Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.08.1976

Permis conducere:  Cat.B

obiectiv

 

Imi doresc un loc de munca unde sa imi pot pune in valoare experienta.

Salariu: nespecificat

Beneficii: asigurare medicala a intregii familii

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Asigurari, Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Educatie / Training / Arte, Financiar / Contabilitate, Banci, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2016 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil sef

Responsabilitati:

Responsabilitati:
> Organizarea, coordonarea si verificarea desfasurarii in mod eficient a activitatii financiar-contabile a societatii, in conformitate cu dispozitiile legale in vigoare (OMF 1802/2014);
> Realizarea si/sau actualizarea procedurilor interne privind reglementarea activitatii contabilitatii societatii;
> Suport pentru realizarea bugetului si analiza executiei bugetare;
> Realizarea si transmiterea raportarilor catre autoritati (ANAF, BNR);
> Adoptarea tratamentelor fiscale corespunzatoare reglementarilor fiscale aplicabile
> Intocmirea, prezentarea Consiliului de Administratie, transmitrea autoritatilor a Situatiilor financiare anuale si semestriale;
> Administrarea disponibilitatilor
> Reconcilierea lunara a balantei de verificare
> Consultanta si suport acordat departamentelor companiei in initierea si realizarea diverselor proiecte

01.06.2014 - 31.10.2015

Departament: it software

Titlu Job: consultant infor

Responsabilitati:

Consultanta, implementare si suport in legatura cu aplicatia de contabilitate SunSystems v 4.2.6, v 6.1, v 6.2.
Realizari:
2 proiecte de implementare a aplicatiei v 4.2.6 in domeniul hotelier si TV;
2 proiect de implementare a aplicatiei v 6.1 in domeniul hotelier si protectie si securitate;
1 proiect de implementare a aplicatiei v 6.2 in domeniul asigurarilor;
Suport in mod constant pentru aceiasi 10 clienti;

01.10.2013 - 31.05.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil senior

Responsabilitati:

Responsabila pentru verificarea rulajelor si soldurilor conturilor contabile in vederea pregatirii lor pentru migrarea intr-un nou program de contabilitate.
Responsabila pentru testarea noului program de contabilitate.
Responsabila pentru efectuarea inregistrarilor contabile in conformitate cu solicitarile sefului contabil.

01.11.2012 - 30.09.2013

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economic director

Responsabilitati:

Responsabil pentru intocmirea si raportarea situatiilor financiare anuale si semestriale;
Responsabil pentru acuratetea inregistrarilor contabile;
Responsabil cu verificarea declaratiilor lunare;
Responsabil pentru punerea in practica a politicilor contabile;
Responsabil pentru implementarea procedurilor de control intern;
Administrarea disponibilitatilor banesti;
Realizarea platilor utilizand aplicatiile bancilor BT si Garanti;
Urmarirea stadiului de realizare a proiectelor vs. buget (contract)
Intocmire si urmarire bugetara;
Responsabil pentru activitatea colegilor coordonati;
- primul audit financiar al societatii;
- situatiile financiare anuale;
- implementare de proceduri de lucru pentru asigurarea controlului intern al societatii;

01.09.2012 - 30.11.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: investments & controlling specialist

Responsabilitati:

Monitorizarea duratei si costul investitiei in Romania, statusul proiectelor aprobate;
Raportarea lunara a variatiilor CAPEX (investitii in special in mijloace fixe);
Inregistrarea estimarilor lunare aferente CAPEX;
Monitorizarea valorilor indicatorilor EBIDA si CAPEX per proiect;
Colaborarea in realizarea situatiilor financiare ale grupului conform IFRS;
Colaborarea la pregatirea bugetului anual al companiei;
Urmarire bugetara;
Participarea la actiunile de audit intern si extern;
Colaborarea cu departamentul de contabilitate;
Imbunatatirea rapoartelor de CAPEX.

