Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.09.1972

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.1995

obiectiv

 

Management, vanzari, resurse umane, contabilitate, lucrator comercial.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Oradea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.2016 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil primar, facturist

Responsabilitati:

Inregistrarea documentelor contabile: receptii, facturi interne- externe, avize, bon consum, comenzi, vanzari, transport, justificarea decontului de cheltuieli, delegatii, bilete la ordin, planificari, obiective, urmarirea vanzarilor, scontari, plati si compensari in sistem.

01.06.2011 - 31.07.2016

Departament: vanzari

Titlu Job: contabil primar, casier, facturist

Responsabilitati:

Facturarea, avizarea, receptia NIR, verificarea, numararea, trierea impachetarea numerarului primit, efectuarea de plati si incasari in baza documentelor justificative, gestionarea numerarului primit, intocmirea actelor de casa, solutionarea si operarea retururilor, asigurarea si coordonarea transportului, clasarea zilnica a documentelor in vederea arhivarii.
D-l Dobrea Sebastian - sef de magazin.

01.03.2011 - 01.06.2011

Departament: banci

Titlu Job: arhivar

Responsabilitati:

Sortarea, verificarea si arhivarea documentelor.
Dl. Mihailescu Liviu - administratorul firmei.

01.06.2005 - 30.09.2005

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: inspector resurse umane

Responsabilitati:

Sortare, indosariere si legare de documente, introducerea in soft a datelor din documentele justificative, culegere de documente de la diversi clienti, depunere de situatii la institutiile statului.

Realizari:

Indeplinirea cu succes a sarcinilor ce mi-au revenit.

30.06.1996 - 30.06.2005

Departament: productie

Titlu Job: sef depozit

Responsabilitati:

Evidenta si gestiunea stocurilor de materii prime si produs finit, intocmirea rapoartelor de productie, receptiilor, emiterea facturilor, mentinerea relatiilor cu partenerii si furnizorii.

Realizari:

Am condus o echipa de 15 angajati si impreuna am reusit sa pregatim si sa realizam la termen tot procesul de productie din stadiul de materie prima pana la cel de produs finit, si in final vanzarea si onorarea comenzilor.

studii

 

Facultati:

2007 - 2010 Facultate: Management la Facultatea de stiinte economice din Oradea.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close