Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 11.09.1986

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv, Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2014 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: continuous improvement manager

Responsabilitati:

▪ Identificarea si maparea proceselor existente in cadrul companiei;
▪ Selectarea proceselor de business necesare pentru imbunatatirea gradul de satisfactie a clientului, pentru a reduce costurile sau pentru a creste productivitatea;
▪ Identificarea principalelor cauze care genereaza erori sau neconcordante intr-un proces;
▪ Selectarea si implementarea schimbarilor care genereaza imbunatatiri;
▪ Realizarea de audituri pentru asigurarea adoptarii imbunatatirilor.

01.05.2014 - prezent

Departament: internet / e-commerce

Titlu Job: project manager

Responsabilitati:

▪ Definirea, impreuna cu managementul, a scopului proiectului;
▪ Crearea unui plan bazat pe activitati si determinarea resurselor necesare;
▪ Executarea proiectului astfel incat sa respecte scopul, bugetul si asteptarile de timp si de calitate stabilite;
▪ Aplicarea managementului riscului pentru a reduce riscurile; raportarea si escaladarea modificarilor din proiect catre management;
▪ Livrarea proiectului, sustinerea de traininguri si masurarea beneficiilor dupa implementarea proiectului;
▪ Implementarea in cadrul companiei a unei structuri personalizate de project management bazata pe metodologia PRINCE2;
▪ Realizarea si implementarea de proiecte in diferite domenii (sistem de masurare KPI, dezvoltare ERP, platforma marketplace si integrarea unei platforme de ecommenrce cu un sistem ERP)

01.06.2011 - 31.12.2014

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: customer care manager

Responsabilitati:

▪ Dezvoltarea unui departament de Relatii Clienti care include 3 departamente: Customer Care (call center, sesiuni de chat si raspunsuri la emailurile clientilor), vanzari online (managementul comenzilor, logistica etc) si post-vanzare (reparatii, retururi si inlocuire de produse)
▪ Dezvoltarea unui CRM personalizat care este in prezent folosit de mai mult de 90 de angajati din 7 departamente;
▪ Sustinerea de traininguri, sesiuni de mentoring si motivare pentru o echipa de 25 de angajati;
▪ Stabilirea si implementarea KPI pentru fiecare pozitie din departament;
▪ Cresterea nivelului de satisfactie a clientului prin implementarea unor noi servicii si beneficii;
▪ Implementarea unui departament online de chat care ofera suport 24/7

01.02.2008 - 31.12.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: route assistance coordinator

Responsabilitati:

▪ Coordonarea programului de asistenta rutiera in Romania
▪ Sustinerea de traininguri si oferirea de suport agentilor call center in solutionarea reclamatiilor clientilor;
▪ Gestionarea relatiei cu furnizarii si rezolvarea solicitarilor clientilor.

studii

 

Facultati:

2006 - 2010 Facultate: la din Bucharest.

Activitati extracurriculare

-orientare catre client
-preocupare pentru exactitate/acuratete
-experienta tehnica si profesionala
-lucru in echipa
-orientare catre rezultate, initiativa si atitudine pozitiva

Premii

Curs profesional de fotografie – Universitatea Populara “Ioan I. Dalles” - 2009-2010

"Telephone Skills" - Customer Focus 2007
"Basic Sales Training" - Customer Focus 2007
"Communication Skills" - Customer Focus 2007

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close