01.12.2009 - 31.05.2012

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: reporting and budgeting specialist

Responsabilitati:

Realizarea bugetului (partea de cheltuieli si venituri din investitiile companiei) lucrand in Excel si Power Point precum si completarea pachetului de buget cu cifrele finale, pregatirea prezentarii generale a bugetului;
Verificarea sau intocmirea raportarilor corporate GL, P&L, Investitii, fluxul de trezorerie
Verificarea sau intocmirea ajustarilor conform US GAAP precum si inregistrarea lor in SunSystems;
Verificarea sau intocmirea estimarilor lunare conform bugetului sau a lunii anterioare precum si inregistrarea lor in SunSystems;
Intocmirea situatiilor financiare pentru activitatea Fondului;
Asigurarea corectitudinii evaluarii portofoliului Fondului;
Implementarea reglementarilor din domeniu;
Actualizarea sistemului de administrare a portofoliului conform legislatiei in vigoare;
Participarea la actiunile de audit intern si extern;
Realizarea sau actualizare procedurilor de lucru;
Pregatirea a 6 persoane in domeniul financiar/ contabilitate/ raportare corporate;
Imbunatatirea procesului de intocmire a bugetului;
Imbunatatirea procesului de inregistrare contabila prin utilizarea mai eficienta a aplicatiei SunSystems v 4.2.6;
Implementarea sistemului de administrare a portofoliului Fondului - Equitas. Sistemul are modul de inregistrare, evaluare, raportare, contabilitate si administrare;
Timp de un an am asigurat pozitia de director financiar;

01.05.2006 - 30.11.2009

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati lucrand cu aplicatia de contabilitate SunSystems:
Intocmirea raportului cheltuielilor operationale;
Inregistrarea extraselor bancare;
Inregistrarea registrului de casa;
Inregistrarea facturilor;
Inregistrarea deconturilor;
Reconcilierea conturilor contabile;
Intocmirea sau actualizarea procedurilor de lucru;
Participarea la actiunile de audit intern sau extern;
Suport in pregatirea situatiilor financiare;
Pregatirea a 4 persoane in domeniu financiar/ contabilitate si utilizare aplicatie SunSystems;
Imbunatatirea metodei de lucru si a formatului raportului cheltuielilor operationale;

01.06.2004 - 30.04.2006

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati lucrand cu aplicatia SAP System (ERP):
Intocmirea zilnica a fluxului de trezorerie cu raportare directa catre Directorul Financiar;
Intocmire saptamanala a raportului de clienti cu raportare directa catre conducerea companiei, departamentul de vanzari si departamentul logistic;
Inregistrarea facturilor de achizitii;
Inregistrarea extraselor bancare si a tranzactiilor prin casa;
Reconcilierea furnizorilor si a clientilor;
Reconcilieea conturilor contabile de trezorerie;
Administrarea contractelor;
Administrarea documentelor cu regim special;
Urmarirea clientilor rau platnici;
Propunerea si implementarea de proceduri de lucru;
Verificarea registrelor de vanzari si cumparari;
Participarea la misiunile de audit intern sau extern ori in caz de control al autoritatilor locale.

01.02.2002 - 30.06.2004

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil trezorier

Responsabilitati:

Principalele activitati lucrand cu aplicatia de contabilitate SunSystems:
Intocmirea zilnica a raportului pentru fluxul de trezorerie;
Realizarea platilor utilizand aplicatia CityDirect;
Inregistrarea extraselor bancare;
inregistrarea registrului de casa;
intocmirea documentelor in relatia cu banca;
Reconcilierea conturilor contabile de trezorerie;
Participarea la misiunile de audit extern;

01.11.1999 - 31.01.2002

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati au fost activitati de contabilitate primara.

01.07.1998 - 30.11.1999

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati au fost activitati specifice:
Incasarea facturilor emise clientilor;
Intocmirea zilnica a monetarului si depunerea banilor in casieria centrala a companiei;

01.09.1997 - 31.07.1998

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil

Responsabilitati:

Principalele responsabilitati au fost activitati de contabilitate primara.

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Accounting and business auditing la ASE din Bucuresti.
1996 - 2001 Facultate: Comert - Marketing la ASE din Bucuresti.
1991 - 1995 Liceu / Școală profesională: Contabilitate la Virgil Madgearu din Bucuresti.

Premii

Certificari
Apr 2016 - Apr 2016: Formator
Extreme Training
Oct 2012 - Nov 2015: Expert Contabil
C.E.C.C.A.R



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close