnizorilor , respectiv concordanta acestora cu comenzile si contractele in curs;
- Intocmire si transmitere rapoarte statistice, declaratii Intrastat, situatii Banca Nationala, etc.

01.01.2001 - 01.03.2006

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: personal-salarizare, controlling

Responsabilitati:

Activitatea de salarizare:
- operarea pontajelor, evidenta si calculul concediilor de odihna si a concediilor medicale;
- intocmirea statelor de plata si a fluturasilor de plata si predarea acestora la contabilitate in vederea efectuarii platilor catre stat si angajati;
- Intocmirea si depunerea declaratiilor contributiilor angajatorului si angajatului catre stat; etc.


Totalitatea activitatilor specifice activitatii de personal:
- sustinerea interviurilor si sprijinirea deciziilor de recrutare;
- organizarea si participarea la diferite evenimente menite să promoveze compania și să atragă candidați noi (târguri de joburi, burse a locurilor de muncă, etc.)
- intocmirea si depunerea actelor necesare angajarii sau a incetarii contractului individual de munca, precum si a deciziilor, actelor aditionale contractului individual si a tuturor actelor specifice activitatii de resurse umane;
- intocmirea contractului colectiv de munca si a regulamentului de ordine interioara;
- intocmirea listelor de distribuire a tichetelor de masa; alte activitati specifice acestui domeniu;
- toate celelalte activitatil legate de resurse umane.


Asigurarea intretinerii sistemului informatic, mentinerea legaturii cu centrul informatic din Londra pentru administrarea retelei si a bazelor de date.


Totalitatea activitatilor specifice activitatii de protectie a mediului, etc.

01.03.1999 - 01.01.2001

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: broker

Responsabilitati:

Preluarea ordine clienti, administrarea conturilor clientilor, participarea la oferte publice, operarea datelor specifice activitatilor de back-office si front-office.

studii

 

Facultati:

1993 - 1997 Facultate / Colegiu: Facultate, Economie Generala la UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" SIBIU din Sibiu.

Premii

Traininguri
Nov 2014 - Feb 2015: VSM - Value stream maping
Intelegerea proiectelor de value stream maping pentru calculul beneficiilor.Calcul beneficii
Jan 2012 - Feb 2015: Imbuntatire continua
Intelegerea proiectelor de imbuntatatire continua pentru calculul beneficiilor.
Hobby-uri
Ciclism,Ski,fotbal,inot,muzica,teatru,Calatoriile



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close