Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 01.09.1975

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:23.06.1995

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Experienced Customer Service professional, leading high-volume of interactions with the customers for technical support and sales operations, implementing ongoing quality, savings and revenue optimization projects through Six Sigma techniques.

Salariu: nespecificat

Beneficii: Masina de serviciu, telefon, buget cheltuieli de protocol, laptop, asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Telecomunicatii, Relatii clienti / Call center, Service / Reparatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2016 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: contact center manager

Responsabilitati:

7 projects from different verticals from telecom, banking, insurance, tourism-aviation.
Customer relationship activities - bringing new outsourcing business for the company, pricing negociations.
Billing check and approval.
Forecasting and budget responsible.
Keeping a good relation with the partners and taking escallations.
Making strategical plans to grow the business and stabilize/improve the existing projects.

01.01.2014 - 30.09.2016

Departament: service / reparatii

Titlu Job: head of technical contact centers

Responsabilitati:

Coordonare echipe mixte multiskill interne si partenere pentru a asigura Suport tehnic la telefon 1st line & 2nd line & back office pentru toti clientii de fix si mobil rezidentiali si business SME SOHO.
Dezvoltare de noi aplicatii si optimizari de procese pentru a reduce costurile operationale.
Optimizare de CPE-uri si aplicatii pentru simplificarea si automatizarea procesului de support tehnic.

01.06.2010 - 31.12.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: director help desk tv si vanzari alternative

Responsabilitati:

Coordonarea unei echipe mixte formate din 1 Department de Vanzari Alternative si 2 Departamente de suport tehnic Voce / Date + 1 compartiment support tehnic TV ( DTH + IPTV ).
Managementul partenerului de outsourcing.
Am triplat vanzarile pe Web Sales, am dublat vanzarile pe inbound telesales + am creat noi modele de campanii de Outbound.

01.06.2008 - 30.06.2010

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef departament help desk tv

Responsabilitati:

Suport telefonic probleme tehnice receptie TV satelit
Cresterea echipei pe fondul cresterii accentuate a bazei de clienti TV & punerea bazelor pentru outsourcing partial de activitate pt a reduce costurile operationale.
Am stabilit modele de raportare + feed back catre echipele de suport operatiuni & Product Management pentru imbunatatirea permanenta a produselor.

01.01.2007 - 31.05.2008

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef compartiment help desk tv

Responsabilitati:

Am creat echipa de suport de la zero, recrutari, organigrama, refurbishment de spatiu pentru noul Help Desk TV, stabilire de KPI, monitorizare si stabilizare activitate dupa lansarea in premiera a produsului de TV DTH in Romania de catre Romtelecom , feed back agenti. promovarea celor mai buni ca sefi de compartiment si ulterior ca manageri.
Imbunatatirea continua a proceselor si procedurilor de lucru pentru a atinge excelenta operationala.
Am condus o echipa de 40 agenti cu 2 team leaderi,

01.07.2006 - 31.12.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: sef compartiment help desk internet si date

Responsabilitati:

Supervizarea unei echipe de 30 agenti in Help Desk pentru asigurarea suportului tehnic prin telefon la toti clientii Romtelecom de date fix ( VPN, ADSL, Dial UP - business si rezidentiali ).
Manager de proiect implementare servicii DTH ( Direct to Home - televiziune prin satelit ) pe partea de Customer Care
Recomandari / relatii : Cristian Baditoiu- Director Servicii Operationale - 0766 502 850

01.10.2005 - 31.12.2006

Departament: controlul calitatii

Titlu Job: sef compartiment control reclamatii

Responsabilitati:

Controlul cauzelor care conduc la aparitia reclamatiilor, a fenomenelor de masa si propuneri de tratare uniforma la nivel de tara / uniformizare de proceduri intre cele 40 de filiale teritoriale ale Romtelecom.
Am reusit sa reducem numarul reclamatiilor la 1/3 din august 2005 pana in februarie 2006.

01.02.2004 - 30.09.2005

Departament: relatii publice

Titlu Job: sef compartiment facturare si relatii clienti de afaceri

Responsabilitati:

Reclamatii scrise clienti juridici, verificare/explicitare facturi, coordonare colectiv back office, verificari tehnice in teren, verificari speciale pentru trafic tip Voice over IP
erori de facturare, curatare baze de date, imbunatatire procese de lucru.

01.01.2002 - 31.12.2003

Departament: relatii publice

Titlu Job: referent studii superioare

Responsabilitati:

Relatia cu toti clientii de business din Bucuresti pt Romtelecom pe parte de billing si reclamatii.
Urmarire la plata si corectii de erori in sistemul de facturare
Am automatizat partea de urmarire la plata a facturilor de la format hartie la format electronic.

01.01.2000 - 31.01.2001

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Analize comerciale si verificare reclamatii pt toti clientii de Business ai Romtelecom din Bucuresti.

01.05.1998 - 31.10.1999

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: dispecer

Responsabilitati:

Securitate Bancara, Supervizor transport valori

01.05.1995 - 31.05.1998

Departament: banci

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Transport valori, evidenta numerar Tezaur.
coordonare colectiv

studii

 

Facultati:

1994 - 1999 Facultate / Colegiu: la din Bucharest.
1990 - 1994 Liceu: Matematica Fizica la Liceul Teoretic Ion Barbu din Bucuresti.

Premii

Computers, Certificat Nivel 2 Relatii cu Clientii XENOPHON2 - atestat Anglia
Cursuri interne Romtelecom ( peste 20 ) pe diverse teme de la initiere in utilizarea calculatoarelor, Excel, Access, Power point, pana la Change Management, Coaching, Leadership situational, Engleza pentru afaceri

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close