Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.09.1988

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:19.09.2009

obiectiv

 

Urmaresc ocuparea unui post intr-o companie aflata in dezvoltare si optimizarea proceselor operationale ale acesteia.

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, ONG / Voluntariat, Relatii clienti / Call center, Traduceri, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Cluj-Napoca

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2011 - 23.07.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil evidenta primara/ recuperare creante

Responsabilitati:

Principalele atributii au cuprins:
1. Contabilitate primara: Am ocupat pozitia de casier. Aceasta a implicat organizarea zilnica a registrului jurnal avand in vedere operatiunile de incasari si plati aferente caseriei din organizatie. In acelasi timp, am intocmit rapoarte lunare de evidentiere a evolutiei cash-flow-ului organizatiei.
2. Monitorizarea creantelor aferente beneficiarilor organizatiei. Responsabilitatea centrala era indeplinirea tuturor activitatilor specifice procedurii de recuperare a creantelor restante. Aceste sarcini se refera la: contactarea telefonica saptamanala a beneficiarilor rau-platnici (ziua, ora si conversatia telefonica erau inregistrate intr-un document); emiterea unor notificari saptamanale directionate beneficiarilor rau-platnici cu scopul instiintarii acestora asupra obligatiilor contractuale neindeplinite; pastrarea unei legaturi stranse cu un consilier juridic pentru sprijin in relatia cu benficiarii ra-platnici si actiunile juridice indreptate spre recuperarea creditelor acordate; redactarea unor rapoarte lunare specificand situatia creantelor aferente fiecarui beneficiar si imbunatatirile aduse; organizarea unor intalniri lunare la sediul organizatiei cu beneficiarii vizati pentru a gasi solutii satisfacatoare problemelor legate de neindeplinirea obligatiilor contractuale.
3. Arhivare/Stocare: documente contabile, contracte incheiate cu beneficiari si acte aditionale adaugate, corespondenta; toate acestea erau stocare pe copii fizice si digitale.

01.07.2010 - 01.08.2010

Departament: transport / distributie

Titlu Job: practicant in logistica

Responsabilitati:

Activitati si responsabilitati principale:
1. Asistarea contabilului sef in determinarea pozitiei financiare si performantei intreprinderii;
2. Familiarizarea cu programul informatic utilizat de catre firma pentru domeniile: aprovizionare, depozitare, transport, distributie.

studii

 

Activitati extracurriculare

1. Deprinderi sociale bune castigate datorita interactiunii frecvente cu beneficiarii rau-platnici intalniti in cadrul locului de munca anterior. Am organizat intalniri lunare in cadrul carora erau atinse probleme legate de neindeplinirea obligatiilor contractuale. Atmosfera in cadrul sedintelor putea deveni incarcata, prin urmare am dezvoltat anumite abilitati ce mi-au permis mentinerea unei relatii pozitive cu beneficiarii si obtinerea unui rezultat satisfacator de ambele parti.

2. Aptitudinile mele sociale au fost dezvoltate odata ce am inceput sa lucrez cu voluntari. In cadrul locului de munca anterior, am delegat cateva dintre responsabilitatile mele unor persoane interesate in dobandirea unei experiente profesionale prin voluntariat. Am invatat procedee noi cu ajutorul carora am reusit sa transmit unele angajamente si sa obtin rezultatele dorite.

3. Pot sustine ca abilitatile mele organizatorice sunt bune. Un exemplu convingator ar fi organizarea unui proces de selectie care a implicat diferite etape. Acesta presupunea: selectarea unor participanti dintr-o baza de date, contactarea lor telefonica si inregistrarea participarii lor, pregatirea unei prezentari powerpoint cu redacatrea unor indrumare aditionale, rezervarea unei sali de conferinte pentru desfasurarea evenimentului, sustinerea prezentarii si a sesiunii de q&a ulterioare.

Premii

Atestat de competenta lingvistica: Cambridge CAE

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close