Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.03.1974

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:05.08.2008

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2007 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

inregsitrarea facturilor de furnizor prest serv, imobilizari si stocuri ,alocarea lor pe centre de cost și verificarea in prealabil cu contractul
inregistrarea facturilor de clienti, facturi de abonamente si descarcarea lunara pe venituri
Intocmirea si inregistrarea statului de plata salarii
inregistrarea operatiunilor de trezorerie (banci, casa) și efectuarea plăților prin internet banking
inregistrarea politelor de asigurari si trecerea pe cheltuieli, lunar, a acestora
descarcarea lunara a amortizarilor de mijloace fixe si imobilizari necorporale
inregistrarea deconturilor de cheltuieli si a ordinelor de deplasare
urmarirea si punerea in aplicare a modificarilor legislative
intocmirea politicilor si procedurilor contabile
inregistrarea notelor de inchidere tva
urmarirea contractelor cu nerezidentii, a certificatelor de de rezidenta si inregistrarea impozitului pe nerezidenti
urmarirea contractelor de barter si efectuarea compensarilor cu partenerii de barter
urmarirea incasarilor de la clienti si inregistrarea provizioanelor
urmarirea clientilor intrati in insolventa si intocmirea dosarului pentru juridic in vederea inscrierii la masa credala
urmarirea stocurilor si inregistrarea provizioanelor
reevaluarea soldurilor in valuta la final de luna
reconcilierea soldurilor clienti-furnizori
verificarea balantei contabile la final de luna
intocmirea declaratiilor lunare ( 112,100, 300, 390, 394) si a celor anuale( 205, nerezidenti, 101)
diverse rapoarte cerute de conducerea societatii ( sitauatia creantelor si datoriilor la finele fiecarei luni, situatia stocurilor, situatia imprumuturilor)
intocmirea situatiei privind taxele de plata lunare
urmarirea spre decontare a taxei de publicitate 12%
calculul impozitului pe profit
intocmirea situatiilor financiare anuale
pregatirea documentatiei pentru audit

01.09.2004 - 31.07.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor contabile până la bilant
Declarații lunare si anuale
Raportarea situațiilor statistice lunare

01.03.1999 - 01.08.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

inregistrarea tuturor documentelor contabile( facturi furnizori, facturi clienti, decontri, extrase, casa, state de plata,note contabile diverse)
efectuarea compensarilor pentru contractele de barter
intocmirea contractelor de munca si inregistrarea la camera de munca
intocmirea declarartiilor lunare
indosarierea documentelor
participarea la inventarierea gestiunii

01.10.1994 - 01.03.1999

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: planificator serv financiar-contabil

Responsabilitati:

efectuarea op-urilor catre banca
inregistrarea extraselor
inregistrrea registrului de casa
verificarea facturilor de vanzare
verificare jurnale de vanzari-cumparari
intocmirea unei situatii zilnice privind incasarile , platile si soldurile clienti -furnizori, ramburasare de imprumut si soldul acestuia
indosariere documente

studii

 

Facultati:

1992 - 1998 Facultate: MANAGEMMENT la ASE din bucuresti.

Premii

Calificari
Aug 2002: curs inspector Resurse Umane atestat de Ministerul Muncii



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close