Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.08.1987

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Farmacie, Administrativ / Logistica, Achizitii, Import - export, Controlul calitatii, Petrol / Gaze, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta, Naval / Aeronautic, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.02.2015 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: control gestiune stocuri

Responsabilitati:

Gestionarea tranzactiilor in SAP in aria sa de responsabilitate in timp util si cu un nivel ridicat de acuratete.
Procesarea tranzactiilor manuale in SAP pentru a alinia stocurile fizice cu cele din sistem.
Analiza si rezolvarea oricaror probleme de sistem, asa numitele fluxuri de lucru SAP (IDOC), care previn procesarea automata a documentelor din SAP.
Identificarea, intelegerea si rezolvarea oricarei discrepante dintre sistemul de inventar intern SAP si sistem extern de management logistic ale furnizorului.
Se asigura ca echipele interne si echipele externe ale furnizorului logistic sunt in conformitate cu normele financiare externe/interne si cu bunele practici de exemplu: Sarbanes-Oxley.
Gestioneaza auditurile periodice si se asigura ca oamenii sunt instruiti si ofera instruire adecvata in cazul in care este necesar.
Analizarea cauzei principale a ajustarii zilnice de inventar, colecteaza informatii si propune planuri de actiune si corectie.
Redacteaza rapoarte lunare de ajustare a inventarului. Analizeaza datele si asigura conformitatea datelor financiare. Raporteaza orice abatere si obtine aprobarile necesare.
Reprezinta punctul de contact pentru auditurile obligatorii anuale interne si externe. Pregateste auditurile in cooperare cu furnizorii de logistica . Furnizeaza toate documentele necesare cerute de auditori. Monitorizeaza auditul la fata locului si participa la inventarierea fizica a bunurilor.
Propune solutii de imbunatatire a proceselor pentru a rezolva discrepantele semnalate de audit.
Ofera expertiza in utilizarea sistemului SAP.
Acorda sprijin departamentelor aprovizionare si logistica dar si a alto departamente cu privire la controlul inventarului, retururi, fluxuri de lucru si procese dar si in utilizarea sistemlui SAP.
Ofera expertiza SAP in imbunatatirea proceselor prin a oferi cea mai eficienta solutie SAP.

01.09.2012 - 28.02.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: customer order services analyst

Responsabilitati:

Oferirea de asistență clienților / părților interesate / reprezentanților țării și funcționali, fiind punctul local pentru solicitările clienților prin telefon, fax și e-mail
Procesarea și monitorizarea în SAP a comenzilor plasate de către clienți prin fax, telefon sau e-mail, asigurând corectitudinea datelor și pentru a atinge un nivel ridicat de satisfacție
Coordonarea procesului de returnare a produselor și / sau echipamentelor media
Monitorizarea și procesarea tranzacțiilor din aplicațiile disponibile (SAP, SALESFORCE) zilnic, asigurând un nivel ridicat de precizie a datelor.
Menținerea datelor de comandă SAP și ajustarea lor ca fiind declanșată prin intermediul instrumentului de gestionare a comenzilor (Salesforce)
Raportează continuu rapoartele (conform procedurilor convenite) și identifică soluții pentru eventualele probleme.
Reprezentarea interfeței cu următoarele departamente: vânzări, logistică, credit și producție implicate global în acest proces.

studii

 

Premii

Certificari
Sep 2012: Quality Advocate Lean Certificate

Sep 2006: British Council
Certificate British Council Upper Intermediate
Jun 2006: Italian Certificate from Italian Institute of Bucharest



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close