Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.08.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.01.2012

obiectiv

 

Absolventa a Institutiei de studii universitare Sapienza (Roma - Italia), sunt interesata de dezvoltarea profesionala intr-un domeniu in care cunostintele, experienta si calitatile mele sunt relevante. Capacitatea de invatare rapida si de adaptare la complexitatea unui mediu dinamic, abilitatile de planificare si organizare a propriei activitati precum si inclinatia catre comunicare sunt elemente importante prin care imi pot aduce contributia si rezultatele in cadrul unei echipe performante.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2020 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil junior

Responsabilitati:

Desfasurarea proceselor contabile recurente ale clientilor din portofoliu, prin colaborarea si lucrul alaturi de contabilul sef care are responsabilitatea finala asupra documentatiei intocmite.
Organizarea , indosarierea si arhivarea documentelor pentru clientii din portofoliu.
Introducerea corecta si la timp a documentelor in sistem (Saga), in vederea inregistrarii notelor contabile, generarii declaratiilor fiscale lunare sau trimestriale si a balantei.
Documentele procesate si verificate sunt: NIR-uri, facturi de iesire, registrul de casa, extrase de cont si rapoartele generate de casele de marcat fiscale.
Intocmirea bilantului contabil pentru societatile din portofoliu avand volum redus de activitate.
Verificarea evidentei platilor si incasarilor pe baza extraselor bancare si a registrelor de casa.
Pregatirea diverselor documente ad-hoc solicitate de contabilul sef.
Sustinerea activitatilor contabilului sef privind stabilirea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu clientii pentru a oferi servicii profesionale calitative.

01.06.2019 - 31.05.2020

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Responsabilitate asupra introducerii in mod corect si complet a datelor contabile in sistem (Saga) pentru clientii din portofoliu.
Documentele procesate constau in: facturi emise si primite, registru de casa si jurnalul de banca.
Analizarea in detaliu a fiecarui cont contabil din balanta, pentru a urmari inregistrarea corecta a datelor si pentru a asigura procesul de pregatire a declaratiilor lunare si trimestriale, cu privire la obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate precum si declaratia privind TVA.
Pregatirea dosarului de listari care contine toate livrabilele agreate conform contractului de prestari servicii, cu frecventa lunara sau la cererea clientilor.
Asigurarea calitatii serviciilor si relatiei cu clientii din portofoliu.

01.02.2019 - 30.06.2019

Departament: it software

Titlu Job: analist date limba italiana

Responsabilitati:

Transcrierea și adnotarea discursurilor in limba italiana pentru popularea bazei de date Alexa Amazon;
Colaborarea cu echipa de management privind adaptarea instrucțiunilor de transcriere și adnotare in limba italiană;
Livrarea serviciilor de transcriere și adnotare simultana;
Implementarea instructiunilor stabilite în practicile zilnice de lucru impreuna cu echipa de mangement si cu echipele de suport implicate in activitate;
Colaborarea cu echipa de management pentru planificarea și livrarea sarcinilor de lucru.

01.12.2018 - 31.12.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: intern contabilitate

Responsabilitati:

Participarea in programul de internship pentru invatarea si dezvoltarea notiunilor de contabilitate.
Administrarea documentelor justificative si pregatirea acestora in vederea inregistrarii.
Operarea inregistrarilor contabile in sistemul Saga: bonuri fiscale, facturi de avans, storno. Crearea de furnizori si clienti.
Introducerea datelor in jurnalul de intrari si verificarea acestora.

01.05.2015 - 28.02.2019

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: fondator asociatie

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati in cadrul asociatiei sunt legate de:
* Participarea la adunarile generale si intrunirile asociatilor pentru a decide cu privire la planul de desfasurare a evenimentelor asociatiei si alte aspecte organizatorice.
* Organizarea evenimentelor asociatiei.
Comunicarea cu participantii la evenimentele organizate in cadrul asociatiei si dezvoltarea relatiilor interumane privind promovarea eficienta a continutului workshopurilor.
Contactarea participantilor si evidenta inscrierilor la seminarii si sesiuni individuale.
Clarificarea tuturor aspectelor privind logistica si continutul seminariilor organizate.
Promovarea evenimentelor prin intermediul retelelor de socializare si contactarea persoanelor interesate pentru a le oferi informatii complete si clare cu privire la activitatile asociatiei.
Inchirierea si gestionarea spatiilor dedicate desfasurarii de evenimente implicand un numar mare de participanti precum si negocierea si urmarirea facturari si platii la termenele agreeate cu furnizorii.
Stabilirea calendarului de desfasurare a activitatilor si evenimentelor si urmarirea indeplinirii conform planului.
* Servicii de traducere simultana si in scris din limba italiana in limba romana si din limba romana in limba italiana.
Asigurarea traducerii simultane in cadrul evenimentelor si a sesiunilor individuale.
Pregatirea materialelor scrise necesare promovarii si desfasurarii activitatilor asociatiei, atat in limba romana cat si in limba italiana.
* Intocmirea situatiilor de contabilitate primara ale asociatiei.
Intocmirea documentelor justificative pentru reflectarea incasarilor donatiilor oferite de participanti si a platilor catre furnizori (contracte de sponsorizare, facturi, chitante, ordine de plata bancare).
* Administrarea relatiilor cu tertii (avocat, expert contabil, banca, proprietari spatii).
Urmarirea continuitatii activitatii asociatiei in conditiile legii prin contractarea serviciilor juridice, contabile si bancare.
* Responsabilitatea pentru gestionarea necesarului de documente si consumabile si a activitatilor de trezorerie, asigurand functionarea eficienta si neintrerupta a activitatilor asociatiei.

01.09.2009 - 31.08.2010

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent

Responsabilitati:

Desfasurarea proceselor zilnice pentru sustinerea activitatii de gestionare a operatiunilor legate de administrarea cladirilor.
Urmarirea efectuarii platilor locatarilor la termenele prestabilite si eliberarea documentelor justificative la momentul platii.
Intocmirea situatiilor centralizatoare, actualizarea acestora si comunicarea recurenta catre locatari.
Responsabilitatea pentru gestionarea necesarului de rechizite, documente si consumabile, asigurand functionarea neintrerupta a activitatilor.
Sustinerea tuturor activitatilor de secretariat prin comunicarea permanenta cu locatarii.

studii

 

Facultati:

2019 - prezent Facultate: la din Bucharest.
2019 - prezent Facultate: Contabilitate Informatica de Gestiune la Universitatea Titu Maiorescu din Bucuresti.
2010 - 2013 Facultate: Stiinte Politice si Relatii Internationale la Università degli studi di Roma La Sapienza din Roma, Italia. Lucrarea de Licenta: W. G. F. Hegel: Constitutia statului German

Premii

Certificari
Aug 2018 - Oct 2018: Bestcor Training Center
Curs de Contabil.
Aug 2018 - Aug 2018: It Learning
Curs intensiv Microsoft Office Specialist - Outlook 2016 Level II
Jul 2018 - Jul 2018: It learning
Curs intensiv Microsoft Office Specialist - Excel 2016 Level II
Oct 2012 - Oct 2014: Asociatia Tattva Meditation Community
Al treilea nivel in Tattva Reiki
Sep 2010 - Mar 2013: Facultatea de Studii din Roma La sapienza
Diploma de Licenta in Stiinte Politice si Relatii Internationale.
Hobby-uri
Meditatie, Reiki, Cristalele si Cristaloterapia, Dansul, Pictura, Calatoritul



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close