 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 27.06.1987
|
|
obiectiv | |
|
Să am posibilitatea de a mă dezvolta şi de a evolua din punct de vedere profesional.
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Functii publice, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Protectia muncii, Management Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Pitesti, Curtea de Arges Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.01.2014 - prezent Departament: management Titlu Job: contract specialist |
|
01.03.2012 - 31.12.2013 Departament: relatii clienti / call center Titlu Job: analist servicii client Responsabilitati: - asigurarea introducerii datelor conform procesului dat, asigurarea mentinerii unei relatii apropieate in cadrul echipelor departamentului de Solutii Tehnologice, inregistrarea contractelor, modificari continue ale contractelor, manevrarea procesului de reinnoire pentru client, evaluari operationale, raportare erori, administrarea activa a relatiei cu partile interesate
-responsabila de a mentine sistemele la zi din perspectiva administrarii contractelor, drepturilor clientilor si facturare (in SAP) |
|
01.01.2012 - 28.02.2012 Departament: audit / consultanta Titlu Job: evaluator proiecte Responsabilitati: -Evaluarea dosarelor depuse pentru finantare.
-Elaborarea procedurilor interne de lucru privind verificarea administrativă a Cererilor de Finantare pentru POSCCE-AP3-3.1.1. APEL 2.
-Verificarea administrativă si tehnico-economica 100 % a Cererilor de Finantare ale beneficiarilor, a legalitatii,eligibilitatii si realitatii cheltuielilor, conform procedurilor interne relevante,urmarindu-se respectarea legislatiei comunitare. |
|
01.11.2011 - 31.12.2011 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: operator arhivare Responsabilitati: Societatea a contractat servicii de arhivare cu Ministerul pentru Societatea Informationala, Organismul Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale
Responsabilitati:
- arhivare documente rezultate din activitatile Organismului Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale;
- selectioneaza, inventariaza, tine evidenta si pastreaza documentele din arhiva in concordanta cu termenele de pastrare stabilite;
-realizeaza activitatea de legatorie si numerologie a dosarelor;
-redactare Opis;
- capacitate de a gasi rapid documentele depuse in arhiva; |
|
04.04.2011 - 01.08.2011 Departament: relatii publice Titlu Job: asistent pr - internship Responsabilitati: Pe parcursul celor patru luni de practica am avut urmatoarele sarcini: alcatuirea si verificarea bazelor de date, contactarea telefonica a clientilor/ jurnalistilor/ invitatilor la diverse evenimente organizate de companie, efectuarea monitorizarilor de presa.
Evenimentele pentru care am lucrat au fost: organizarea Galei hocheiului romanesc, organizarea evenimentului de inaugurare a magazinului Emporio Armani din Bucuresti, activitatile de comunicare efectuate pentru promovarea festivalului Alternative Summer Day, precum si organizarea campaniei de strangere de fonduri pentru copiii cu dizabilitati intelectuale, Special Olympics. |
|
03.12.2008 - 10.04.2009 Departament: relatii publice Titlu Job: practica de specialitate Responsabilitati: Participarea la conferințele culturale desfăsurate in acea perioadă la Teatrul Național Bucuresti si tehnoredactarea ulterioară a acestora |
| studii | |
|
Facultati: 2012 - 2014 Masterat: Managementul Resurselor Umane la Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative din Bucuresti.
2009 - 2011 Masterat: Modele de comunicare si relatii publice la Facultatea de Litere, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2006 - 2009 Facultate: Comunicare si relatii publice la Facultatea de Litere, Universitatea din Bucuresti din Bucuresti.
2002 - 2006 Liceu / Școală profesională: Filologie la Colegiul National "Vlaicu Voda" din Curtea de Arges.
Premii 1. Diplomă de participare la trainingul de PR Copywriting
Data eliberării: 24 octombrie 2010
Numele furnizorului de formare: LUXURY PUBLIC RELATIONS S.R.L.
2. Atestat de Formare Continuă a Cadrelor Didactice
Perioada: 27.07.2009 - 07.08.2009
Disciplinele principale studiate : Managementul Comunicării, Carierei, Calității, Cultură si Civilizatie, Construirea unor strategii noi de relații publice in comunitățile locale
Numele şi tipul instituţiei de invăţămant : Centrul pentru Formare Profesională Continuă Ministerul Educației şi Cercetării
3. Certificat de Competenţă Lingvistică - Limba Franceză
Nivel B1
Data eliberării:11 mai 2009
Numele şi tipul instituţiei de invăţămant: Universitatea din Bucureşti, Facultatea de Limbi şi Literaturi Străine, Catedra de Limbi Moderne
|
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): franceză(avansat,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|