Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.10.1978

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - 31.08.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil gestiune

Responsabilitati:

- Inregistrarea documentelor de intrare si iesire in/ din gestiune a marfurilor in programul de contabilitate Saga si in modulul de gestiune Expres SoFT,
- Intocmirea NIR-urilor aferente facturilor primite de la furnizori,
- Emiterea facturilor de descarcare a gestiunii pe baza comenzilor primite de la punctele de lucru,
- Pregatirea produselor aferente comenzilor pentru saloane,
- Efectuarea de retururi de produse catre depozit sau intre saloane,
- Gestionarea soldului de marfa scriptic si faptic prin efectuarea de inventare saptamanale,
- Preluarea banilor incasati de catre agentii de vanzari si efectuarea platilor catre furnizori,
- Intocmirea zilnica in registrului de casa,
- Depunerea sumelor incasate de la punctele de lucru la banca.

01.09.2008 - 31.12.2014

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: contabil gestiune

Responsabilitati:

- Verificarea, inregistrarea si prelucrarea datelor introduse in sistem privind marfa receptionata si operarea facturilor aferente avizelor de insotire a marfii precum si a retururilor de marfa;
- Rezolvarea rapida si corecta a diferentelor privind preturile, cantitatile si datele scadente;
- Verificarea si inregistrarea transferurilor de marfa intre punctele de lucru;
- Verificarea si inregistrarea documentelor pentru rebuturi, spargeri, furturi, donatii si sponsorizari;
- Intocmirea diferitelor rapoarte solicitate de superiorul ierarhic;
- Arhivarea documentelor.

01.03.2004 - 01.08.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: functionar administrativ

Responsabilitati:

- Preluarea si redirectionarea apelurilor telefonice, e-mail-urilor, fax-urilor;
- Primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei;
- Intocmirea necesarului de produse de birotica si papetarie pentru toti angajatii companiei;
- Efectuarea de rezervari de bilete de avion si hotel pentru managementul companiei;
- Verificarea necesarului de consumabile pentru diferite evenimente ale companiei si emiterea comenzilor catre furnizori; - Asigurarea suportului tuturor departamentelor companiei: arhivare fizica si electronica a documentelor, preluare cereri concediu.

studii

 

Facultati:

2006 - 2008 Facultate / Colegiu: Asistent de Gestiune la Colegiul Economic “A.D. Xenopol”– Certificat de Competente Profesionale Asistent de Gestiune din Bucuresti.
1994 - 1998 Liceu: Tehnic la Liceul ”Petru Maior”, Bucuresti din Bucuresti.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close