Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.03.1984

Permis conducere:  Cat.

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Telecomunicatii, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2018 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

- înregistrarea și actualizarea in sistem a contractelor încheiate cu clienți;
- raportarea veniturilor recurente lunare;
- emiterea facturilor lunare;
- informarea clienților interni și externi cu privire la facturile emise, scadentele, metodele de plată și facturile restante;
- verificarea și înregistrarea in sistem a tuturor extraselor bancare;
- descărcarea lunară a veniturilor și cheltuielilor in avans;
- reconcilierea lunară a veniturilor;
- pregătirea rapoartelor săptămânale privind creanțele interne și externe;
- reconcilierea clienților cu departamentul de marketing și vânzări;
- înregistrarea plăților efectuate către furnizori;
- pregatirea declarațiilor fiscale.

01.04.2017 - 30.09.2018

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

- reconcilierea taxei de management (leasing si loan);
- înregistrarea facturilor emise de furnizori interni si externi de bunurilor de leasing și servicii;
- reconcilierea trimestriala a soldurilor furnizorilor de bunuri care vor reprezenta obiectul contractelor de leasing;
- contabilizarea tranzactiilor aferente daunelor partiale primite de la asiguratori și determinarea TVA-ului decontat acestora;
- calculul si includerea in declaratia lunara 100 a impozitului aferent conventiilor incheiate cu persoane fizice;
- realizarea și depunerea declaratiei lunare 100;
- procesarea datelor, realizarea și depunerea declaraţiilor lunare 390, 394, 300, Intrastat;
- realizarea situațiilor financiare semestriale/anuale (Bilanț);
- obţinerea certificatului de atestare fiscală;
- modificarea scadentelor facturilor de leasing;
- contabilizarea compensărilor bipartite/tripartite;
- înregistrarea facturilor de buy-back și realizarea punctajelor aferente;
- contabilizarea extraselor conturilor bancare aferente sucursalelor si cardurilor;
- gestionarea numerarului in lei/euro si intocmirea dispozitiilor de incasare/plata aferente deconturilor de cheltuieli sau ordinelor de deplasare;
- reinnoirea semnaturii electronice.


01.06.2006 - 31.03.2017

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

Contabilitate financiară:
- prelucrarea şi înregistrarea în contabilitate a documentelor primite de la diverse companii;
- întocmirea şi depunerea tuturor declaraţiilor fiscale în termenele legale;
- calcularea si înregistrarea in contabilitate a impozitului pe profit sau a impozitului pe veniturile microîntreprinderii;
- calcularea si înregistrarea impozitului pe dividende;
- informarea periodică asupra situaţiei economico-financiare a societăţii;
- intocmirea si depunerea situaţiilor financiare semestriale/anuale (Bilanț).

Contabilitate de gestiune:
- evidenţă global-valorică a stocurilor;
- elaborarea balanţei de verificare şi a balanţelor analitice;
- evidenţa analitică şi sintetică a clienţilor şi furnizorilor;
- evidenţa mijloacelor fixe şi calculul amortizării.

Resurse umane:
- întocmirea contractelor individuale de muncă;
- întocmirea actelor adiţionale la contractele individuale de muncă;
- întocmirea deciziilor de incetare/suspendare;
- întocmirea adeverinţelor necesare salariaţilor;
- întocmirea dosarelor de personal;
- transmiterea Revisal-ului în termenele legale.

Salarizare:
- întocmirea ştatelor de plată şi a fluturasilor de salariu;
- calculul concediilor şi evidenţa medicalelor;
- calculul şi evidenţa concediilor de maternitate;
- calculul şi evidenţa concediilor de odihnă;
- calculul impozitelor şi contribuţiilor aferente salariilor.







studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori la F acultatea de Finanţe, Asigurări, Bănci şi Burse de Valori (Academia de Studii Economice, Bucureşti) din București.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close