Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 01.01.1994

obiectiv

 

Formarea unei cariere de succes în domeniul auditului. Îmi doresc o experiență bogată într-o multinaționala ce ar presupune și plecări în afară pentru un schimb de idei și colaborare.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabilitatea clientilor ( ar)

Responsabilitati:

Job-ul presupune prelucrarea si gestionarea platilor primite de la clienti, la fel si oferirea unui suport contabil si administrativ clientilor.Oferirea suportul financiar pentru a obtine o plata eficienta, la timp a facturilor scadente. ( Munca presupune utilizarea limbii franceze)
-relansarea clientilor pentru plata facturilor scadente( partea de colectare de creante)
-munca in programul SAP
-mentinerea unui sistem actualizat de facturare
-urmarirea, colectarea si realocarea platilor
-monitorizarea detaliilor contului clintului in neplata, intarzieri si alte nereguli
-solutionarea discrepantelor de plata
-inregistrarea litigiilor si relansarea agentiei
-procesarea incasarilor

01.03.2018 - 30.11.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center pe proiectul assurant

Responsabilitati:

În cadrul companiei lucrez pe proiectul ASSURANT, realizăm atât funcția de front office cât și cea de back office pentru clienți în tratarea dosarelor ce țin de asigurarea de telefonie mobilă. În funcție de contractele clienților le înregistrăm declarațiile de dommage, le tratăm și îi anunțăm demersurile pe care trebuie să le urmeze pentru a-și activa asigurarea. Pe parte de back office, tratăm dosarele acestora și luăm decizia în concordanță cu formulele și contractele semnate.
Responsabilitățile principale:
-oferirea de suport clienților și tratarea nemulțumirilor acestora;
-înregistrarea declarațiilor de accidente privind telefonia mobilă ;
-consolidarea relațiilor cu clienții;
-încercarea de fidelizare a relațiilor cu clienții printr-o comunicare promptă, eficace și avantajoasă pentru clienți;
-punerea în prioritate a dosarelor clienților și încercarea de respectare a perioadei de tratare stipulate în contract;
-acceptarea sau refuzarea dosarelor printr-o analiză corectă a clauzelor contractului semnate de clienți;
-o comunicare promptă, cu răspunsuri exacte și o încercare de empatizare în relația cu clienții.
Proiectul presupune oferirea de suport clienților in limba franceză.

01.06.2017 - 30.09.2017

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator call center pentru ryanair

Responsabilitati:

În cadrul CCC , am activat pentru compania aeriana Low cost Ryanair .
Responsabilitățile principale au fost:
-oferirea serviciilor de consultanță privind rezervarea biletelor online;
-consultanță privind amânări de zboruri;
-adăugari de asistență in avion, schimbare de zboruri etc.
-evaluarea cererilor particulare și încercarea de satisfacere maximă a clienților;
-implicarea în rezolvarea plângerilor clienților;
-justificări și verificări ale conturilor clienților;
-oferirea de suport clienților folosind diverse programe;
-munca in echipă si schimbul de obiective similare;
-semnalarea anomaliilor din sistem si întrebărilor generale semnalate de clienți;
Am generat cererile clienților atât pe e-mail, prin intermediu telefonic, cât și chat.
Suportul a fost în limba franceză pentru pasagerii din Franța, Belgia, Maroc.

01.10.2016 - 31.05.2017

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: intern audit delivery academi

Responsabilitati:

Realizarea analizei și controlului financiar al întreprinderilor franceze. ( circularisations, rapprochements bancaire, capitaux propres, AEF ) etc.

studii

 

Facultati:

2017 - 2018 Masterat: Administration Echange Internationale la Universite Paris-Est Creteil din Paris. Am participat pentru 1 semestru în schimbul de studii cu bursa Erasmus în Franța, în Paris.
2016 - 2018 Masterat: Marketing la Academia de Studii Economice din Bucuresti.
2013 - 2016 Facultate: Administrarea Afacerilor( Economie) la Universitatea Valahia din Târgoviște.
2015 - 2015 Facultate: Gestion Logistic et Transport la IUT Saint Nazaire din Saint -Nazaire. Am participat pentru 1 semestru în schimbul de studii cu bursa Erasmus în Saint-Nazaire, Franța, în perioada de licență.

Premii

Proiecte
Dec 2014 - May 2016: Bursa Erasmus
Participarea în cadrul proiectului de schimb studențesc Erasmus. Am avut o experiență de 5 luni in Franța, Saint-Nazaire.
Certificari
Apr 2014 - Apr 2014: Premii
Premiul I în cadrul Proiectelor Științifice pe Tema Dezvoltării Durabile.
Tema proiectului : Șomajul si inflația în Republica Moldova și realizarea unei comparații cu situația din Romania.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close