Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 27.06.1987

obiectiv

 

Să am posibilitatea de a mă dezvolta şi de a evolua din punct de vedere profesional.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Pitesti, Curtea de Arges

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2014 - prezent

Departament: management

Titlu Job: contract specialist

01.03.2012 - 31.12.2013

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: analist servicii client

Responsabilitati:

- asigurarea introducerii datelor conform procesului dat, asigurarea mentinerii unei relatii apropieate in cadrul echipelor departamentului de Solutii Tehnologice, inregistrarea contractelor, modificari continue ale contractelor, manevrarea procesului de reinnoire pentru client, evaluari operationale, raportare erori, administrarea activa a relatiei cu partile interesate
-responsabila de a mentine sistemele la zi din perspectiva administrarii contractelor, drepturilor clientilor si facturare (in SAP)

01.01.2012 - 28.02.2012

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: evaluator proiecte

Responsabilitati:

-Evaluarea dosarelor depuse pentru finantare.
-Elaborarea procedurilor interne de lucru privind verificarea administrativă a Cererilor de Finantare pentru POSCCE-AP3-3.1.1. APEL 2.
-Verificarea administrativă si tehnico-economica 100 % a Cererilor de Finantare ale beneficiarilor, a legalitatii,eligibilitatii si realitatii cheltuielilor, conform procedurilor interne relevante,urmarindu-se respectarea legislatiei comunitare.

01.11.2011 - 31.12.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: operator arhivare

Responsabilitati:

Societatea a contractat servicii de arhivare cu Ministerul pentru Societatea Informationala, Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale
Responsabilitati:
- arhivare documente rezultate din activitatile Organismului Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale;
- selectioneaza, inventariaza, tine evidenta si pastreaza documentele din arhiva in concordanta cu termenele de pastrare stabilite;
-realizeaza activitatea de legatorie si numerologie a dosarelor;
-redactare Opis;
- capacitate de a gasi rapid documentele depuse in arhiva;

04.04.2011 - 01.08.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: asistent pr - internship

Responsabilitati:

Pe parcursul celor patru luni de practica am avut urmatoarele sarcini: alcatuirea si verificarea bazelor de date, contactarea telefonica a clientilor/ jurnalistilor/ invitatilor la diverse evenimente organizate de companie, efectuarea monitorizarilor de presa.
Evenimentele pentru care am lucrat au fost: organizarea Galei hocheiului romanesc, organizarea evenimentului de inaugurare a magazinului Emporio Armani din Bucuresti, activitatile de comunicare efectuate pentru promovarea festivalului Alternative Summer Day, precum si organizarea campaniei de strangere de fonduri pentru copiii cu dizabilitati intelectuale, Special Olympics.

03.12.2008 - 10.04.2009

Departament: relatii publice

Titlu Job: practica de specialitate

Responsabilitati:

Participarea la conferințele culturale desfăsurate in acea perioadă la Teatrul Național Bucuresti si tehnoredactarea ulterioară a acestora

studii

 

Facultati:

2012 - 2014 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2009 - 2011 Masterat: Modele de comunicare si relatii publice la Facultatea de Litere, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate / Colegiu: Comunicare si relatii publice la Facultatea de Litere, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu: Filologie la Colegiul National "Vlaicu Voda" din Curtea de Arges.

Premii

1. Diplomă de participare la trainingul de PR Copywriting
Data eliberării: 24 octombrie 2010
Numele furnizorului de formare: LUXURY PUBLIC RELATIONS S.R.L.

2. Atestat de Formare Continuă a Cadrelor Didactice
Perioada: 27.07.2009 - 07.08.2009
Disciplinele principale studiate : Managementul Comunicării, Carierei, Calității, Cultură si Civilizatie, Construirea unor strategii noi de relații publice in comunitățile locale
Numele şi tipul instituţiei de invăţămant : Centrul pentru Formare Profesională Continuă Ministerul Educației şi Cercetării

3. Certificat de Competenţă Lingvistică - Limba Franceză
Nivel B1
Data eliberării:11 mai 2009
Numele şi tipul instituţiei de invăţămant: Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Catedra de Limbi Moderne

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close