|
01.02.2013 - prezent Departament: achizitii Titlu Job: contabil sef Responsabilitati: Responsabilitati:
* Executa activitati complexe de importanta majora pentru bunul mers al Societăţii, colaboreaza cu seful departamentului la elaborarea politicii şi strategiei în domeniul economico-financiar, asigura mijloacele financiare necesare realizarii BVC şi raspunde de folosirea fondurilor conform actelor normative şi prevederilor legale.
* Activitatea se exercita la nivel de conducere institut şi compartimente. Activitatea este complexa, exercitandu-se în domenii şi compartimente diferite. Postul necesita colaborare cu toti angajatii Societăţii pentru furnizare de informatii, pentru transmiterea hotararilor conducerii şi urmarirea aplicarii acestora.
* Asigura mijloacele financiare necesare realizarii sarcinilor planului de cercetare, proiectare, productie, inzestrare, intretinere, salarizare şi administrativ - gospodaresc.
* Urmareste şi raspunde de fondurile banesti ale societatii, de folosirea acestora potrivit actelor normative, prevederilor legale şi spiritului politicii economice a Societăţii, în conditiile concurentei, competitivitatii şi legilor economice de piata.
* Exercita cu exigenta controlul financiar asupra operatiilor privind patrimoniul Societăţii, urmarind dezvoltarea, la intregul personal, raspunderii pentru gospodarirea judicioasa a mijloacelor materiale şi financiare incredintate.
* Urmareste respectarea disciplinei de plan contractuale şi financiare.
* Executa sau controleaza urmatoarele activitati:
- planificarea financiara;
- executarea BVC;
- operatiile de casa şi deconturile;
- salarizarea persoanlului;
- controlul financiar al activitatii;
- operatiile contabile şi intocmirea balantelor lunare şi a bilanturilor contabile trimestriale şi anuale.
* Atributiile curente sunt urmatoarele:
- intocmirea lucrarilor de planificare financiara, potrivit metodologiei stabilite, urmarind: dimensionarea reala a volumului de fonduri necesare realizarii activitatii de cercetare-proiectare-productie, cat şi a surselor de venituri bugetare;
- centralizarea prevederilor şi nominalizarea lucrarilor financiar-contabile ale compartimentelor;
- incasarea, depunerea la banca şi virarea în termen a veniturilor;
- avizarea cererilor de procurare a materialelor din comert, precum şi rapoartele referitoare la procurarea materialelor;
- verificarea operatiunilor efectuate de banci în contul Societăţii, sesizand imediat eventualele greseli în extrasele de cont;
- verificarea de fond şi forma a legalitatii documentelor inainte de a fi platite şi sesizarea compartimentelor în cauza despre eventualele greseli, pentru inlaturarea operativa a acestora;
- urmarirea incasarilor creantelor, efectuarea retinerilor din salariu, inregistrarea şi scaderea pagubelor conform actelor normative pe aceasta linie;
- intocmirea balantelor de verificare lunara;
- intocmirea şi depunerea bilanturilor contabile;
- raportarea trimestriala despre activitatea economico-financiara a Societăţii;
- analiza perioadica a stadiului realizarii contractelor de colaborare şi propunerea masurilor legale ce decurg din acestea;
- aplicarea dispozitiilor legale în ceea ce priveste organizarea şi tinerea evidentei contabile;
- verificarea corectitudinii inregistrarilor contabile, urmarirea incasarilor sau platilor în termenele legale;
- transmiterea la forurile competente a situatiilor legate de activitatea financiar-contabila;
- pastrarea în bune conditii a documentelor şi predarea lor în arhiva Societăţii în momentul cand nu mai este necesar prezenta în cadrul colectivului (de regula se predau la arhiva documentele penultimului an).
* Coordonarea activitatilor de aprovizionare-desfacere, import-export:
- urmarireste respectarea legalitatii în domeniile Societăţii;
- urmarireste respectarea termenelor de aprovizionare cu materii prime şi materiale şi de livrare a produselor;
- urmarireste tinerea corecta a evidentei contabile a mijloacelor fixe, materialelor şi materiilor prime;
- organizeaza inventarierea şi urmareste efectuarea casarilor conform prevederilor legale;
- asigura trecerea pe calculator a tuturor operatiilor contabile, de plan-preturi, aprovizionare-desfacere, import - export.
* În domeniul sau de activitate sunt cuprinse activitati de coordonare, supervizare şi control privind respectarea legalitatii în domeniul economico-financiar.
* Conduce activitatea în cadrul biroului.
* Raspunde de toata activitatea sa în fata Directorului General
* Relaţiile cu salariatii Societăţii sunt de comunicare, intelegere, motivare, formare profesionala.
* Controleaza, urmareste şi raporteaza în scris realizarea hotararilor conducerii. |
|
01.10.2007 - prezent Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: economist Responsabilitati: a) Pe linie profesionala:
-verificarea facturilor de cumparari , contabilizarea lor ;
-verificarea facturilor de vanzari de marfuri;
-verificarea notelor de transfer intre gestiuni;
-intocmirea de note contabile privind cheltuielile cu marfurile ct 607;
-intocmirea de note contabile privind cheltuielile cu obiecte de inventar, echipament de protectie si de lucru ct 8035 ;
-intocmirea de note contabile pentu produse finite consum propriu ct 345 ; recuperari deseuri, vanzari ct 371,
-evidenta custodiilor ct 8033
-intocmirea jurnalelor 6 si 7
-contabilitatea primara pentru gradinita ;
-verificarea balantei de materiale cu fisele de magazie ;
-obtinerea situatiei consumului de materiale pe comenzi Centru si Triaj ;
-impartirea bonurilor de consum pe comenzi ;
-verificarea soldurilor conturilor cu balanta de verificare contabila , participa la inventarierea gestiunilor
-inventarierea anuala a conturilor
-arhivarea documentelor.
b) Pe linie de calitate:
-analizeaza si identifica neconformitati in sistemul calitatii ;
-propune modalitati de solutionare a neconformitatilor in sistemul calitatii. Realizari: PERFECTIONARE |